عمومیمطالب کسب و کار

معتبر ترین مرکز تامین قطعات لیفتراک

لیفتراک و کاربردهای آن

لیفتراک را میتوان به عنوان یکی از انواع ماشین های سنگین در حمل بار معرفی کرد. این دستگاه مجهز به دو شاخک در جلوی خود بوده که به وسیله آن، وظیفه بالا و پایین بردن وسایل و جابجایی آنها را انجام می دهد.

همچنین به دلیل اینکه لیفتراک قابلیت انتقال راحت مصالح ساختمانی را دارد، بیشترین کاربرد را در مناطقی که دارای ساخت و ساز بیشتری هستند از خود نشان می دهد. بنابراین به دلیل نقش و کاربرد مهمی که این ‌دستگاه بر عهده دارد، لازم است تا در تامین قطعات لیفتراک توجه لازم صورت بگیرد. زیرا در صورتیکه قطعات و لوازم بی کیفیتی در آن استفاده شود، خطرات و زیان های بسیاری ایجاد خواهد شد. در ادامه مهمترین قطعات تشکیل دهنده این دستگاه و مطالب مربوط به آن را بیان خواهیم نمود.

قطعات لیفتراک به چند دسته تقسیم می شوند؟

یکی از سیستم های پیچیده، لیفتراک ها هستند که متشکل از بخش های گوناگونی می باشند. هر کدام از قطعات به کار رفته در این دستگاه ها، نقش خاصی را برعهده دارند و سبب افزایش ایمنی در زمان حمل بارها می شوند. قطعات لیفتراک به دو دسته قطعات بیرونی و داخلی تقسیم بندی می شوند:

  • قطعات بیرونی: این قطعات شامل بدنه، شاسی، پدال ها، اهرم ها، نمایشگر، وزنه تعادل، بالابر، کابین و… می شود.
  • قطعات داخلی: گیربکس، فیلتر روغن، رادیاتور، موتور دستگاه، پمپ ها و… نیز در دسته قطعات داخلی قرار می گیرند.

تجهیزات لیفتراک

تامین انواع لوازم یدکی لیفتراک

لیفتراک مانند سایر ماشین های سنگین، از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل می شود. از جمله مهمترین این قطعات، میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شاسی لیفتراک: سایر قطعات لیفتراک مانند چرخ ها، دکل، وزنه تعادل و… بر روی شاسی قرار می گیرند. بنابراین این قطعه نقش چارچوب دستگاه را بر عهده دارد.
  • وزنه تعادل لیفتراک
    همانطور که از نام این قطعه مشخص است، وظیفه ایجاد تعادل در دستگاه را انجام می دهد. جنس وزن تعادل از چدن می باشد و محل قرارگیری اش در قسمت پشت لیفتراک است.
  • کابین راننده لیفتراک
    کابین از دیگر اجزای لیفتراک محسوب می شود که هدایت دستگاه از جمله وظایف آن به شمار می رود. پدال، فرمان، اهرم، صندلی و… از اجزای تشکیل دهنده کابین راننده است. همچنین جنس سقف این بخش از فلز می باشد تا از جان راننده در مقابل ایجاد خطرات احتمالی، محافظت کند.
  • تجهیزات هشدار دهنده لیفتراک
    این قسمت از تجهیزات لیفتراک شامل تجهیزات هشدار دهنده شنیداری، دیداری، چراغ چشمک زن، بلندگو، بوق و… می شود که برای در موقعیت های ضروری مورد استفاده قرار می گیرد.

اقدامات لازم در صورت خرابی هر یک از اجزای لیفتراک

ممکن است که هر یک از انواع دستگاه های صنعتی و سنگین با اختلال و مشکلاتی مواجه شوند‌. لیفتراک ها نیز مانند بسیاری از این دستگاه ها، در مواردی دچار خرابی  می شوند که اتفاقی غیر طبیعی و دور از ذهن به شمار نمی رود.

توصیه می کنیم که در مواقع بروز مشکل و ایراد در دستگاه، از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه استفاده کنید. زیرا همانطور که میدانید تامین قطعات لیفتراک به هزینه بالایی نیاز دارد.

در نتیجه هنگامی که از افراد غیر متخصص کمک بگیرید، مجبور به پرداخت هزینه و متحمل شدن مشکلات بسیاری خواهید شد. بنابراین اولین گام در تعمیر و رفع عیوب دستگاه لیفتراک، مراجعه به تعمیرکاران و کارشناسان ماهر و متخصص است.

 قیمت قطعات لیفتراک

امروزه با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، قیمت اغلب محصولات مختلف مدام در حال تغییر است و از ثبات قیمتی برخوردار نیستند. قطعات لیفتراک نیز از این قضیه مستثنی نبوده و نرخ تورم و ارز بر کاهش یا افزایش قیمت آن تاثیر می گذارد.

علاوه بر این، فاکتورهایی مانند برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا، میزان واردات و صادرات، کیفیت محصول و… بر قیمت خرید و تامین قطعات لیفتراک موثر می باشند. بنابراین توصیه می کنیم که در زمان خرید این محصولات تنها قیمت آن را مد نظر خود قرار ندهید و به کیفیت و برند تولیدی محصول نیز توجه کنید.

همچنین فروشگاه ها و تولیدی های بسیاری در زمینه عرضه و فروش قطعات و تجهیزات لیفتراک وجود دارند که لوازم جانبی این دستگاه را با قیمت مناسب و کیفیتی بالا در اختیار خریدار قرار می دهند.

تامین تجهیزات لیفتراک

خرید تجهیزات جانبی لیفتراک

خرید و تامین قطعات لیفتراک مانند بسیاری از تجهیزات و محصولات دیگر، به انجام تحقیقات و توجه به اعتبار فروشندگان آن نیاز دارد. امروزه کلاهبرداران و افراد سودجو با عرضه قطعات تقلبی و بی کیفیت، سود بسیاری را کسب می کنند.

در مواردی نیز این قطعات فیک را با کمی قیمت پایین تر به مشتری عرضه می کنند و فرد با مشاهده قیمت آن، برای خرید آنها وسوسه می شود. پس لازم است تا برای خرید قطعات لیفتراک به فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر موجود در این زمینه مراجعه کنید و قطعاتی باکیفیت و اورجینال را خریداری نمایید.

یکی از واردکنندگان و تولیدکنندگان با سابقه قطعات لیفتراک، ایران کلارک است. این مرکز در طول ۱۰ سال از فعالیت خود با تامین قطعات لیفتراک با کیفیت و اورجینال، جایگاه بسیار خوبی را در میان خریداران و مشتریان محصولات خود کسب نموده است.

قطعاتی مانند دکل لیفتراک، اکسل، هیدرولیک، گیربکس، دیفرانسیل، سیستم ترمز و… توسط شرکت مذکور عرضه می شود. به شما عزیزان نیز توصیه می کنیم که با مراجعه به این مرکز میتوانید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، محصولی با کیفیت بالا تهیه کنید.

نحوه سرویس و نگهداری قطعات لیفتراک

در صورتیکه قطعات لیفتراک را در فواصل معینی سرویس و نگهداری کنید، میتوانید بیشترین بازدهی و کارایی را از این تجهیزات داشته باشید. همچنین سرویس و نگهداری منظم هر یک از قطعات مختلف لیفتراک، سبب می شود تا در صورت وجود خرابی در یکی از این تجهیزات، به سایر قطعات آسیبی وارد نشود.

علاوه بر این، از دیگر نکات مهم در زمینه سرویس و نگهداری لوازم ماشین مذکور، خودداری از خرید و تامین قطعات لیفتراک تقلبی است. زیرا سبب آسیب به سایر بخش های دستگاه شده و شما را با هزینه های هنگفت بسیاری روبرو می کندمهم ترین ویژگی قطعات لیفتراک کوماتسو چیست؟

قطعات لیفتراک کوماتسو دارای ویژگی های بسیار عالی هستند و به همین دلیل هم تا به حال فروش آن ها در بازار ادامه داشته و به یکی از بهترین محصولات صنعتی موجود در بازار تبدیل شده است.

مهم ترین ویژگی های لیفتراک کوماتسو شامل موارد زیر است:

  • توقف کردن روی زمین ناهموار
  • جا به جایی آسان بر روی سطوح شیب دار
  • مجهز به سیستم هشدار روغن
  • لیفتراک های کوماتسو را می توان در شب به خوبی تنظیم کرد.
  • لوازم جانبی آن ها به راحتی متصل می شود.
  • مجهز به سیستم سنجش حضور
  • دارای چراغ های جلو و عقب
  • مجهز به بالابر مخصوص برای اپراتور
  • دارای دکل
  • قابلیت تنظیم چرخش
  • در لیفتراک های کوماتسو صندلی اپراتور به کمربند مجهز است.
  • مجهز به هشدار تخلیه باتری
  • مقاومت عالی بدنه لیفتراک در برابر انواع مواد مثل آب
  • لیفتراک های کوماتسو هیچ گونه آلودگی صوتی یا آلودگی هوا تولید نمی کنند.
  • طراحی زیبا و خاص
  • امنیت بالا
  • مجهز به موتور قدرتمند AC

قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو

همانطور که پیش از این گفتیم تنوع محصولات این برند زیاد است و نمی توان قیمت دقیقی برای هر یک از آن ها ارائه کرد. شرکت بازرگانی پیشرو تراک تامین دنیای هوشمند سپاهان یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی های برند کوماتسو در ایران است که محصولات این کمپانی را با قیمت هایی عالی و شرایط استثنایی به مشتریان می فروشد.

شرکت مهندسی پارتاک صنعت با هدف بهره گیری از تخصص کارشناسان و صاحبنظران و با توجه به نیاز ضروری و روز افزون کشور به بهینه سازی صنایع تشکیل گردیده است.

قطعات لیفتراک کوماتسو با کیفیت را چگونه تهیه کنیم؟

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در دو نوع در بازار وجود دارند، نوع باکیفیت و اورجینال که مسلماً دوام بالایی دارند و نوع بی‌کیفیت که مشابه نمونه اصلی ساخته می‌شوند و تقلبی هستند. لذا داشتن تخصص کافی در مورد تشخیص قطعات اصل از تقلبی بسیار مهم است.

البته ممکن است بسیاری از مشتریان نتوانند این دو نوع قطعات را از هم تمایز دهند و در هنگام خرید دچار مشکل شوند، بنابراین باید توجه داشته باشید که برای خرید قطعات اصل و اورجینال حتماً فروشگاهی را انتخاب کنید که از اعتبار بالایی برخوردار باشد و در واقع به عنوان نمایندگی قطعات کوماتسو فعالیت داشته باشد. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که قطعه خریداری شده قطعه اورجینال است و از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین برندهای لیفتراک در ایران کوماتسو است، فروشگاه های زیادی به عنوان نمایندگی فروش کوماتسو در ایران فعال اند که یکی از آن ها شرکت بازرگارنی تامین دنیای هوشمند سپاهان است. تامین دنیای هوشمند سپاهان تمام محصولات و قطعات برند کوماتسو را با قیمت های مناسب و شرایط پس از فروش عالی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید همین حالا به سایت مراجعه کنید و لیفتراک مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید.

خرید اینترنتی قطعات لیفتراک کوماتسو

در دنیای امروز که دنیای تکنولوژی است، بسیاری از خریدها به صورت غیرحضوری درآمده‌اند. بسیاری از خریداران به دلایل مختلف از قبیل بعد مسافت، مقایسه قیمت‌ها، پیدا کردن قطعات اصل و … ترجیح می‌دهند در اینترنت به دنبال نمایندگی قطعات لیفتراک کوماتسو بگردند. اما باید توجه داشته باشند که هر سایتی قابل اعتماد نیست.

بنابراین قبل از خرید این قطعات و لوازم یدکی باید بررسی‌های لازم را به عمل آورید تا مطمئن شوید که فروشگاه اینترنتی مربوطه به عنوان نمایندگی کوماتسو از اعتبار بالایی برخوردار باشد. در ضمن قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو در نمایندگی‌های این شرکت به مراتب مناسب‌تر از دیگر فروشگاه‌ها است.

نکات مهم درباره نصب قطعات لیفتراک کوماتسو

به دلیل پیچیدگی و ظرافت در نصب این نوع قطعات، لازم است از افراد متخصص کمک گرفته شود. در صورتی که نصب این قطعات به درستی انجام نشود؛ ممکن است به سیستم لیفتراک آسیب جدی و جبران ناپذیری وارد کند. بنابراین پس از خرید قطعات لیفتراک، از افراد آگاه در این حوزه جهت نصب آن کمک بگیرید.

نکات مهم در هنگام خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

همانطور که می‌دانید؛ لیفتراک ها برای برآورده سازی نیازهای صنایع مختلف در جهت حمل اجسام بسیار کارایی دارد. ممکن است پس از گذشت زمان، لازم باشد اقدام به تعویض قطعات لیفتراک کوماتسو کنید. برای خرید این قطعات بهتر است نکاتی در نظر بگیرید تا بتوانید از این قطعات در مدت زمان طولانی استفاده کنید. از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، اصل بودن قطعات است؛ زیرا با خرید قطعات غیر اصلی علاوه بر آسیب به لیفتراک، برای شما هزینه های گزاف جهت تعویض مجدد قطعه نیز به وجود خواهد آورد.

همچنین تحت تاثیر وسوسه ی افراد سودجو برای خرید قطعات لیفتراک کوماتسو با قیمت ارزان قرار نگیرید؛ زیرا احتمال کند شدن و تاثیر منفی در عملکرد لیفتراک و از کار افتادن همیشگی این ماشین صنعتی وجود دارد. بنابراین درصورتی که تمایل به خرید قطعات لیفتراک کوماتسو اصلی و اورجینال دارید، بهتر است از طریق نمایندگی ها و شرکت های معتبر و باسابقه اقدام به خرید کنید.

مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو تهران

ممکن است با خراب شدن یا آسیب لیفتراک، نیاز به خرید لوازم یدکی لیفتراک ایجاد شود. بسیاری از افراد برای خرید لوازم یدکی دچار چالش می شوند و در انتخاب آن ها سردرگم می شوند. خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو از مرکز فروش تهران یکی از راه هایی است که می توان با خیال راحت آن ها را تهیه نمود. مراکز  فروش این لوازم در مناطق مختلف تهران ایجاد شده است که در ادامه به آن می پردازیم.

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در غرب تهران

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در شرق تهران

اگر در محله هایی مانند نظام آباد، هفت حوض، دردشت، نیرو هوایی، پیروزی و… زندگی می کنید و به دنبال مرکز فروش لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو هستید، باید به شما بگوییم می توانید از طریق شماره تماس هایی که در این سایت قرار گرفته است، آن ها را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در جنوب تهران

لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در شمال تهران

اگر جزو افرادی هستید که در شمال تهران و محله هایی مانند آجودانیه، نیاوران، تجریش، زعفرانیه، مینی سیتی و… زندگی می کنید؛ می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما وبسایت تامین دنیای هوشمند سپاهان، با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید و لوازم موردنظر خود را تهیه کنید.

سوالات متداول درباره قطعات لیفتراک کوماتسو

چند مدل از لیتفراک کوماتسو تولید و به بازار عرضه شده است؟
از انواع این نوع لیفتراک نسبت به نوع سوخت آن ها می‌توان به نوع برقی، دوگانلوازم یدکی لیفتراک را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه پیشرو تراک خریداری نمایید. لیفتراک ها جزوی جدایی ناپذیر از کارخانجات تولیدی و انبار ها هستند و به کمک این دسته از ماشین آلات نیمه سنگین است که روزانه حجم بالایی از بار به راحتی جابجا میشود. بدون استفاده از لیفتراک امکان جابجایی بار وجود نخواهد داشت و یا جابجایی بسیار کند صورت خواهد گرفت. لیفتراک ها به دلیل اینکه ساعت های زیادی در روز فعالیت میکنند و همچنین وزن زیادی را نیز متحمل میشوند، باید به صورت دوره ای سرویس شوند. سرویس و یا تعمیر شدن لیفتراک ها مستلزم استفاده از لوازم یدکی لیفتراک میباشد. باید متناسب با برند و همچنین مدل لیفتراک تهیه و سپس با قطعات لیفتراک فرسوده و آسیب دیده جایگزین گردد.

قطعات لیفتراک اورجینال با کیفیت

کیفیت لوازم یدکی لیفتراک بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه کیفیت بالاتر باشد در نتیجه لیفتراک عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد. لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت همچنین تعویض قطعات لیفتراک که نیازمند صرف زمان، انرژی و هزینه میباشد را به تاخیر می اندازد. اما پیدا کردن لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت کار چندان آسانی نیست و هر فروشگاهی قطعات لیفتراک با کیفیت را عرضه نمیکند. برای اینکه به راحتی بتوانید لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت را تهیه نمایید میتوانید به نمایندگی ها مراجعه نمایید. شرکت پیشرو تراک از نمایندگی های  میباشد و تمامی قطعات لیفتراک مورد نیاز برای برند و مدل های مختلف لیفتراک را میتوانید از این شرکت تهیه کنید.

خرید لوازم یدکی و قطعات لیفتراک

تمام افرادی که خرید لوازم یدکی لیفتراک را بدون در نظر گرفتن اعتبار فروشنده انجام داده اند موفق به خرید قطعات لیفتراک با کیفیت نشده اند. یک فروشگاه و یا شرکت باید از فروشندگان معتبر و نام آشنا باشد تا خریدی موفق برای شما رقم بخورد. برای دست شما باز است تا بتوانید فروشگاه های زیادی را انتخاب کنید اما آیا تصور میکنید که تمام این فروشگاه ها قطعات لیفتراک یا کیفیت و اورجینال را عرضه میکنند؟ در جواب باید بگوییم اینگونه نیست و در کشور ما بیشتر فروشگاه ها تنها قطعات لیفتراک را عرضه میکنند که کیفیت چندان مناسبی ندارند و عمر آنها کوتاه میباشد. با خرید لوازم یدکی لیفراک از شرکت پیشرو تراک به کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب آن پی خواهید برد زیرا این شرکت جزو نمایندگی های فروش میباشد.

 

قطعات لیفتراک کوماتسو
قطعات یدکی لیفتراک سهند قطعات لیفتراک سپاهان
لوازم یدکی لیفتراک تویوتا قطعات لیفتراک کاترپیلار
قطعات لیفتراک تی سی ام لوازم لیفتراک دوو دوسان
قطعات یدکی لیفتراک لینده قطعات لیفتراک آریا
قطعات یدکی لیفتراک هایستر لوازم لیفتراک میتسوبیشی

لطفا برای سفارش قطعات و لوازم لیفتراک های خود از طریق شماره تماس های ما اقدام به سفارش و دریافت مشاوره داشته باشید؛ همکاران ما بهترین متخصصین در زمینه لوازم و قطعات لیفتراک در ایران می باشند.

لوازم یدکی لیفتراک ارزان

لوازم یدکی لیفتراک ارزان را از فروشگاه پیشرو تراک بخواهید زیرا این شرکت قیمت  موجود در شرکت را تا حد زیادی کاهش داده است. لوازم یدکی لیفتراک ارزان این شرکت بر خلاف سایر فروشندگان کاملا با کیفیت و از بهترین برندهای خارجی و داخلی میباشند.

سرویس و نگهداری قطعات و لوازم یدکی لیفتراک

برای این که از حد اکثر عمر لوازم یدکی لیفتراک استفاده کنید باید آن ها را در فواصل معین و منظمی سرویس و نگهداری کنید تا در صورت خرابی یکی از  سایر قطعات لیفتراک نیز دچار خرابی و مشکل نشوند. یکی از نکاتی که باید در مورد نگهداری و سرویس قطعات لیفتراک در نظر بگیرید این است که در صورت خرابی از قطعه اصل برای جایگزینی استفاده نمایید و از خرید قطعات غیر اصل حتی با قیمت کمتر خودداری نمایید.

در صورتی که از قطعات غیر اصل به عنوان لوازم یدکی لیفتراک استفاده کنید می تواند به سایر لوازم یدکی لیفتراک آسیب برساند و هزینه های زیادی را به شما متحمل می نماید. بنابراین برای تعویض لوازم یدکی لیفتراک با دیگر قطعات لیفتراک تازه خریداری شده اولین نکته ای را که باید در نظر بگیرید مرغوبیت قطعه مورد نظر باشد. تا علاوه بر اینکه هزینه ای معقول را پرداخت می کنید بتوانید از آن استفاده بهینه کنید.

به منظور جلب رضایت مشتریان شرکت های تولید کننده لیفتراک اقدام به تولید انواع لوازم یدکی لیفتراک نیز نموده اند و بنابراین در صورت خرابی هر کدام از قطعات لیفتراک می توانید آن ها را با قطعات برند لیفتراکی که در اختیار دارید جایگزین نمایید تا بتوانید از لیفتراک همانند روز اول استفاده نمایید. بهترین راه برای خرید  اصل مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر برند مورد نظر شما می باشد.

