عمومی

سازمان تبلیغات سرمایه‌ای عظیم برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ با صدور پیامی به مناسبت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ دینی بیان کرد: تأسیس و شکل دهی نهادهای انقلابی یکی از اقدامات ارزشمند در ابتدای انقلاب اسلامی بود که امام خمینی (ره) اهتمام ویژه ای بر آن داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی (ص) تاسیس شد.

در این پیام آمده است: این سازمان با اقداماتی که در توسعه فرهنگ دینی برداشته است سرمایه‌ای عظیم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. عنایت به مسئله فرهنگ اسلامی و معارف قرآنی جهت دهنده دیگر عرصه‌های رشد در جامعه می‌باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ اعلام کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی در این خصوص می‌فرمایند: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است. این سازمان بحمدالله طی حدود ۴ دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه‌تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

در پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، این مناسبت را به کلیه سنگربانان جبهه تبلیغ فرهنگ دینی به ویژه علما و روحانیون و بانوان مبلغه، فعالان فرهنگی و قرآنی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) و هیئات مذهبی، تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روزافزون و حرکت در مسیر مهم و ضروری جهاد تبیین، امیدوارم فعالان این عرصه بتوانند در مسیر عرضه اندیشه‌های اسلامی موفق باشند.

دکمه بازگشت به بالا