علمی و پزشکیمطالب کسب و کار

پرفروش ترین سالت نیکوتین

امروزه دستگاه‌های ویپینگ و سیگارهای الکترونیکی موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها به وسیله ایجوس و یا سالت نیکوتین کار کرده و در طعم و رایحه‌های مختلفی در دسترس می‌باشند. تنوع سالت نیکوتین‌ها به قدری زیاد است که افراد می‌توانند در هر ویپینگ، یک طعم جدید را تجربه کنند. با وجود تنوع بالای سالت نیکوتین‌ها، برخی از ویپرها قادر به تشخیص نیستند و در انتخاب سالت نیکوتین با مشکل مواجه می‌شوند. برای همین قصد داریم تا در این مطلب به بررسی بهترین طعم سالت نیکوتین و ویژگی‌های یک سالت خوب بپردازیم و شما را برای خرید یک سالت نیکوتین خوب راهنمایی کنیم.

سالت نیکوتین چیست؟

پیش از هر چیزی بهتر است با سالت نیکوتین بیشتر آشنا شوید. همانطور که می‌دانید دستگاه‌های ویپینگ از طریق تبخیر مایع ویپ درون خود عمل ویپینگ را انجام می‌دهند. زمانی که این مایع درون دستگاه موجود نباشد، عمل ویپینگ به خوبی صورت نگرفته و دستگاه دچار آسیب خواهد شد. برای همین باید پیش از هر چیزی بسته به نوع دستگاه، اقدام به خرید جویس یا سالت نیکوتین کرد. جویس و سالت نیکوتین هر دو مایع ویپ هستند؛ اما با یکدیگر دارای تفاوت‌هایی هستند که جلوتر به آن اشاره‌ای خواهیم داشت. سالت نیکوتین از نظر شیمیایی ساختار پیچیده‌تری نسبت به جویس معمولی دارد. این مایع ویپ، از نیکوتین بیشتری برخوردار بوده و برای افرادی که دوست دارند در حین ویپینگ نیکوتین بیشتری را دریافت نمایند، مناسب می‌باشد. در حقیقت افرادی که به دنبال وسیله‌ای برای ترک سیگارهای تنباکویی هستند، می‌توانند از الکترو اسموک‌های (پاد سیستم) حاوی سالت نیکوتین استفاده نمایند. بخار تولید شده توسط های حاوی سالت نیکوتین، شبیه به سیگار بوده و نسبت به دستگاه‌های ویپ بخار کمتری تولید می‌کنند.

مصرف سالت نیکوتین برای چه افرادی مناسب است؟

سالت نیکوتین حاوی درصد بالایی نیکوتین است؛ برای همین بهتر است افرادی به سراغ آن بروند که به دنبال وسیله‌ی جایگزینی برای ترک سیگار هستند. سالت نیکوتین برای دستگاه‌های پاد سیستم طراحی شده و همانطور که می‌دانید این دستگاه‌ها همچون سیگار معمولی از ابعاد کوچکی برخوردارند و حجم مخزنشان پایین است. کار کردن با دستگاه‌های پاد سیستم بسیار راحت بوده و می‌توان بدون هیچ تنظیمات اضافی به ویپینگ پرداخت. علاوه بر این، بخار تولید شده با همچون سیگار تنباکویی بوده و حجم زیادی ندارد. برای همین می‌توان گفت پاد سیستم‌های سالت نیکوتین، از شباهت زیادی با سیگار معمولی برخوردار هستند. از آنجایی که ماده نیکوتین اعتیادآور است، بهتر است افراد نوجوان، جوانان و افرادی که دارای بیماری‌های قلبی هستند از مصرف آن خودداری کنند. این ماده برای مادران باردار و شیرده ممنوع بوده و مصرف آن باعث اختلالاتی بر روی جنین خواهد شد.

یکی از ویژگی‌هایی که دستگاه‌های ویپینگ نسبت به سیگارهای معمولی دارند، این است که می‌توان با آنها طعم‌ و رایحه‌های مختلفی را تجربه کرد. حتما می‌دانید که مایع علاوه بر نیکوتین، گلیسیرین گیاهی و پروپیلن گیاهی از اسانس‌های طعم دهنده نیز برخوردار است. تنوع این طعم و اسانس‌ها به قدری زیاد است که می‌توان از میان صدها طعم مختلف، یک طعم خاص و بی‌نظیر را تجربه کرد. در حقیقت با افزودن اسانس‌های طعم‌دار، لیکوییدهای فاقد طعم از طعم و رایحه خوبی برخوردار خواهند شد. بسیاری از ویپرها برای تنوع به سراغ سالت نیکوتین‌ها با طعم‌های مختلف می‌روند. هر کدام از سالت نیکوتین‌های طعم‌دار، از طعم و مزه به خصوصی برخوردار هستند و با هر سلیقه و مزاجی سازگاری دارند. در ادامه به معرفی چند تا از بهترین طعم‌های سالت نیکوتین خواهیم پرداخت.

  • سالت نیکوتین با طعم تلخ تنباکو

بسیاری از افرادی که از سیگارهای الکترونیکی برای ترک سیگار استفاده می‌کنند، دوست دارند در حین ویپینگ نیز همان طعم تلخ تنباکو را احساس کنند. این افراد بهتر است به سراغ سالت نیکوتین‌های فاقد اسانس و طعم دهنده بروند تا بتوانند از مزه خالص برگ تنباکو بهره‌مند شوند. این سالت‌ها مزه توتون خشک و نسوخته‌ی سیگار را دارند و در حین ویپینگ بوی بد و آزاردهنده‌ای از خود تولید نمی‌کنند. سالت نیکوتین تنباکو خشک ویگاد VGOD یکی از سالت‌های فاقد طعم دهنده بوده که از کیفیت خوبی برخوردار است.

طعم دهنده‌های دسری شامل طعم‌هایی چون خامه، نان تست برشته، وانیل، کاستارد، شکلات، کره، مربا، کیک و… می‌باشند. معمولا سالت نیکوتین‌هایی که از نوع دسری هستند، از ترکیب چند طعم ساخته می‌شوند. برای مثال ممکن است یک سالت از ترکیب کاستارد و قهوه ساخته شده و طعم قهوه در آن غالب باشد. سالت نیکوتین‌های دسری بیشتر برای افرادی مناسب هستند که به طعم‌های شیرین علاقه دارند و دوست دارند در حین ویپینگ طعم‌های خاصی را تجربه کنند. سالت نیکوتین شوگر کوکی گلس، سالت نیکوتین توت فرنگی خامه BLVK، سالت نیکوتین وانیل کاستارد BLVK و سالت نیکوتین گلس باتر اسکاچ از جمله سالت نیکوتین‌های دسری با طعم‌های فوق العاده هستند.

  • سالت نیکوتین با طعم میوه‌ای

سالت نیکوتین‌های میوه‌ای از معروفترین سالت‌های موجود در بازار هستند. این سالت‌ها از طعم یک یا چند میوه برخوردارند و بیشتر طعم‌های ترش، شیرین و ملس دارند؛ برای همین تنوع این ایجوس‌ها بیشتر از سالت نیکوتین‌های دسری است. افرادی که دوست ندارند در حین ویپینگ طعم شیرینی را احساس کنند، می‌توانند به سراغ سالت نیکوتین‌ میوه‌ای با طعم ترش بروند. برای مثال سالت‌های حاوی سیب ترش، کیوی و لیمو ترش از طعم ترشی برخوردارند. بیشتر سالت‌ نیکوتین‌های میوه‌ای حاوی نعنا یا منتول و یخ هستند و حس خنکی را برای ویپر به ارمغان می‌آورند. این خصوصیت نیز یکی از ویژگی‌های سالت نیکوتین‌های میوه‌ای بوده و باعث می‌شود تا ویپر در حین ویپینگ، خنکی را در دهان خود احساس کند. سالت نیکوتین ملون فریز رایپ ویپز و سالت نیکوتین بی ال وی کی هندوانه یخ از جمله سالت‌های میوه‌ای حاوی یخ هستند. بهتر است از سالت نیکوتین‌های حاوی یخ و منتول در فصل تابستان استفاده کنید و حس خنکی خوبی را در حین ویپینگ تجربه کنید.

حال که با طعم‌های مختلف سالت نیکوتین آشنا شدید، به چند مورد از بهترین سالت نیکوتین‌های طعم‌دار موجود در بازار اشاره می‌کنیم:

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید در این مطلب به طور کامل راجع به سالت نیکوتین‌ها و تنوع طعم‌های آنها صحبت کردیم. سالت نیکوتین مایعی است که نسبت به جویس‌های معمولی از ساختار شیمیایی پیچیده‌تری برخوردار است و مقدار نیکوتین موجود در آن بیشتر می‌باشد. از این رو این ماده تنها برای افرادی که مجاز به مصرف نیکوتین هستند، مناسب می‌باشد. برای مصرف سالت نیکوتین باید از دستگاه‌های پاد سیستم استفاده کنید. در حقیقت سالت نیکوتین تنها برای این نوع از دستگاه‌ها ارائه شده‌ و با دستگاه‌های ویپ‌ سازگاری ندارد. تنوع طعم سالت نیکوتین‌ها همچون جویس‌های معمولی بسیار زیاد است و افراد ویپر می‌توانند آنها را در طعم‌های مختلفی خریداری کنند. همانطور که اشاره شد بهترین طعم سالت نیکوتین شامل سالت‌ نیکوتین‌های دسری، سالت نیکوتین‌های میوه‌ای و سالت‌ نیکوتین‌های تنباکویی می‌شود. افراد می‌توانند بر اساس سلیقه و مزاج خود بهترین سالت نیکوتین را خریداری کرده و از ویپینگ خود لذت ببرند. در فروشگاه می‌توانید سالت نیکوتین‌های پرفروش و معتبر را با قیمت مناسب خریداری کرده و با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

جهت خرید کارتریج پادبا ما تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا