اسماعیلی: توجه به منزلت آحاد جامعه از مهمترین ماموریت های وزارت کار است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه به منزلت آحاد جامعه را از مهم ترین ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان متولی امور اجتماعی و همچنین کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد.

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با نازک نارنجی توجه به منزلت جامعه را مهم ترین اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و گفت: حوزه اجتماعی یکی از بزرگترین حوزه های کاری جامعه بشری است و در کشور ما نیز همین وضعیت را دارد؛ بر همین اساس مهمترین ماموریتی که هم کمیسیون اجتماعی مجلس و هم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تکاور) باید دنبال کند بیشتر به منزلت آحاد جامعه باز می گردد؛ توجه به معیشت مردم و توانمند سازی جامعه و برخورداری از عدالت اجتماعی از جمله این اقدامات است.

وی برخورداری آحاد جامعه از بیمه همگانی و توجه به منزلت بازنشستگان را از دیگر اولویت های اجتماعی کشور دانست و تاکید کرد: بسیاری از هولدینگ ها و زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) وزارت کار نظیر می توانند نقش مهمی در تولید و رفع بیکاری ایفا کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در مجلس شورای اسلامی کمیسیون اجتماعی ماموریت بزرگی را دنبال می کند، اظهار کرد: باید از ظرفیت های وزارت تعاون و کمیسیون اجتماعی در راستای تحقق اهداف مورد نظر کشور بهره مندی لازم را ببریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا