عمومی

اختصاص بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار به استان

در سفر دوم رئیس جمهور؛

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: ۱۳ هزار و ۳۰۷میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان اختصاص یافت.

اختصاص بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به استانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سومین جلسه شورای برنامه ریزی با بیان اینکه در سفر اول ۶ هزار و ۵۶۶ میلیارد به استان اختصاص یافت، گفت: از این مقدار فقط ۳ هزار میلیارد تومان جذب شد.

شاهینی افزود: در سفر دوم ۱۳ هزار و ۳۰۷میلیارد اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه این مقدار اعتبار مربوط بخش راه، آب، گاز و دیگر طرح های زیربنایی، عمرانی و زیرساخت ها است ادامه داد: این اعتبارات از اعتبارات اقتصادی استان مجزا است.

شاهینی در خصوص اختیارات دهیاری ها هم گفت: دهیاری ۳۶ روستا کد دستوری دستگاه اجرایی دریافت می‌کنند که می توانند معین سایر دهیاری‌های باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به تنش آبی در استان افزود: در سفر‌ دور اول و دوم ریاست جمهوری ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در استان دریافت کردیم.
وی تاکید کرد: از مدیران می‌خواهیم تا اعتبارات متوازن، سفر اول و دوم را تخصیص و آن را پیگیری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ۲ خبر مهم و خوب ملی برای استان، گفت: با پیگیری های مستمر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه کشور اعلام شد.

احمد زاده افزود: خبر دوم اینکه رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.

وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان های کشور معرفی شده است.

 

احمدزاده تاکید کرد: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹۰ هزار میلیارد ریال آن باید با تلاش جهادی دستگاه های اجرایی استان، در امسال جذب شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال جاری نزدیک به ۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل ها و ردیف های مختلف ملی و از وزارتخانه ها توسط دستگاه های اجرایی وارد استان شده است.

در پایان این جلسه الحاق ۲۰ هکتار برای طرح نهضت ملی مسکن، اختصاص سهم شهرداری‌ها از حامل‌های انرژی و تداوم خدمت رسانی به روستا‌های محدوده ساخت سد خرسان تصویب شد.

دکمه بازگشت به بالا