قطعات لیفتراک دارای انواع مختلفی هستند که از آن دست می توان به قطعات شاسی، قطعات خنک کننده، قطعات بالابر الکتریکی، قطعات هیدرولیک، فرمان، انتقال، فیلترها و بسیاری دیگر از لوازم یدکی لیفتراک اشاره نمود که در صورت خرابی هر کدام از آن ها می توانید اقدام به خرید لوازم یدکی لیفتراک و جایگزینی آن با قطعه خراب شده نمایید.

تامین قطعات لیفتراک با کیفیت

شرکت پیشرو تراک در طول فعالیت خود در زمینه لوازم یدکی لیفتراک به عنوان یکی از تامین کنندگان معتبر قطعات لیفتراک و لوازم یدکی لیفتراک های ژاپنی، کره ای، چینی، اروپایی و آمریکایی با شرکت ها ، موسسات و سازمان های مختلفی همکاری داشته است که از جمله آنها می توان به شركت های حمل و نقل بین المللي در بندر عباس وانزلی،پتروشیمی رجال،پترشیمی شازند اراک، شرکت حمل و نقل ریلی ایران،شرکت هواپیمایی ماهان،خدمات هوایی سامان،آریا بنادر، گروه بهمن، شرکت باتري سازي صبا، شركت كاوه،شرکت آریا، چوب، شرکت لبنی کاله، شرکت مپنا،شرکت پلی اتیلن سمنان،شهرداری مناطق 1.7.19 ،شرکت خودروسازی سایپا،شرکت خودروسازی مگاموتور ،شرکت ذوب آهن اصفهان ، صنایع کاشی سازی و…اشاره نمود. از جمله قطعاتی که پیشرو تراک در زمینه تامین و تهیه آنها اقدام نموده است می توان به لوازم مصرفی اصلی برند های معتبر جهانی مانند: انواع لوازم موتوری،انواع لوازم گیربکسی،انواع فیلتر ها، واشر ها و کاسه نمد های اصلی، شیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک، انواع لاستیک ها و الحاقی و منضمات لیفتراک ، شاخک ها، بشکه گیر، عدل گیر، ساید شیفت ، انواع باتری و شارژر و انواع بلبرینگ اشاره نمود.

دپارتمان تامین و فروش قطعات لیفتراک پیشرو تراک به منظور کسب رضایت مشتریان خود اقدامات زیر را در اولویت کار خود قرار داده است:

  •  تامین نیاز و پشتیبانی کامل از مشتریان خود در کوتاهترین زمان ممکن
  •  تامین و تحویل سریع لوازم یدکی لیفتراک مورد نیاز مشتریان از کشورهای اروپایی و آسیایی با انواع پست بین الملل، در کمترین زمان ممکن
  •  تامین و توزیع قطعات لیفتراک اصلی و با کیفیت
  •  ارائه قیمت های رقابتی لوازم یدکی لیفتراک
  •  تضمین کلیه قطعات یدکی لیفتراک ارائه شده در این فروشگاه
  •  و ارسال لوازم یدکی لیفتراک در اقصی نقاط کشور در کمتر از 48 ساعت

شرکت پیشرو تراک قطعات مورد نیاز ماشین آلات برندهایی همچون:

  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک کوماتسو از طریق نمایندگی لیفتراک کوماتسو ژاپن
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک هیوندا از طریق نمایندگی لیفتراک هیوندای کره
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک هلی از طریق نمایندگی لیفتراک هلی چین
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تویوتا از طریق نمایندگی لیفتراک تویوتا ژاپن
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک لینده از طریق نمایندگی لیفتراک لینده آلمان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک نیسان از طریق نمایندگی لیفتراک نیسان ژاپن
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک میتسوبیشی از طریق نمایندگی لیفتراک میتسوبیشی ژاپن
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک تی سی ام از طریق نمایندگی لیفتراک تی سی ام ژاپن
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک دوو از طریق نمایندگی لیفتراک دوو کره
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک دوو-دوسان از طریق نمایندگی لیفتراک دوسان کره
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک کلارک سپاهان از طریق نمایندگی لیفتراک کلارک آلمان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک سهند از طریق نمایندگی لیفتراک سهند بلغارستان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک هایستر از طریق نمایندگی لیفتراک هایستر انگلستان
  • لوازم یدکی و قطعات لیفتراک کاترپیلار از طریق نمایندگی لیفتراک کاترپیلار هلند
  • انواع موتورهای کامینز CUMMINs
  • انواع موتورهای ایسوزو ISUZU
  • انواع موتورهای نیسان NISSAN
  • پمپ های هیدرولیک کاوازاکی KAWASAKI
  • و غیره

را تامین نموده و شما می توانید تنها با یک تماس نسبت به تهیه قطعات لیفتراک مورد نیاز خود از این شرکت اقدام نمایید.

