از ایجاد حباب‌های اقتصادی و زیان‌های احتمالی در بازار بورس جلوگیری شود

نازک نارنجی / بوشهر رهبر استان و امام جمعه بوشهر ، طبق معمول روز جمعه ، در یک پیام نکات اساسی را برجسته کردند.

متن کامل پیام آیت الله صفایی بوشهری ، معاون دادگاه عالی استان و رئیس نماز جمعه بوشهر – 5 سپتامبر 2016 ، نسخه ای از آن توسط نازک نارنجی ، به شرح زیر است:

به نام پروردگار

الحمدلله پروردگار جهانیان و درود بر علی محمد و آل پاک و مطهر.

خدا را شکر که نتیجه خوب راه هدایت و برکات ابدی را به ما می دهد و حضرت خاتم الانبیا محمد مصطفی صلی الله علیه و آله که پیامبر در روز رستاخیز ، نجات و کمال است ، و همیشه به خانواده پاک او ، درود بر او سلام کنید. بشریت در سطح هدایت الهی و مرکز نقص و پاکی و سلام و ادب همه م believeمنان و مردمان در عبادت و اطاعت است که در راه اسلام و مبارزه غیرت دارند.

در این جمعه 15 محرم الحرام ، می خواهم چند نکته را به مخاطبان روشن فکر ارائه دهم:

1. دیوان عالی کشور ، امام خامنه ای دامت برکت العالی ، در یک دیدار حضوری با مقامات آموزش و پرورش در کشور ، گفت که موارد بسیار مهم در مورد ساختار آموزش ، اجرای آن منجر به رشد و عزت سیستم آموزشی کشور و همه مقامات به آن نیاز دارند. چشمان خود را پوست کنده نگه دارید. موارد زیر نکات مهمی است که مقام معظم رهبری باید به آنها بپردازند.

آ. منطق ایجاد سیستم خوب تعلیم و تربیت انسان شایسته سالاری است و اینکه انسان م aمن ، خردمند ، خردمند ، مجاهد و مجری و مجری اخلاق اسلامی است.

ب – سند اصلاحات آموزش و پرورش باید مطابق با یک برنامه مشخص به روز و تکمیل و اجرا شود.

J. توجه ویژه ای به معلمان داشته باشید. زیرا آنها افسران سپاه توسعه کشور هستند و خود این سه عنصر یعنی معلم ، م institutionsسسات آموزشی و تبلیغاتی به عنوان معلم نقش محترمانه ای دارند.

د از عدالت آموزشی باید به دقت مراقبت کرد

ه از آفات و آسیب های احتمالی آموزش الکترونیکی جلوگیری کنید.
و مراقب فعالیتهای پرورشی باشید.

مهد کودک ها و مهد کودک ها باید ترتیب داده شوند.

2 ما در شرف بازگشایی مدارس و در موارد خاص با بیماری کرونا ویروس قلب با محدودیت های ویژه هستیم. به همین دلیل ، من می خواهم در بسیاری از موضوعات مورد توجه مسئولان قرار بگیرم:

آ. سلامت دانش آموزان در اولویت است و باید در همه برنامه ها مورد توجه قرار گیرد و هر برنامه ای که آن را نقض کند باید مورد توجه قرار گیرد.

ب) با توجه به اینکه برنامه آموزشی طبق قانون اساسی و بدون دانشجو و نیاز به دستگاه های دیجیتال رایگان است ، بسیاری از دانش آموزان توانایی تهیه آن را ندارند ، بنابراین بسیاری از آنها توسط دانش آموزانی که نیاز به موسسات پشتیبانی و استفاده از رادیو و تلویزیون ملی و استانی در صورت لزوم.

ج. بدون شک ، سطح علمی دانشجویان باید حفظ و ارتقا یابد و فعالیتهای آموزشی و فرهنگی در برنامه ها مدنظر قرار گیرد.
– سیستم مشاوره علمی و آموزشی و ارتباط مستمر بین فعالیتهای مشاوره علمی و آموزشی دانشجویی برقرار باشد.
– به همین ترتیب ، خانواده های محترم باید در سیستم آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشند.

3. استان بوشهر در مورد بیماری کرونا ویروس قلب در حالت هشدار (هشدار) قرار دارد و برخی از شهرهای استان در حالت قرمز قرار دارند. این عامل بیماری های فصلی است. به موارد زیر بسیار توجه کنید:

آ. پیگیریهای زیادی در مورد اجرای دستورالعملهای بهداشتی و جلوگیری از درمان مجرمان.

ب – توسعه و تجهیز بیمارستان های استانی و اختصاص چندین بیمارستان برای معالجه و اولویت بندی موارد پیشگیری.

J. واردات واکسن آنفلوانزا در استان به مقدار لازم و توزیع مناسب و عادلانه.

من از همه مردم عزیز می خواهم که مسائل بهداشتی را با نهایت دقت رعایت کنند.

4- من بر همه ، به ویژه مسئولان ، بر نظارت بر پروژه و سرمایه گذاری عمومی ، مانند بورس سهام ، تمرکز دارم و از مسئولان و مردم می خواهم که مراقب باشند و حق بدهند مراقبت از اقتصاد ارائه دهنده بورس سهام ، که دارای خطرات بالقوه بسیاری است. در طول مسیر رشد تولید ، افراد را راهنمایی و بکار بگیرید و از ایجاد حباب های اقتصادی و ضررهای احتمالی جلوگیری کنید.

خداوند آمدن حضرت بقیat الله الاعظم ، روحیه رستگاری را تسریع کند ، و برای مدت طولانی رهبر عالی امام خامنه ای دامت برکت العالی را بیامرزد و او را محکم باد. همه ما را با ایمان و خداپسندی ، آداب ، دید و مبارزه رهبری کند. ما یاد شهدا ، امام و شهدا را گرامی می داریم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه و رهبر استان در نماز جمعه بوشهر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا