اقتصادی

تامین گاز خانگی و صنعتی در فصل سرما در اولویت مجلس و وزارت نفت است

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تامین گاز چه در بخش داخلی و چه در زمینه نیروگاه ها و صنعت از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت است و ما این کار را ادامه می دهیم. این مساله.

احمد مرادی در گفت وگو با نازک نارنجی ، با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تأمین گاز و برق در فصل زمستان ، اظهار کرد: کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیگیری این موضوع را آغاز کرده است و جلسه ای که با وزیر برگزار کردیم نفت ، او یکی از نگرانی های اصلی تامین گاز در فصل سرد است ، چه در بخش داخلی ، چه در نیروگاه ها و چه در صنعت.

وی افزود: وزیر نفت قول داده است با انجام اقدامات لازم این موضوع را با کارگروه تخصصی پیگیری کند. ما همچنین از وزیر نفت می خواهیم که برنامه مفصلی برای تامین گاز زمستانی ارائه دهد که احتمالاً در جلسه بعدی به اعضای کمیسیون ارائه می شود.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برنامه ای برای بررسی جامع مشکلات موجود وجود داشته باشد تا از تکرار مشکلاتی که در زمینه تامین گاز و برق در زمستان سال گذشته و قبل با آن مواجه هستیم جلوگیری شود. سال ها؛ ببرش. تامین گاز ، چه در بخش داخلی و چه در زمینه نیروگاه ها و صنعت ، یکی از اولویت های کمیسیون انرژی و وزارت نفت است و ما این موضوع را دنبال می کنیم تا انشاءالله این مشکل برطرف شود. در هوای سرد

وی افزود: به گفته وزیر نفت ، رایزنی ها از طریق وزارت امور خارجه برای جبران کمبود گاز در فصل سرما از طریق واردات از کشورهای دارای روابط خوب ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا