عمومیمطالب کسب و کار

مزیت خرید از نمایندگی کانن در تهران

مزایای خرید دوربین کانن از نمایندگی کانن در ایران

نمایندگی کانن در ایران برای راحتی هرچه بیشتر کاربران دستگاه های این برند مانند دوربین کنون، چند شعبه مختلف را در نقاط مختلف پایتخت راه اندازی کرده است. مشتریان می توانند برای خرید و یا تعمیر هریک از انواع دستگاه کپی، پرینتر، دوربین، پروژکتور و … به نزدیک ترین شعبه مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را در اسرع وقت و البته با بهترین کیفیت دریافت کنند. تمامی شعب نمایندگی کانن در تهران، تحت نظارت مرکز سخت افزار ایران فعالیت کرده و مجوزهای لازم را دریافت نموده اند.

چنانچه ساکن مناطق غربی تهران هستید، می توانید به شعبه مرکزی در ستارخان و یا شعبه سعادت آباد یا امیرآباد (اکسپرس) مراجعه کنید. شعب پیروزی، فرجام، ولیعصر، میرداماد، تجریش و … نیز آماده سرویس دهی به شما کاربران گرامی هستند. برای آشنایی با نحوه دریافت خدمات نمایندگی کنون در تهران و سرویس های مختلف این مجموعه به همراه نکات خرید دوربین دست دوم کانن، ادامه مقاله را دنبال کنید.

تعمیر پروژکتور به طور خاص، تعمیر اسکنر، تعمیر فکس، شارژ مجدد کارتریج و فعالیت های مشابه بخشی از مهمترین خدمات نمایندگی کانن در تهران می باشد. مشتریان می توانند برای خرید یا تعمیر دستگاه های کپی، پرینتر، دوربین کانن، پروژکتور و غیره به وب سایت کانن مراجعه کنند. و خدمات مورد نظر خود را در اسرع وقت و البته با بهترین کیفیت دریافت کنند.

اگر ساکن مناطق غربی تهران هستید می توانید به شعبه اصلی در میدان جمهوری ، جنب مترو نواب برج سهیل طبقه یازدهم (نمایندگی کانن) مراجعه کنید تا کارشناسان ما هرلحظه آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

نمایندگی کانن در تهران در زمینه فروش تجهیزات این برند فعال بوده و خدمات تعمیراتی را به متقاضیان ارائه می دهد. تحویل اورجینال جدیدترین محصولات کانن مشاوره ویژه بازرگانی تعمیر ویژه انواع دوربین و فیلمبرداری تعمیرات و مشکلات عملکردی دستگاه کپی خانگی و اداری و صنعتی تعمیر انواع پرینتر (چند کاره، جوهر افشان، لیزری، رنگی و … . .))

تعمیر پروژکتور به طور خاص، تعمیر اسکنر، تعمیر فکس، شارژ مجدد کارتریج و فعالیت های مشابه بخشی از مهمترین خدمات نمایندگی کانن در تهران می باشد. لازم به یادآوری است که این سرویس با گارانتی رسمی از مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود و به همین دلیل مشتریان می توانند در بازه زمانی مشخص شده آنچه را که می خواهند نظارت کنند.

تعمیر دوربین کانن در تهران

تعمیرات دوربین کانن  در تهران توسط شعب نمایندگی کانن در تمام نقاط پایتخت انجام می شود. با تعمیر و نگهداری در محل، می توانید دوربین را بدون نیاز به دیدن خودتان تعمیر کنید. تکنسین های سرویس کانن در تهران دوربین را به دقت بررسی و عیب یابی می کنند و با توجه به نوع و میزان آسیب دیدگی دستگاه اقدامات لازم را برای تعمیر دستگاه انجام می دهند. گارانتی معتبر مرکز تجهیزات ایران، اصالت قطعات و قطعات را تضمین می کند

تعمیر دستگاه کپی کانن در تهران

نمایندگی کانن در تهران پیشرفته ترین خدمات از این نوع را به صاحبان خود ارائه می دهد. کافیست با این محل تماس بگیرید تا تیم تعمیرات دستگاه کپی در تهران به آدرس شما مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای تعمیر دستگاه کپی انجام دهند. پر کردن، تعمیر و تعویض قطعات کاست توسط همکاران مجرب ما در سطح حرفه ای و با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن انجام می شود.

تعمیر پرینترهای کانن در تهران

اگر به خدمات تعمیر پرینتر کانن در تهران نیاز دارید، مرکز کانن برای شما مناسب است. کارشناسان این مرکز انواع پرینترهای لیزری، پرینترهای جوهرافشان، پرینترهای رنگی، سیاه و سفید را بررسی و بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا تعمیر می کنند. نکته اصلی برای تعمیر کانن تهران، تعمیر قطعات آسیب دیده چاپگر است. اما در صورت نیاز به تعویض قطعات چاپی، همکاران ما فقط از مدل های اصلی استفاده می کنند.

نمایندگی تعمیر محصولات کانن در تهران

به یُمن حضور پرسنل فنیِ متخصص و مهندسان متبحر، نمایندگی کانن در تهران توانسته است در طول سالهای اخیر با ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، اطمینان مشتریان خویش را جلب نماید. سال هاست که نام محصولات کانن با نمایندگی تعمیر تخصصی محصولات کانن گره‌ خورده و کاربرانِ محصولاتِ این شرکت در صورت بروز هرگونه نقص در دستگاه‌های خود، نخستین انتخابشان برای تعمیر، نمایندگی تعمیر محصولات کانن بوده است.

ویژگی قابل توجه نمایندگی تعمیرات محصولات کانن در تهران ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد؛ مدیریت نمایندگی کانن در تهران به دلیل اطمینان از مهارت و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این سازمان را گارانتی و ضمانت نموده است. خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن منحصر به سرویس و دستگاهی خاص نیست و کاربران محصولات این برند می توانند با حضور در این مرکز، کلیه خدمات مرتبط با دستگاه های کانن را دریافت نمایند.

نمایندگی کانن در تهران و واحدهای تخصصی تعمیرات کانن

نمایندگی کانن در تهران جهت ارائه هر چه تخصصی تر خدمات، تیمی از مجرب ترین مهندسان هر حوزه را به همکاری فراخوانده و مجموعه ای از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار آنان قرار داده است. تلفیق این دو مجموعه (نیروی متخصص و تجهیزات پیشرفته) در «نمایندگی کانن در تهران» سبب گشته تا این مرکز موفق به ارائه بالاترین سطح کیفیِ خدمات و سرویس هایِ مرتبط با دستگاه های این برند به کاربران و مشتریان گرامی گردد.

نمایندگی کانن در تهران و جدیدترین محصولات نمایندگی کانن

نمایندگی کانن در تهران ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با فروش، تعمیر، بهسازی، سرویس های دوره ای و ارتقاء دستگاه های کانن است. بد نیست بدانید که شرکت کانن از معدود شرکت هایی است که در طراحی و ساختِ دوربین‌ها، تجهیزات جانبی عکاسی و تصویربرداری تخصص ویژه‌ای دارد. دوربین عکاسی، تجهیزات جانبی چاپ، دستگاه‌های فتوکپی، چاپگر، تجهیزات جانبی عکاسی و فیلمبرداری، اسکنر، فانتوم، دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری در مدل‌های گوناگون و… برخی از محصولات ساخت این شرکت می‌باشند.

تعمیرات کانن و سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن

کاربران گرامی می توانند جهت آگاهی از خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات کانن از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب ‌سایت این مرکز اقدام نمایند. کارشناسان مرکز تعمیرات کانن با صبر و شکیبایی به پرسش‌های شما گوش فرا داده و پاسخگوی تمامی آن‌ ها خواهند بود. تعمیرات کانن در مراکز مجاز و استاندارد را می‌توان اقدامِ هوشمندانه‌ای از جانبِ کاربرانِ گرامی در راستای بازیابی کیفیت دستگاه هایشان به شمار آورد.

به‌عبارتی دیگر تحویل دستگاه معیوب به یک مرکز مجاز، این فرصت را برای کاربر فراهم می‌سازد تا پس از تعمیر دستگاه، لذت کار با یک دستگاه سالم و بی‌نقص را مجدداً تجربه نمایند. این امر از آن‌روست که تعمیرات کانن در یک مرکز مجاز توسط کارشناسانی انجام می‌شود که تخصص و تجربۀ لازم را در این زمینه دارا هستند؛ کارشناسان ما پاسخگوی سوالات متداول تعمیرات تخصصی کانن شما خواهند بود.

بخش های مختلف نمایندگی کانن تهران

در این بخش می‌خواهیم شما را به طور کامل با بخش‌های مختلف نمایندگی کانن تهران آشنا کنیم و وظایف هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

واحد فروش:

یکی از اصلی‌ترین واحد‌های نمایندگی کانن واحد فروش است که همانطور که از اسمش پیداست وظیفه فروش انواع محصولات تحت برندگان را به عهده دارد. از طریق این واحد کاربران می‌توانند به صورت تک و عمده انواع محصولات کانن از جمله دستگاه‌های اداری همچون پرینتر و کپی و همچنین انواع دوربین‌های عکاسی را خریداری کنند. مزیت خرید از واحد فروش نمایندگی کانن تهران تضمین کیفیتی است که این نمایندگی بر روی کالا‌های خود ارائه می‌دهد. این تضمین شامل گارانتی مدت دار با ضمانت نامه کتبی برند کانن و گواهی اصالت کالا می‌باشد. در نتیجه خیال شما از بابت اصل و اورجینال بودن کالا راحت بوده و در صورت بروز هرگونه خراب می‌توانید آن را تعویض کنید.

در این بخش کارشناسان فروش مجموعه با دقت و حوصله به تمام سوالات کاربران پاسخ می‌دهند و شما را راهنمایی می‌کنند. در صورتی که درباره نحوه ثبت سفارش، قیمت و اطلاعات فنی هر یک از کالا‌ها سوالی داشته باشید. می‌توانید آن را با کارشناسان فروش مجموعه مطرح کرده و پاسخ مناسبی را از آن‌ها دریافت کنید.

بعد از اینکه کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید. کارشناس مربوطه اطلاعاتی از جمله شماره تلفن و آدرس محل سکونت شما را در سیستم ثبت می‌کند .تا به واحد پردازش سفارشات ارجاع داده شود .و محصول بعد از چند روز کاری به دستتان برسد. فرقی نمی‌کند که یک فروشنده لوازم برند کانن هستید یا یک کاربر عادی. از طریق نمایندگی فروش کانن  می‌توانید با خیال راحت و به صورت کاملاً تضمین شده انواع کالا‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

واحد خدمات پس از فروش:

واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه انواع خدمات تعمیراتی به کاربران را برعهده دارد. در صورتی که از کاربران برند کانن باشید و دستگاهتان با مشکل و خرابی روبرو شده باشد، می‌توانید از طریق این واحد از انواع خدمات تعمیراتی بهره‌مند شوید. این واحد نمایندگی کانن تهران متشکل از تکنسین‌هایی در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بوده که دارای مهارت و تجربه‌های کافی در این زمینه می‌باشند. تمام تکنسین‌های مجموعه دوره‌های آموزشی تخصصی را پشت سر گذاشته و دارای مدرک معتبر تعمیرات هستند. همچنین تمامی امور تعمیراتی زیر نظر تکنیسین‌های مجرب مجموعه و با استفاده از دستگاه‌ها و ابزار آلات پیشرفته و روز دنیا انجام می‌شود.

