اقتصادی

حسین پور: توسعه راه های روستایی و پایانه های مرزی در اولویت وزارت راه دولت سیزدهم باشد

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توسعه راه های روستایی ، توسعه پایانه های مرزی و ساماندهی بازار مسکن باید با انتخاب یک وزیر باتجربه و پیشرو در وزارت برنامه وزارت به دنبال داشته باشد. راه و شهرسازی دولت سیزدهم.

کمال حسین پور در گفت وگو با نازک نارنجی ، در مورد اولویت هایی که باید توسط وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم دنبال شود ، گفت: «ببینید ، ما شاهد حوادث جاده ای زیادی بوده ایم که به دلیل جاده های غیر ایمن و زندگی هموطنان اتفاق افتاده است. “بنابراین ، یکی از مهمترین اولویت هایی که وزارت راه و شهرسازی باید در نظر بگیرد ، بهبود راه های روستایی و تکثیر برخی از جاده های اصلی بین شهری است.

وی افزود: ما در بسیاری از کشورها مرزهای مشترکی داریم اما متأسفانه بیشتر مرزهای کشور از پایانه های مناسبی برخوردار نیستند و پس از تمام اولویت های دیگر برای پیگیری در این وزارتخانه دولت سیزدهم ، بحث توسعه پایانه های مرزی وجود دارد ، زیرا توسعه پایانه های مرز نقش مهمی در افزایش تولید و صادرات محصولات دارند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ببینید ، در بعضی از استان ها بیشتر خیابان های شهر کثیف است اما در برخی دیگر از استان ها حتی راه های روستایی نیز دو برابر می شود ، بنابراین بودجه توسعه راه های استان باید سطح زیبایی را فراهم کند ،

حسین پور تاکید کرد: وزیر پیشنهادی مجلس باید مهارت و تجربه کافی در زمینه مهندسی عمران را داشته باشد ، لازم نیست تا وزیر پس از دو سال کار جدید به دنبال راه حل باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: “به همین ترتیب ، یکی دیگر از اولویت هایی که باید در این وزارتخانه دنبال شود ، تنظیم وضعیت حساس بازار مسکن است. وزیر پیشنهادی باید فردی باتجربه باشد و برنامه ای برای بازار مسکن را بهبود بخشید. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا