عمومی

راهنمای نصب کولرگازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت

کولرگازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت در بازار بسیار محبوب است و طرفداران بسیاری دارد. با این وجود تهویه مطبوع اجنرال مدل پنجره‌ای گزینه دیگری برای افراد است. کسی که تهویه مطبوع را خریداری می‌کند، معمولاً انتظار دارد یک دهه کار کند. بنابراین قبل از خرید، شما باید اطلاعات خوب و کاملی درباره آنچه می‌خواهید خریداری کنید، بدانید. اجنرال یکی از مارک‌های شناخته شده و با کیفیت در بازار است. معمولاً مدل اسپلیت و پنجره‌ای آن خریداران بیشتری دارد. اگر مجبور بودید براساس نیاز و اندازه اتاق خود، بین تهویه هوای 30000 اجنرال مدل اسپلیت و تهویه مطبوع اجنرال مدل پنجره‌ای را انتخاب کنید، کدام یک را خریداری می‌کنید؟ در ادامه می‌خواهیم اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

ساختار کولرگازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت

کولرگازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت به دو واحد مجزا تقسیم می‌شود. کمپرسور و کندانسور که واحد بیرونی را تشکیل می‌دهند و واحد داخلی آن که بخش تبخیر کننده است. در مدل پنجره‌ای کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و سایر اجزا در یک ساختمان مکعب شکل با هم قرار دارند. از این رو وقتی در مورد فضا صحبت می‌کنیم، کولر گازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت نسبت به کولر گازی اجنرال مدل پنجره‌ای از لحاظ فنی نیاز به فضای بیشتری دارد، اما این فضای دیگر به فضای داخلی خانه ارتباط ندارد. بنابراین نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است که باید فضای خارج از خانه را برای واحد فضای باز آن در نظر بگیریم.

معمولاً افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال مدل اسپلیت را ترجیح می‌دهند، زیرا معمولاً در آپارتمان‌ها فضای کافی برای مدل پنجره‌ای وجود ندارد، بنابراین دستگاه تهویه هوای 30000 اجنرال تنها گزینه آنهاست. هر دوی آنها به تهویه مناسب احتیاج دارند، با این تفاوت که در مدل اسپلیت می‌توانید واحد فضای باز را که نیاز به تهویه مطبوع در خارج از خانه دارد نصب کنید، اما در مدل پنجره‌ای، قسمتی که به تهویه مطبوع احتیاج دارد، در پشت یک سیستم تهویه هوا قرار دارد و وقتی با نصب، باید به فضای آزاد پشت آن توجه کنیم. به همین دلیل به عقیده ی کارشناسان تاپ فروش نصب آن در آپارتمان‌ها دشوار است.

نصب مدل اسپلیت و پنجره‌ای

برای نصب سیستم تهویه مطبوع 30000 اجنرال مدل اسپلیت، برای اتصال واحد فضای باز به واحد داخلی فقط به یک سوراخ چند اینچی نیاز دارید. این سوراخ معمولاً در قسمت پشتی واحد داخلی قرار دارد و از نظر نمای خارجی به هیچ وجه قابل مشاهده نیست. اگر می‌خواهید یک مدل پنجره‌ای بخرید، باید یک مکعب بزرگ را در دیوار یا پنجره ایجاد کنید تا بتوانید تهویه هوا را در آن نصب کنید. اگر مستأجر باشید یا مجبور شوید از صاحبخانه خود مجوز بگیرید، این امکان پذیر نیست. اما اگر مدل اسپلیت تهویه هوای 30000 را انتخاب کنید، نصب آن بسیار آسان خواهد بود و دیگر نیازی به نگرانی در مورد نصب آن ندارید. مدل پنجره‌ای تهویه هوا دارای سر و صدای زیادی می‌باشد زیرا اجزای پر سر و صدا در یک مکان قرار دارند و در نزدیکی شما هستند. اگر فردی هستید که برای خوابیدن به سکوت نیاز دارید یا نگران خواب کودک هستید، مدل اسپلیت را پیشنهاد می‌کنیم. قطعات پر سر و صدا در بیرون از خانه واقع شده‌اند و واحد سرپوشیده معمولاً به دلیل فن آوری های موجود در برند اجنرال خاموش است.

نتیجه گیری

کولرگازی 30000 اجنرال مدل اسپلیت به دلیل خاصیت خنک کنندگی بسیار محبوب است. به راحتی یک اتاق تا 100 متر مربع را برای خنک کننده پوشش می‌دهد و آنقدر قوی است که نیازی به خنک شدن مداوم برای خنک کردن ندارد. حتی دارای یک تایمر است و می‌توانید آن را بر روی تایمر تنظیم کنید تا آن را خاموش کنید. آن‌ها از نظر مصرف برق بسیار مناسب هستند و اگر به فکر صرفه جویی در هزینه خود هستید، این مدل را توصیه می‌کنیم. EER آن بالای 10 است که به طور خودکار هزینه برق را کاهش می‌دهد. این کیفیت مطلوب را دارد که از محصولی انتظار داریم. اگر توانایی خرید دستگاه تهویه مطبوع 30000 اجنرال مدل اسپلیت را دارید، حتماً آن را انتخاب کنید، زیرا کیفیت عالی دارد و باعث صرفه جویی در برق می‌شود.

 

مراجع مقاله:

https://www.gadgetsnow.com/ac/O-General

https://www.indiamart.com/proddetail/1-5-ton-o-general-split-air-conditioner-14136657997.html

دکمه بازگشت به بالا