عمومیمطالب کسب و کار

بهترین روکش صندلی برای ماکسیما

محصول فوق یکی از گزینه هایی است که میتواند ظاهر بسیار جذابی به خودرو شما اضافه کند، اگر به زیبایی خودرو خود اهمیت میدهید حتما توضیحات زیر در مورد این محصول را مشاهده کنید. شرکت رایکو کاور یکی از تولیدی هایی است که در زمینه روکش صندلی فعالیت میکند و اقدام به تولید انواع روکش صندلی در طرح ها و رنگ های متنوعی نموده است. این محصول شامل روکش صندلی برای تمام صندلی ها و سرصندلی های خودرو میباشد. این پوشش دهی کامل باعث محافظت کامل ابر صندلی در برابر گرد و خاک و رطوبت خواهد شد.

جنس روکش صندلی شامل چرم درجه 1 مصنوعی و ابر ضخیم بصورت لمینیت شده است. این روکش صندلی دارای عمر مفید 5 سال میباشد. دوخت این روکش صندلی بوسیله چرخ دوزندگی تانکی با دوخت های درشت و مقاوم انجام گرفته است. از جمله ویژگی های این محصول مقاومت چرم در برابر ساییدگی و ترک خوردن و پوسته پوسته شدن میباشد. نور خورشید و داغ شدن یکی از عوامل مخرب روکش صندلی است که تولیدی رایکو با بکار بردن با کیفیت ترین چرم های موجود در بازار بر این مشکل جدی غلبه کرده است.

این روکش صندلی در جنس های تمام چرم، چرم پارچه و تمام پارچه نیز عرضه شده که با جستجو در بخش میتوانید از جزییات این محصولات مطلع شوید.

مزایا و معایب روکش صندلی چرمی

سهولت در تمیزکاری یکی از بارزترین ویژگی های روکش صندلی چرمی است. با یک دستمال مربوط میتوان هر گونه گرد و غبار، خیس شدگی و هر چیز دیگری را از سطح روکش صندلی براحتی تمیز کرد. همچنین شیک بودن و لاکچری بودن چرم یکی دیگر از عواملی است که مصرف کنندگان را به سمت این جنس از روکش صندلی به خود جذب میکند از معایب روکش صندلی چرمی میتواند داغ شدگی در برابر نور خورشید اشاره کرد که این موضوع امری ناگزیر است و تا حدودی با روشن کردن تهویه خودرو میتوان این موضوع را پوشش داد.

مزایا و معایب روکش صندلی پارچه

از جمله بارزترین مزایایی که یک تولیدی به منظور تولید روکش صندلی ماکسیما از جنس پارچه ای درنظر دارد؛ می توان به تنوع و گوناگونی انواع رنگ ها و طرح های مختلف اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر است. از دیگر مزیت هایی که این نوع از روکش ها نسبت به روکش های چرمی دارند، این مسئله است که روکش های پارچه ای در زیر گرمای تابستان سبب تعریق سرنشینان نمی گردد و برخلاف روکش های چرمی گرمای کمتری را به خود جذب می کنند

از مهمترین معایب یک روکش صندلی پارچه ای میتوان به این موضوع اشاره کرد که پارچه بدلیل داشتن خلل و فرج در سطح آن، مقاومت پایینی در برابر گرد گرفتگی و همچنین نفوذ آب دارد. و در صورت ریختن مایعات ، مایع به درون روکش صندلی نفوذ خواهد کرد و ممکن است باعث اسیب به قسمت زیرین روکش صندلی گردد. این موضوع در صورت نگهداری درست قابل حل خواهد بود.

مزایا و معایب روکش صندلی چرم پارچه راهنمای سفارش محصولات

سفارش از طریق وب سایت
ابتدا وارد وب سایت شده محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و از طریق درگاه های اینترنتی مبلغ سفارش خود را پرداخت نمائید. توجه داشته باشید خریدهایی که از این طریق انجام میشود در اولویت ارسال سفارش قرار خواهند گرفت.

