اقتصادیعمومیمطالب کسب و کار

آیا گانودرما می‌تواند به کاهش علائم آلرژی کمک کند؟

واکنش های آلرژیک:

محصولات گانودرما: بگذارید اینگونه آغاز کنیم: واکنش های آلرژیک یعنی اینکه پوست دچار خارش شود و یا چشمان فرد تحریک و از آنها آب بیرون می آید، فرد دچار آبریزش بینی شده و به شکل مداوم عطسه می کند و یا بدن کهیر می زند، همه افراد معمولا از این نوع واکنش های آلرژیک رنج می برند به طورمثال فرد ممکن است به گرده گل حساسیت داشته باشد و یا حساسیت فصلی عامل آلرژی نباشد و فرد در تمام طول سال بخاطر حساسیت های مختلف و واکنش های بدن در تمام طول سال رنج می برد. در این مقاله به قارچ کوچکی به نام قارچ گانودرما می پردازیم که یک درمان عالی برای حساسیت و واکنش های آلرژیک بدن است.

آلرژی: یک عمل متعادل

خرید اینترنتی قهوه سوپریم دکتر بیز: آلرژی نتیجه ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن است. پاسخ ایمنی توسط گلبول های سفید خاص خون (سلول های حاوی آنتی ژن) مدیریت می شود و وظیفه آن شناسایی و مبارزه با عوامل بیماری زا است و همچنین سیستم ایمنی بدن را از خطرات بوجود آمده آگاه می کند.

پزشکانی که به شکل طبیعی بر روی واکنش های آلرژیک تحقیق کرده اند، وقتی علائم آلرژیک بیماران خود را در نظر می گیرند به آنها خواهند گفت که اولین هدف ما رسیدگی به رژیم شما است. باید بدانید که استراتژی هایی به کار می رود تا به شکل بسیار عالی واکنش های آلرژیک طبیعی را از بین ببرید. استفاده از قارچ گانودرما در رژیم می تواند علاوه بر اینکه سیستم ایمنی بدن را قوی کند هم چنین باعث می شود سموم موجود در غذاهای مصرف شده را از بین ببرد و این نیز کمک می کند که حساسیت خاصی در بدن ایجاد نشود.

 قارچ گانودرما و مقابله با واکنش های آلرژیک:

خرید قهوه گانودرما: می توانید از امتحان کنید، قارچ گانودرما که قارچی چینی است قرن هاست که از نظر درمانی به عنوان انرژی درمانی و مقاومت در برابر استرس استفاده می شود. به نظر می رسد که با بدن به شکل عالی سازگاری پیدا می کند، اما به دلیل طعم تلخ آن در کاربردهای آشپزی مناسب نیست، این نوع قارچ که باعث افزایش نشاط، افزایش عملکرد ایمنی و امید به زندگی می شود. علاوه بر این، محققان این نوع قارچ را برای درمان علائم آلرژی فصلی، آسم و حتی برونشیت و حساسیت های مزمن نیز پیشنهاد می کنند. قارچ گانودرما در برابر حساسیت های بدنی به عنوان یک محرک قدرتمند عمل می کند و باعث تنظیم Th1 می شود و هم چنین سبب همچنین برای سرکوب ترکیبات التهابی مختلف در بدن (مانند پروستاگلاندین ها) می شود که برای مهار ترشح هیستامین مورد نیاز است.

داروی قارچ گانودرما:

قارچی همانند گانودرما، حاوی فیبرهای محلول و نامحلول است. فیبر محلول عمدتا پلی ساکاریدهای بتا D- گلوکان است که اجزای دیواره سلولی قارچ هستند. پلی ساکاریدها عناصر فعال موجود در قارچ هستند که اثرات ایمنی و ضد التهابی قارچ را نشان می دهند و از این طریق امکان استفاده از آن برای اهداف پزشکی فراهم می شود. برای دستیابی به پلی ساکاریدها، لازم است که آنها را از دیواره سلولی قارچ گانودرما بدست اورد که به طور معمول با استفاده از آب داغ استخراج می شوند، زیرا این امر باعث می شود که فرم فعال زیستی پلی ساکارید از نظر ساختاری دست نخورده بماند. سپس این اجزای پلی ساکارید در اشکال مختلف درمانی از پودرها، کپسول ها و قرص ها و فرم های مایع استفاده می شوند.

از آنجا که گیاهان دارویی (و قارچ ها) بعضی اوقات با سایر داروها و / یا شرایط بوجود امده منافات دارند، به جای اینکه به طور خاص از یک داروی سرکوب کننده سیستم ایمنی یا وارفارین مصرف می کنید از قارچ گانودرما برای بهتر عمل کردن سیستم ایمنی بدنتان استفاده کنید و در نتیجه واکنش های آلرژیک بدن خود را کاهش دهید.

قارچ گانودرما ارگانیک:

این نوع قارچ مشخص شده است که دارای توانایی های تعدیل کننده سیستم ایمنی، حمایت از هموستاز در سیستم ایمنی و مقاومت در برابر آلرژن های متداول است. معمولاً به دلیل طعم تلخ ناشی از ترکیبات ترپنوئید، که از یک واکنش ضد التهابی تشکیل شده است، برای آلرژی های متفاوت استفاده می شود، مطالعات علمی نشان داده است که تریپن درون ترشحات قارچ گانودرما از انتشار هیستامین جلوگیری می کند، بنابراین واکنش های آلرژیک و التهاب را کاهش می دهد هم چنین نشان داده شده است که قارچ گانودرما حاوی خواصی است که باعث تقویت جریان اکسیژن نیز می شود، که برای کسانی که از آسم مزمن و آلرژیک رنج می برند، مهم است.

رژیم گانودرما:

دوز درمانی از گانودرما به منظور درمان واکنش های آلرژیک در افراد متفاوت است، اما شروع با دوز ۵۰۰ میلی گرم دو تا سه بار در روز برای بزرگسالان و روزانه ۵۰۰ میلی گرم برای کودکان می تواند بسیار عالی باشد. برای بهترین کارآیی، ما اکیداً توصیه می کنیم یک مکمل قارچ گانودرما را انتخاب کنید که عصاره ای از آب گرم است و حاوی ۴۰٪ پلی ساکارید در هر دوز است. بنابراین با استفاده یک رژیم خوب و استفاده از قارچ گانودرما می توانید واکنش های آلرژیک بدنی را کاهش داده و حتی می توان این نوع واکنش ها را مهار کنید

دکمه بازگشت به بالا