عمومی

محصولات تامین تجهیز (https://tamin24tajhiz.com)

شرایط کارکرد هواساز بر اساس سناریوهای از پیش تعریف شده متناسب با دما و شرایط محیطی در ساختمان تنظیم می گردد و بدون نیاز به سرکشی و نظارت می تواند در تمامی لحظه ها هوای مطبوع مورد نظر را در کلیه فضاهای ساختمان تامین کند. تهویه مطبوع می تواند کمک زیادی به بهینه سازی انرژی کند. این خواستهها در درجه اول توسط کشورهای اروپایی آغاز شد زیرا ازیکطرف اهداف سختگیرانه در استانداردهای مصرف انرژی در اروپا تدوین شد و از طرف دیگر به دلیل افزایش علاقه ساکنین ساختمان برای استفاده بهینه از انرژی و محیطزیست، این نیاز را معرفی نمود. همچنین به جای این سیستم می توان از یک پکیج استفاده نمود که بوسیله کانال کشی دفاتر را تغذیه می کند. بعضی خودروها به سیستم تهویه و کولر قابل تنظیم در سمت چپ / راست که بطور الکتریکی کنترل می شود مجهز شده اند. تاکنون همچنان و بطور پیوسته در جهت افزایش سطح راحتی سرنشین تلاش می شود. با توجه به این شکل و همچنین توضیحات و شکلهایی که در بالا بیان شد، شیوه استفاده و کاربرد دقیق سیستم پمپ حرارتی با استفاده از مایعات گرم را در حالات مختلف میتوانید به راحتی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

محصولات تامین تجهیز (https://tamin24tajhiz.com/)

تهویه مطبوع جهت دست یابی به شرایط آسایش همواره یکی از نیازهای اولیه انسان بوده است بررسی شرایط میزان رطوبت,دما,گرمی و خنکی همواره با توجه به تغییر فصل جزو دغدغه های جوامع بشری در همه دوران بوده است. سیستم های تمام آب: تهویه در این سیستم ها به وسیله ی آب سرد یا گرم سیرکوله شده از دستگاه سرمایش مرکزی و یا بویلر به ترمینال یونیت های موجود در فضا انجام می شود. این سیستم ها با مکانیزم خاصی که دارند می توانند شرایط هوایی را ثابت و یا آن را تغییر دهند. سیستم توزیع هوا در این اماکن باید به صورتی باشد که کانال های رفت در بالا و کانال های برگشت در پائین، روی دیوارها و نزدیک به زمین باشد تا توزیع هوا بهتر صورت پذیرد و تلاطم هوا حداقل باشد. این اماکن دارای دارای اتاق ها و سرویس بهداشتی در یک یا چند طبقه هستند. سیستم تهویه مطبوع تمام هوایی: نحوه ی عملکرد این دستگاه به نحوی است که هوا را از طریق دستگاه مرکزی به داکت ها منتقل و از طریق گریل یا دیفیوزرها هوا را در اتاق ها پخش می کنند. آب: تهویه در این سیستم ها با توزیع همزمانهوا تهویه شده و آب به ترمینال یونیت های نصب شده در فضاها انجام می شود.

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از جدیدترین محصولات شرکت قدیمی و صاحب نام ایران رادیاتور است که به تازگی وارد بازار سیستمهای سرمایشی و گرمایشی شده است.گروه صنعتی ایران رادیاتور مجهز به پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید کارخانه می باشد به همین جهت همواره محصولاتی طبق جدیدترین تکنولوژی های دنیا تولید و ارائه می نماید. میشود که در جایی که مال موجودی تلف نشده باشد، ضمانی هم در میان نیست. مبحث اول محاسبات پایه و کاربردی تهویه مطبوع است که در عرصههای مختلف تاسیسات و تهویه مطبوع کاربرد گسترده و انکارناپذیری دارد که این مبحث معمولا در درسهای دانشگاهی به حدی تئوریک و غیرکاربردی بیان میشود که دانشجویان در پایان ترم هیچ دید اجرایی و واقعگرایانهای نسبت به آنچه که در بازار کار با آن روبهرو هستند ندارند. همچنین دارای تأسیسات جنبی مثل انبار، دفتر، آمفی تئاتر یا سالن جشن می باشند که از لحاظ تهویه از رده بالاتری از اهمیت برخورداند چراکه تجمع بار حرارتی و گاهی بو در این نقاط بیش از سایر نقاط خوابگاه می باشد. از انواع این سیستم ها می توان به ایرواشر، کولر آبی، هواساز یا AHU اشاره کرد. جریان هوا در اتاق می بایست ابداً محسوس نباشد و صدا نیز باید در حد پائینی باشد.

سیستم تهویه مطبوع عملکرد دستگاه های مختلف به منظور کنترل دما، رطوبت، فشار و سرعت جریان هوا می باشد. بهترین سیستم تهویه مطبوع باید توانایی کنترل دما، رطوبت و سرعت جریان هوا را داشته باشد. یکی از این شرایط، تأمین هوای سالم و مطلوب می باشد که از طریق سیستم های تهویه مطبوع امکان پذیر است. سیستم کویل انبساط مستقیم: این سیستم ها به سیستم های تمام مبرد نیز شهرت دارند و هوای مورد نیازمستقیماً توسط مبرد موجود در کویل های سرمایشی تأمین می شود و با داشتن این مزیت، کارایی بیشتر دارد. به طور کلی سیستم های تهویه به چهار دسته زیر تقسیم بندی می شوند. در متن زیر بیشتر با کارایی و انواع این سیستم ها آشنا می شویم. معمولاً از فن کویل سقفی استفاده می شود ولی گاهی نوع دیواری آن زیر پنجره های خارجی نصب می شوند. چه نکاتی را برای چیلر، هواساز و فن کویل در برابر کرونا در نظر بگیریم؟ به گزارش تارک خودرو: در اوایل سال ۱۹۵۰، سازندگان با استفاده از حرارت موتور، سیستم حرارتی بخاری خودرو را در کابین سرنشینان طراحی کردند. در صورتی که ظرفیت حرارتی مورد نیاز به درستی محاسبه شده باشد، این نوع داکت اسپلیت میتواند ۴۵ تا ۵۰ درصد نسبت به داکت اسپلیت های قدیمی در مصرف برق صرفه جوئی نماید.

منبع: https://tamin24tajhiz.com/

دکمه بازگشت به بالا