اقتصادیمطالب کسب و کار

چند نکته برای خرید صندلی تالاری + جدیدترین مدل ها

راهنمای خرید میز و صندلی تالاری

صندلی تالاری خوب باید اصول ارگونومی را رعایت کند و در خرید صندلی تالاری باید بدانیم که آن میز و صندلی برای چه مراسمی قرار است خریداری شود. افرادی که تالاری رزرو می‌کنند، دوست دارند مراسمشان به بهترین شکل و زیبا ترین شکل ممکن برگذار شود. تولید کننده صندلی تالار حتما و باید تمامی اصول ارگونومی را رعایت کند. زیبایی در صندلی تالار از دومین فاکتور بعد از اصولی بودن آن است. میز و صندلی تالاری مانند بقیه تجهیزات تالار از اهمیت بسیار بالایی در دکوراسیون داخلی تالار برخوردار است.

انتخاب بهترین میز و صندلی تالاری در جذابتر شدن و زیباتر شدن تالار عروسی بسیار مهم است و تاثیر بسیار زیادی در انتخاب شدن از سوی عروس و دامادهای جوان دارد و باعث افزایش قدرت در رقابت با دیگر تالارها می‌شود. در این محتوا لیستی از قیمت میز و صندلی تالاری و نکات خرید صندلی رستورانی برای شما قرار خواهیم داد.

نکات مهم در انتخاب میز و صندلی تالار

در ادامه نکات کلیدی خرید میز تالاری و صندلی تالار را گفته ایم:

1- اثرگذاری میز و صندلی در دکوراسیون تالار عروسی

نوع میز و صندلی بکار رفته در تالار پذیرایی تأثیر بالایی خواهد داشت. هر نوع دکوراسیونی که برای تالار خود در نظر داشته باشید، می بایست میز و صندلی را نیز مطابق با آن خریداری کنید. این نکته به قدری در زیبایی این مکان اثرگذار است که می توان روی انتخاب زوج های جوان به عنوان سالنی برای برگزاری مراسم نیز اثرگذار باشد. به عنوان مثال صندلی های کلاسیک تنها سلیقه قشر و شخصیت خاصی است. میز و صندلی های سلطنتی و مدرن برای مراسمات عروسی با سلیقه افراد زیادی خوانایی دارد، به همین دلیل بهترین انتخاب برای تالارهای عروسی خواهد بود.

2- انتخاب دو مدل میز و صندلی تالاری بر اساس مراسمات مختلف

اگر قصد دارید در برگزاری انواع مراسمات موفق بوده و بتوانید مشتری بیشتری به سمت خود بکشانید. این نکته مهم را فراموش نکنید. معمولا تالارهای برگزاری مراسمات می بایست دارای دیزاینی باشند که هم برای مراسم عروسی و هم برای مراسم عزا و حتی مراسمات دیگر مانند تولد و … مناسب باشد. در نتیجه بهتر است که برای برگزاری مراسمات مختلف، چند مدل میز و صندلی در نظر گرفته و فضا را دقیق با دکوراسیون مناسب مراسم، دیزاین کنید.

معمولا تالارهای بزرگ و مشهور برای مراسم عزا یک مدل میز و صندلی در نظر گرفته و برای مراسمات شادی مانند عروسی، تولد و … نیز مدلی متفاوت در نظر می گیرند. صندلی تالار عروسی مناسب عروسی است و صندلی تالار عزا مناسب عزاست. در نتیجه این نکته مهم را نباید فراموش کنید که می تواند برگ برنده شما برای جذب مشتری بیشتر باشد. فروش میز و صندلی تالاری حساسیت بالایی دارد از این رو تمام فروشگاه ها صندلی برای هر دو مراسمی که بخواهید دارند.

3- توجه به زیبایی و راحتی در خرید میز و صندلی

یکی از مواردی که بیشتر افراد در راه اندازی تالار در نظر می گیرند و این نکته را فراموش می کنند، این است که زیبایی صندلی اهمیت بیشتری نسبت به راحتی صندلی برایشان دارد.  مخصوصا برای مراسمات عزا یا مهمانی های رسمی. در نتیجه در خرید میز و صندلی تالاری مشهد باید این نکات را نیز در نظر بگیرید که زیبایی صندلی در کنار راحتی آن می تواند باعث جذب مشتری و کاربر شود. اگر شما به مدت طولانی هم بر روی صندلی تالاری نشستید نباید روی آن صندلی تالار احساس خستگی یا ناراحتی کنید. قسمت نشیمن صندلی تالار انتخابی شما باید نرم و قابل انعطاف باشد .

4- اهمیت میز و صندلی تالاری برای زیبایی این مکان

نوع میز و صندلی بکار رفته در تالار تاثیر زیادی بر دکوراسیون داخلی سالن تالار خواهد گذاشت. امروزه زوج های جوان به میز و صندلی استفاده شده در تالار اهمیت زیادی می دهند و یکی از معیار های مهم آنها در انتخاب تالار می باشد.

نکته: برای صرفه جویی در هزینه ها می‌شود مدل صندلی را به گونه ای انتخاب کرد که برای مراسم ها مختلف مورد استفاده قرار بگیرد با این انتخاب هزینه های شما کاهش پیدا خواهد کرد.

5- مواد مورد استفاده در تولید صندلی تالاری

امروزه برای قسمت کف و پشت صندلی تالاری از فوم سرد آماده، و برای تخته آن از ام دی اف که دارای مقاومت خوبی می باشد، استفاده می کنند. در گذشته به جای استفاده از فوم معمولا از ابر استفاده می‌کردند، بکار بردن ابر در صندلی باعث می شد با گذشت زمان و استفاده مکرر صندلی تغییر شکل دهد و از شکل اولیه خود خارج شود. تولید میز و صندلی تالاری و فروش میز و صندلی تالاری دست دوم باید به گونه ای باشد که علاوه بر دوام و استقامت در برابر گذشت زمان، دارای ظاهری زیبا و شکیل نیز باشد. در تولید صندلی تالاری با بکار بردن پارچه های مرغوب و درجه یک، زیرسازی مناسب و نیز پایه های محکم و با دوام می توان صندلی های بی نظیری تولید نمود.

6- بکار بردن صندلی های استاندارد در تالار

اگر شما ساعت ها بر روی صندلی هایی بنشینید که در تولید آنها اصول استاندارد رعایت شده باشد، هرگز احساس خستگی یا ناراحتی نخواهید داشت. قسمت نشیمنگاه صندلی باید نرم و انعطاف پذیر باشد. ابعاد صندلی تالاری نیز بسیار مهم اس.، در تالارهایی که دارای فضای بزرگی نیستند استفاده از صندلی های ظریف باعث بزرگتر نشان دادن سالن و استفاده بهینه از فضا خواهد شد.

7- مدل میز و صندلی تالاری

میز و صندلی تالاری دارای مدل های زیبا و مختلفی هستند که با توجه به سبک تالار و متناسب با آن می توانید مدل های کلاسیک، فانتزی و … را انتخاب کنید. در نتیجه سعی کنید حتما در انتخاب و خرید میز و صندلی تالار به سبک فضای خود و دکوراسیون داخلی آن توجه کنید و براساس آن مدل میز و صندلی خاصی برای خود انتخاب و خریداری کنید.

8- قیمت مناسب

بهتر است قبل از خرید بودجه خود را مشخص کنید؛ زیرا زمانی که به بازار می‌روید باسیلی از قیمت‌ها مواجه می‌شود و در ابتدا ممکن است استرس به شما وارد شد؛ اما با تعیین بودجه در ابتدا به فروشنده بگویید چه قیمت میز و صندلی تالار پذیرایی مدنظر شما است. قیمت صندلی‌ها به عوامل بسیار زیادی ارتباط دارد؛ مانند جنس میز و صندلی‌ها، پارچه استفاده‌شده، جنس چوب و عوامل دیگری که در تعیین قیمت تأثیر مستقیم دارند.

انواع ميز تالار

در يك تالار پذیرایی میزهای زیادی وجود دارد. هرکدام از این میزها را برای بخشی مورداستفاده قرار می‌گیرد. وجود آن‌ها برای مراسم واجب است. ازاین‌رو در ادامه ما انواع میز و صندلی تالاری را نام بردیم و کاربرد هریک از آن‌ها را برای شما شرح دادیم. مهم‌ترین میز، میز پذیرایی است. تعداد آن‌ها بیشتر از میزهای دیگر تالار است. طرح آن‌ها به‌طور معمول بیضی، مربعی، مستطیل و دایره است. چند سالی است که از طرح دایره به دلیل جاداری زیاد استفاده می‌کنند. میزهای دایره‌ای شکل عمدتاً از جنس چوب است و صندلی‌های که برای آن استفاده می‌کنند صندلی پلیمری و یا صندلی شیواری است. قیمت و فروش میز و صندلی تالار پذیرایی به صورت دایره نسبتا بالاتر است.

1- میزهای مناسب محیط بیرون

اگر تالار دارای فضای باغی باشد از میزهای مخصوصی را برای آن در نظر می‌گیرند. میزهای تالاری باغی از پایه‌های چوبی و روی میز شیشه است صندلی‌های به کار رفته آن شیواری در نظر می‌گیرند. فروش میز و صندلی تالاری برای فضای بیرون این روز ها زیاد شده است بنابراین برای خرید این  محصول مشکلی نخواهید داشت.

2- میز شام

در تالارهای که شام را به صورت سلف سرویس سرو می‌کنند. میز باید مستطیل با طول زیاد باشد، زیرا انواع اقسام شام را بر روی آن می‌گذارند و باید طوری باشد که افراد در هنگام سرو شام مزاحمتی برای یکدیگر نداشته باشند.

3- میز دسر و پیش‌غذا

در کنار میز شام باید میزی برای دسر پیش‌غذا در نظر گرفت به طور معمول برای پیش‌غذا از سوپ استفاده می‌کنند، بهتر است آن را جدا از غذای اصلی قرار دهند. میزهای مربعی کوچک مناسب این مورد است.

4- میز مهمان‌ها

در زمان خرید میز و صندلی تالاری مشهد، بزرگ‌ترین مسئله خرید میز مهمان است؛ زیرا این نوع میز بیشتر در تالار نمایان است و بیشترین استفاده از آن برده می‌شود. میزها انواع مختلفی دارند؛ که به آن در این مقاله می‌پردازیم. از ویژگی‌های مهمی که میز مهمان باید داشته باشد بزرگی و جنس خوب میز است. به دلیل استفاده زیاد اگر جنس میز خوب نباشد شما باید هر چند ماه به فکر تعویض و یا تعمیر میز باشید. همین امر باعث می شود ضررهای مالی زیادی را متحمل شوید؛ از این نظر برای صاحبین تالار به هیچ عنوان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

5- میز مخصوص برش کیک

بریدن کیک یکی از رسوم قدیمی در مراسم‌های عروسی ایرانیان است. به همین خاطر در تالارهای عروسی برای این بخش، میز مخصوص تهیه می کنند. گاهی وزن کیک‌ها به دلیل بزرگی آن زیاد است پس در وهله اول باید میز مقاوم تهیه کنید. پیشنهاد می‌شود میز خریداری شده را مطابق با میزهای دیگر تهیه کنید. روکش شیشه ای بهترین انتخاب است؛ زیرا به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

دکمه بازگشت به بالا