عمومی

نکاتی که قبل از خرید داکت اسپلیت سامسونگ باکیفیت سایت تاسیسات دات کام بایستی در نظر گرفت

داکت اسپلیت سامسونگ یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سیستم تهویه مطبوع گرمایش و سرمایش است که بازده بسیار بالایی نیز دارد. در عین حال داکت اسپلیت سامسونگ مصرف برق بسیار کمی دارد، زیرا از جدیدترین و به روزترین روش های فناوری استفاده می کند که باعث صرفه جویی در مصرف برق و افزایش بازده کار می شود.

مشخصات داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ علاوه بر تولید سرما برای تولید گرما نیز مناسب است. این کار با استفاده از یک سیم پیچ داغ نصب شده بر روی ورودی کولر گازی انجام می شود که هوای سرد محیط را جذب می کند و سپس آن را به هوای سرد تبدیل کرده و به محیط منتقل می کند. برای ایجاد آب گرم در کویل های گرم، می توان از یک بسته یا موتورخانه استفاده کرد.

داکت اسپلیت سامسونگ حتی در دمای بسیار بالا و مناطقی از کشور که در تابستان دمای بسیار بالایی دارند، قابل استفاده است. هیچ مایعی نباید وارد کمپرسور Samsung Duct Split شود، اگر وارد شود آسیب می بیند، برای این منظور از قطعه ای به نام جمع کننده استفاده می شود، این قسمت از ورود هرگونه مایعات به کمپرسور جلوگیری می کند.

ظرفیت خنک سازی داکت اسپلیت سامسونگ از 27000 تا 200000 BTU / H است. عملکرد خنک کننده Samsung Duct Split به گونه ای است که سیم پیچ هوا گرمای محیط را جذب می کند و هوای گرم سیم پیچ را به سرد تبدیل می کند و سپس آن را به محیط منتقل می کند. بنابراین، شما می‌توانید داکت اسپلیتی را از سایت تاسیسات دات کام انتخاب کنید که مناسب نیاز شما باشد.

به دلیل تناسب بین کمپرسور موجود در داکت اسپلیت سامسونگ و سایر قسمتهای آن، باعث افزایش کارایی در این اسپلیت داکت شده است. علاوه بر این ویژگی ها، بخشی در داکت اسپلیت سامسونگ وجود دارد که روغن کمپرسور را گرم نگه می دارد. این باعث می شود کمپرسور در ابتدای کار بسیار روان کار کند.

ترموستات داکت اسپلیت سامسونگ

درون داکت اسپلیت سامسونگ یک ترموستات قرار دارد که وضعیت داکت اسپلیت را کنترل کرده و مشکلات پیش آمده برای سیستم را برطرف می کند. اگر برای کمپرسور امکان رفع مشکل سیستم وجود نداشته باشد، از طریق صفحه ای در سیستم مشکل را به شما اطلاع می دهد.

فیلترهای تصفیه هوای استفاده شده در داکت اسپلیت سامسونگ

داکت اسپلیت سامسونگ دارای تعدادی فیلتر است که ضد قارچ و ضد باکتری هستند و قابل شستشو هستند. عملکرد این فیلترها جذب آلودگی در محیط است.

اجزای داکت اسپلیت سامسونگ

اجزای داکت اسپلیت سامسونگ از دو واحد تشکیل شده است. یکی از واحدها در داخل ساختمان و واحد دیگر در خارج از ساختمان نصب شده است. طراحی واحد داخلی داکت اسپلیت سامسونگ به گونه ای است که از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار است، بنابراین به صورت افقی و خیلی راحت در داخل سقف کابینت قرار می گیرد و سیستم نصب و داکت در سقف کابینت مخفی است و فقط شیرهای ورودی در نمای سقف دیده می شوند. به همین دلیل فضای اضافی را اشغال نمی کند و همچنین باعث زیبایی بصری می شود.

در یونیت خارجی داکت اسپلیت سامسونگ، بدنه واحد دارای خاصیت ضد پوسیدگی و ضد خوردگی است و در برابر باران، باد و عوامل جوی مقاوم است. این یکی از مهمترین نقاط فروش داکت اسپلیت سامسونگ است.

 

مراجع مقاله:

https://www.airforceairconditioning.com.au/wp-content/uploads/2020/07/Samsung-Ducted-Brochure.pdf

https://www.amazon.in/Air-Conditioners-Samsung-Large-Appliances/s?rh=n%3A3474656031%2Cp_89%3ASamsung

دکمه بازگشت به بالا