در این بخش ابتدا دستگاه معیوب به شما مورد بررسی و عیب‌یابی قرار می‌گیرد تا مشکلات اصلی آن معلوم شود. پس از مشخص شدن مشکل اصلی، دستگاه به واحد نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری مربوطه ارجاع داده می‌شود تا توسط تکنسین‌ها تعمیر شود. همچنین در این مرحله ممکن است قطعاتی از دستگاه شما به حدی خراب باشند که قابل تعمیر نباشند. در این شرایط قطعات معیوب با قطعات اورجینال برند کانن تعویض می‌شوند.

پس از تعویض و تعمیر، دستگاه از جوانب مختلف تست می‌شود تا صحت سلامت آن تأیید شود. اگر دستگاه در این مرحله دوباره با مشکل و اختلال روبرو بود، دوباره مراحل عیب‌یابی و تعمیرات در سر گرفته می‌شد و اگر دستگاه سالم باشد، کارشناسان نمایندگی تعمیرات کانن با شما تماس می‌گیرند و می‌توانید به دو صورت حضوری و ارسال با پیک دستگاه خود را دریافت کنید.

واحد ارتباط با مشتریان:

در واحد ارتباط مشتریان نمایندگی کانن تهران می‌توانید انواع شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را با نمایندگی در میان بگذارید. در این بخش کارشناسانی مخصوص پاسخگویی و رسیدگی به شکایت و انتقادات شما حضور دارند .تا بتوانند بازخورد‌های مختلفی از انواع خدمات ارائه شده به مشتریان را ثبت کنند.

در نتیجه اگر از خدمات دریافتی خود از جمله خدمات فروش و پس از فروش رضایت کافی نداشتید و یا از برخورد تکنسین‌ها و کارشناسان فروش ناراضی بودید، می‌توانید با واحد ارتباط با مشتریان کانن تماس حاصل فرمایید .و انتقادات و شکایت خود را ثبت کنید. انتقادات شما در جهت بهبود روند خدمات‌رسانی به کاربران و مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد .و همچنین شکایت شما به بخش‌های مدیریتی ارجاع داده می‌شود و در آنجا به آن رسیدگی می‌شود.

واحد ارسال:

آخرین واحد نمایندگی canon واحد ارسال است که وظیفه تحویل انواع کالا‌های مشتریان و یا دستگاه‌های تعمیر شده کاربران را به عهده دارد. بر اساس سفارش، محصول شما در این بخش مورد استعلام موجودی قرار می‌گیرد و بعد از بسته‌بندی با پیک مخصوصی از سوی نمایندگی برای شما ارسال می‌شود. همچنین دستگاه‌های معیوبی که تحت نظر نمایندگی کانن تهران در واحد خدمات پس از فروش تعمیر شدند و کاربر درخواست ارسال آن را داشته است، به آدرس مورد نظر ارسال می‌شوند.

تعمیرات در محل:

خدمات پس از فروش بسیار مهم و حیاتی می‌باشند و باید در سریع‌ترین زمان در اختیار کاربران قرار بگیرند. به منظور سهولت و تسریع خدمات‌رسانی، نمایندگی توسط انواع شعب نمایندگی کانن تهران خدمات تعمیراتی خود را به صورت تخصصی به کاربران ساکن مناطق مختلف ارائه می‌دهد.

در صورتی که دستگاه‌های شما خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشند. کافیست با نمایندگی کانن تهران تماس حاصل فرمایید .و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از تهران سکونت دارید. چرا که نمایندگی‌های کانن در شعب مختلف آماده خدمات‌رسانی در سریع ترین زمان به تمام کاربران ساکن تهران هستند. بعد از ثبت درخواست در سریع‌ترین زمان تکنیسینی به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود و دستگاه را در محل تعمیر می‌کند. در نتیجه نیازی نیست که به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید. با وجود خدمات تعمیر در محل می‌توانید هم در هزینه‌های خود و هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

دکمه بازگشت به بالا