چرا کولر خودرو باد گرم می زند؟

دلایل زیادی برای این وجود دارد:

* موتور سرعت درایو
یکی از دلایل اصلی گرمایش باد سیستم گازرسانی به بنزین است. بسیاری از اتومبیل ها مکانیسمی دارند که باعث می شود در صورت فشار دادن پدال تا انتها ، دستگاه تهویه هوا خراب شود. این اغلب در مورد دنده های سبک وزن (دنده 3 به بعد) است که ما باید برای شتاب گیری خودرو روی پدال شتاب دهنده همه راه را حفظ کنیم.

* کندانسور کولر عایق بندی شده
کندانسور بخشی از سیستم تهویه هوا است. اگر کولر گازی به مایع تبدیل شود ، بیش از نیمی از حرارت خود را در رادیاتور از دست می دهد تا گرمای بیشتری را جذب کند و در صورت وارد شدن به محدوده فشار پایین ، آن را به داخل گاز باز می گرداند. سیستم های تهویه مطبوع هوا باعث می شوند تا سیستم تهویه هوا گرم شود و هیچ آسیبی نبیند و همچنین باعث افزایش جذب آب خودرو در سرعت و ترافیک کم شود. بنابراین بهتر است هر سال با شروع هوای گرم ، تهویه هوا را تمیز کنید.

* اپراتور داخل ظرف کثیف است
یکی از دلایل تهویه هوا داغ بودن خاک در اتاق است. از آنجا که باد همیشه در تمام مدت می گذرد ، آلوده می شود و لایه ای از خاک بر روی آن فرود می آید. لازم است هر از گاهی این قسمت را تمیز کنید. به همین ترتیب ، هنگام استفاده از سیستم تهویه هوا در قسمت داخلی ، می تواند باعث بو و بوی بد شود.

* خرابی ترموستات داخلی
بیشتر اتومبیل ها در اتاق خود دارای تهویه مطبوع داخلی هستند که دمای هوای اتاق داخلی را اندازه گیری می کند و وقتی دما به صفر درجه برسد ، کمپرسور تهویه هوا را نادیده می گیرد. اگر سنسور خراب باشد ، ممکن است سیستم تهویه هوا گرم شود.

* خرابی دریچه هوا و بخاری
خرابی یا خرابی شیرهای کنترل خنک کننده و گرمایش سیستم تهویه مطبوع و بخاری باعث اختلاط هوای گرم و سرد می شود ، بنابراین با تمرکز بر خنک کننده تهویه مطبوع تابستان و همچنین گرمای بخاری در زمستان. این مشکلات معمولاً پس از باز و بسته شدن داشبورد توسط افراد غیر متخصص صورت می گیرد.

17302

دکمه بازگشت به بالا