عمومی

هویت بخشی دینی و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمدرضا طالبی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب بیان کرد: قبل از انقلاب در مراودات سیاسی سرافکنده بودیم اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دیپلماسی قوی ما هرکجا به میدان آمد و به سمت مذاکره رفت با اقتدار از مذاکره و دیپلماسی خارج شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مردمی بود و مردم در پیروزی آن نقش جدی داشتند، گفت: هویت بخشی دینی و اعتقادی، عزت و غرور ملی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

طالبی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه انرژی و سوخت مشکلی نداریم و خودکفا هستیم حتی به برخی کشورها صادرات فرآورده‌های نفتی داریم.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در همین منطقه خراسان جنوبی از بهترین زیرساخت‌ها برخوردار هستیم، افزود: در حال حاضر تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و حتی زیر ۲۰ خانوار از نعمت برق و گاز برخوردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه متأسفانه منابع خدادادی و معادن غنی ایران اسلامی در زمان طاغوت به تاراج می‌رفت، گفت: با پیروزی انقلاب اگر چه دست دشمن از غارت جمهوری اسلامی ایران کوتاه شد اما توطئه‌های مختلف را علیه ما طراحی کردند و همه این دستاوردها با وجود تحریم‌ها و کارشکنی دشمنان رقم خورده است.

وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی از همان ابتدا تاکنون مردم با شرکت در انتخابات مسئولان خودشان را انتخاب و در سرنوشت خودشان دخیل هستند.

طالبی بیان کرد: همچنین بعد از انقلاب بر اساس جایگاهی که حضرت فاطمه زهرا (س) و پیامبر گرامی اسلام (ص) برای زن تعریف کرده‌اند، زنان مسلمان به هویت اصلی خود دست یافته‌اند و در تمام موضوعات کشور نقش آفرین هستند.

وی با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته‌ای و نانو تکنولوژی، افزود: امروز و به برکت نظام جمهوری اسلامی در نانو تکنولوژی و میکرو الکترونیک، شبیه سازی، ربات و در صنایع هوا و فضا جزو کشورهای برتر جهان هستیم.

طالبی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ما نظامی رو به رشد و کمال یعنی به سمت تمدن سازی اسلامی است و با توکل به خداوند و یاری امام عصر (عج) به این مرحله خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار کر: در حوزه امنیت و اقتدار نظامی در درجه‌ای قرار داریم که هیچ ابرقدرتی جرأت حمله و تجاوز به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

طالبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال پیشرفت و تعالی بوده و مسیر خود را با اقتدار ادامه می‌دهد، گفت: این مسائلی را هم که اخیراً دشمن به وجود آورده، کف روی آب بوده و هیچ نگرانی از اینگونه مسائل نداریم.

دکمه بازگشت به بالا