اجتماعیمطالب کسب و کار

مقایسه خرید صندلی پله و ویلچرپله

مقایسه صندلی پله و ویلچرپله چگونه است؟ تفاوت بین خرید صندلی پله پیما و ویلچرپله رو در چیست؟ آیا شما هم بین خرید این دو محصول تردید دارد و نمی دانید کدام یک برای شما مناسب تر است؟ پس حتما این مقاله را مطالعه کنید.

بررسی مقایسه خرید صندلی پله و ویلچرپله

ویلچرپله رو و صندلی پله از محصولات توان‌بخشی هستند که زندگی افراد ناتوان و بیمار را بسیار راحت کرده‌اند با استفاده از آن‌ها می‌توان کیفیت زندگی معلولان را بالا برد.

نکته قابل‌توجه این است که صندلی پله و ویلچرپله رو فقط مخصوص افراد ناتوان و بیمار نیستند بلکه سالمندان نیز برای سهولت در رفت‌وآمد و عدم خستگی می‌توانند از این وسیله استفاده کنند؛ فقط کافی است با مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله

ویلچرپله رو به سالمندان، افراد بیمار، افراد ناتوان و کسانی که هنگام بالا رفتن از پله‌ها زانودرد می‌گیرند، کمک می‌کند تا به‌راحتی و سهولت از پله‌ها بالا و پایین بروند؛ انواع مختلفی دارد که ویلچرپله رو دستی و ویلچرپله رو برقی از انواع آن به شمار می‌روند که ازجمله مؤلفه‌های مهم برای مقایسه خرید صندلی پله و ویلچرپله است.

همان‌طور که از نام آن پیداست خرید ویلچرپله رو دستی به‌وسیله دست جابجا می‌شود و شما باید هنگام خرید آن به این نکته توجه کنید که فرد ناتوان یا معلول حتماً باید به کمک کسی ویلچر را جابه‌جا تا بتواند از پله بالا رود؛ این در حالی است که ویلچرپله رو برقی نیاز به فردی برای جابجا کردن ندارد و در انواع مختلفی وجود دارد که با شیوه‌های مختلفی به بالا پایین رفتن فرد ناتوان کمک می‌کند که در آن‌ها از جک یا تسمه استفاده می‌شود.

همان‌طور که اشاره شد، در مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله مهم است که قبل از خرید صندلی پله رو تمام خصوصیات فرد ناتوان را بدانید؛ برای مثال آیا فرد معلول کسی را برای جابجا کردن دارد یا اینکه باید از ویلچر برقی برای جابجا شدن استفاده کند؟ ویلچرهای برقی که ساختار تسمه‌ای دارند از ابزاری به نام تسمه یا نقاله در آن‌ها استفاده‌شده است که با توجه به کاربرد بسیار راحتی که دارند، در مقایسه با دیگر انواع ویلچرپله رو استفاده فراوان‌تری دارند؛ همچنین می‌توان دلیل علاقه افراد به استفاده از این نوع ویلچرپله را حرکت یکنواخت و امنیت بالا هنگام حرکت دانست.

صندلی پله یا ویلچرپله رو، کدام بهتر است؟

اگر این سؤال ذهنتان را مشغول کرده است که آیا صندلی پله خریداری کنیم یا ویلچرپله رو؟ باید بدانید که این دو محصول هر دو بسیار بی‌نظیر و کاربردی هستند و نیاز شما را رفع می‌کنند؛ اما نکته‌ای که موجب ایجاد تفاوت در میان آن‌ها می‌شود، قیمت آن‌ها است که با توجه به تعداد پله‌ها و جنس آن‌ها و همچنین مبلغی که می‌توانید برای خرید هزینه کنید از مبالغ پایین تا بالا وجود دارد.

 البته در مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله، باید به نکته مهم دیگری که وزن قابل‌تحمل دستگاه است، توجه کنید؛ وزنی که این صندلی یا ویلچرپله رو تحمل می‌کند، در صندلی‌های مختلف با ویژگی‌های خاص خود متفاوت است که شما باید قبل از خرید، نیاز خود و محصول موردنظرتان را کارشناسی کرده و پس‌ازآن اقدام به خرید کنید. شما می توانید با کارشناسان کوشا در تماس باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

09157242131

صندلی پله یکی از مناسب‌ترین وسیله‌ها برای بالا و پایین رفتن سالمندان و افراد ناتوان از پله است که با ظاهر زیبا و کارکرد راحتی که دارد، از پرطرفدارترین وسیله‌های کمک به ناتوانان به شمار می‌رود، برای آشنایی با صندلی پله، تعدادی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها را در پایین ذکر کرده‌ایم که با خواندن آن‌ها و با مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله بیشتر با این محصول آشنا می‌شوید.

  1. با خرید صندلی پله لازم نیست که تغییر اساسی در راه‌پله خود بدهید و آن را تخریب کنید.
  2. این دستگاه کاملاً هوشمند است و کفی و دسته‌های آن به‌صورت اتوماتیک کار می‌کنند.
  3. مجهز به مکانیسم گیربکس است.
  4. اگر از محصولات شرکت کینگ مد خرید کنید، می‌توانید صندلی پله دارای گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.
  5. فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و ظاهر خانه شما را شلخته نمی‌کند به‌گونه‌ای که فقط چند سانتی‌متر برای نصب ریل صندلی پله فضا نیاز است.
  6. ویژگی‌های ذکرشده به ما کمک می‌کند تا در مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله دست به انتخاب بزنیم؛ هرچند که این دو محصول هر دو بسیار بی‌نظیر هستند و نیاز ما به حمل‌ونقل سالمندان و افراد ناتوان از راه‌پله را پاسخ می‌دهند اما مقایسه ویلچرپله رو و صندلی پله برای خرید بهتر، کم بیشتری به شما می‌کند.
دکمه بازگشت به بالا