عمومی

انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش‌هاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای بخش مهاباد، اظهار داشت: اردستان از جمله شهرستان‌های شهید پرور و حماسه آفرین کشور بوده و این شهدای گمنام بخش مهاباد که برای آنها یادواره برگزار شده بر عهد و پیمانی که با خدای خودشان بسته بودند استوار ایستادند و در این راه به شرف شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه اردستان شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده، افزود: شهادت مسیری است که در آن عزت دنیایی افراد و شرف اخروی آنان قرار دارد و یکی از رسالت‌های پیامبر اکرم (ص) جهاد اکبر یا همان امر به معروف یا نهی از منکر است که باید توسط مسلمانان انجام شود.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: باید رسالت و اهداف پیامبر اسلام را که به‌عنوان پیشوای ما قرار دارد را به‌جا آوریم و باید توجه داشته باشیم اگر می‌خواهیم رهرو راه شهید سلیمانی و همرزمانش باشیم و باید در دانشگاه امام و مقام معظم رهبری، جهاد اکبر انجام دهیم.

ایزدی تاکید کرد: شهید فخری زاده به انقلاب اسلامی خدمات بزرگی کرده و در رشد و پیشرفت ایران در حوزه‌های علمی نقش پررنگی داشته چرا که دشمنان نیز خود به این نکته اعتراف کرده‌اند که رشد علمی ایران فوق‌العاده است.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلاب ارزش‌ها دانست و بیان کرد: دشمنان سعی داشتند که انقلاب اسلامی و نظام را دچار مشکل کنند و برخی از استان‌های کشور را از ایران جدا کنند اما با تلاش و مجاهدت‌های شهدای بزرگوار، دشمنان به اهداف خود نرسیدند.

دکمه بازگشت به بالا