بهترین نوع  روکش صندلی چرم ماشین چیست؟

چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد که در میان آنها بهترین نوع چرم صنعتی برای ماشین از قبیل زیر شناخته می شوند:

چرم مصنوعی pu

چرم pu یا پلی اورتان یکی از پرکاربردترین انواع چرم مصنوعی است که در زمینه های مختلفی استفاده می شود. این چرم از بهترین گزینه ها برای تودوزی خودرو محسوب می شود زیرا از پلیمرهای پلاستیکی ساخته می شود و از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است.

چرم پلی اورتان برای تودوزی و صندلی خودرو معمولا بر روی یک لایه زیرین کشیده می شود و از این جهت آن را چرم پشت نمدی نیز می گویند که در زمینه خودرو سازی بسیار کاربرد دارد.

چرم منفذ دار

از انواع دیگر چرم مصنوعی که برای تودوزی ماشین استفاده می شود باید به چرم منفذ دار اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه ها برای ماشین به حساب می آید؛ زیرا این نوع چرم از قابلیت تنفس پذیری برخوردار است و هوا در آن جریان پیدا می کند. به همین دلیل شرایط خوبی را برای روکش صندلی خودرو ایجاد می نماید.

ویژگی‌های روکش صندلی چرم مصنوعی

روکش صندلی چرمی مصنوعی ویژگی‌های مختلفی دارد که در ادامه به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت:

  • روکش صندلی چرم مصنوعی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • برای از بین بردن لکه‌های روکش چرمی مصنوعی می‌توانید از یک پارچه مرطوب استفاده کنید.
  • روکش صندلی چرم مصنوعی  شکل پذیری بالایی دارند.
  • ضد لک بودن روکش صندلی چرمی مصنوعی
  • قابلیت شستشو روکش‌های صندلی چرم مصنوعی
  • روکش‌های صندلی چرم مصنوعی، قابلیت تنفس را دارند.
  • روکش صندلی چرم مصنوعی عمر طولانی دارند.

روکش صندلی ماشین

با توجه به اینکه تنوع بسیار زیادی در روکش صندلی ماشین وجود دارد. به راحتی می توان با توجه به مدل ماشین خود بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خرید انتخاب کرد به اندازه ای تنوع در این محصول بالا بوده که حتی می توان رنگ این محصول را متناسب با رنگ صندل های خودرو انتخاب نمود.

در حالت کلی می توان گفت جنس این روکش از دو نوع پارچه ای و چرمی است هر کدام از این دو جنس مزایا و معایب خاص خود را دارد که در هنگام خرید نیاز به بررسی دارد در حالت کلی می توان گفت از نظر قیمت روکش هایی که از جنس پارچه بوده با نرخ بسیار ارزان تری به دست مشتریان می رسد البته این احتمال وجود دارد که بسیاری از انواع روکش های چرمی که با استفاده از چرم های مصنوعی ساخته شده با قیمت بسیار ارزان تری حتی از محصولات پارچه ای نیز در سطح بازار عرضه شود.

یکی از مهمترین مزایایی که روکش های پارچه ای دارد این بوده که در فصل زمستان که هوا بسیار سرد و طاقت فرسا بوده با نشستن فرد بر روی صندلی هیچ سرمایی را به بدن او منتقل نمی کند این محصول در فصل تابستان که گرمای هوا بسیار زیاد نیز موجب انتقال هیچ گرمای به بدن فرد نمی شود.

در صورت نگهداری درست و اصولی روکش های پارچه ای برای مدت های بسیار طولانی بدون هیچ تغییری قابل استفاده است این محصول مقاومت بالایی داشته و به راحتی و رنگ و ظاهر آن دچار تغییر نمی شود پس در صورتی که می خواهید برای مدت طولانی از خرید مجدد روکش برای صندلی اتومبیل خود فارغ شوید محصولاتی که پارچه ای هستند گزینه مناسبی برای خرید شما از youtube است.

دکمه بازگشت به بالا