 

سفارش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک و دیگر تجهیزات انبارداری

شرایط و نحوه سفارش و دریافت قطعه

 

  1. دومین قدم برای اینکه کارشناسان ما قطعات لیفتراک را به درستی تشخیص دهند این است که عکس از دستگاه لیفتراک، پلاک دستگاه و همچنین محل نصب قطعه، تهیه و ارسال نمایید.
  2. ارسال نام و نام خانوادگی، نام شرکت و یا محل کاری که قطعات لیفتراک را نیاز دارد، سمت سفارش دهنده در مجموعه یا شرکت
  3. تایید قطعات لیفتراک که کارشناسان ما برای شما تهیه نموده اند و ارسال تصویر واریزی مبلغ قطعات لیفتراک توسط شما
  4. در در نهایت قطعات لیفتراک سفارشی شما را در کمتر از 24 ساعت برای آدرس پستی شما ارسال می نماییم.
  5. فروشگاه پیشرو تراک این امکان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است تا چنانچه کیفیت لوازم یدکی لیفتراک دریافتی مورد قبول شما نبود ظرف 24 ساعت فرصت دارید تا در صورت وارد نکردن صدمه و آسیبی به قطعات لیفتراک ارسالی آنها را مجدد برای ما ارسال نمایید و مبلغ قطعات لیفتراک ارسالی تا 72 ساعت به شما عزیزان بازکردانده خواهد شد.

قطعات لیفتراک از کلیه برندها، در تمامی تناژها با مناسب ترین قیمت و کیفیت در فروشگاه پیشرو تراک موجود می باشد تا قطعات لیفتراک مناسب را خریداری نمایید. همچنین فروشگاه پیشرو تراک با داشتن تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در حوزه لیفتراک و ماشین آلات راهسازی و شناخت قطعات لیفتراک آماده ارائه خدمات فنی و سرویس دهی دوره ای به انواع لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی، و لیفتراک دوگانه سوز و … می باشد.

فروشگاه پیشرو تراک جهت ارائه سرویس سیار لیفتراک و تعویض لوازم یدکی لیفتراک معیوب و فرسوده آماده اعزام نیروهای تعمیرکار لیفتراک خود به اقصی نقاط ایران جهت تکمیل پوشش خدماتی خود در راستای تعمیرات لیفتراک و انواع ماشین آلات انبارداری و راهسازی می باشد. برای بهره مندی از این خدمات با شماره 55410717-021 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. از جمله قطعاتی که فروشگاه پیشرو تراک در زمینه تامین و تهیه آنها اقدام نموده است می توان به لوازم مصرفی اصلی برندهای معتبر جهانی مانند: انواع لوازم موتوری، انواع لوازم گیربکسی، انواع فیلترها، واشرها و کاسه نمدهای اصلی، سیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک، انواع لاستیک ها و الحاقی و منضمات لیفتراک، شاخک ها، بشکه گیر، عدل گیر، ساید شیفت، انواع باتری و شارژر و انواع بلبرینگ اشاره نمود.

  1. ه سوز، دیزلی و گازسوز اشاره نمود.
  1. انواع لوازم موتوری لیفتراک کوماتسو چه می‌باشد؟
    از لوازم موتوری این نوع لیفتراک می توان کفشک لنت، پیستون، بوش، یاطاق، رادیاتور و غیره نام برد.
  1. در هنگام خرید نصب قطعات لیفتراک کوماتسو به چه نکاتی باید توجه کرد؟
    برای خرید لازم است به اصل و اورجینال بودن قطعات توجه نمود و از طریق نمایندگی و مجموعه‌های معتبر اقدام به خرید نمود.

.

 

دکمه بازگشت به بالا