اقتصادیعمومیمطالب کسب و کار

گانودرما برای تیروئید

 بیماری تیروئید چیست

محصولات دکتر بیز: تیروئید غده ای است که انرژی و سوخت و ساز و تحرکات بدن را تنظیم می کند و زیر استخوان ترقوه قرار دارد. زمانی که غده تیروئید در بدن به طور طبیعی کار خود را انجام ندهد باعث بروز مشکلاتی می شود و سوخت و ساز بدن از حالت طبیعی خود خارج می شود که این امر باعث می شود اکسین در بدن کاهش یابد و سوخت و ساز و انرژی در بدن کم شود و در این صورت فرد حالت خستگی و بی حالی پیدا می کند.

خرید محصولات گانودرما: زمانی که غده تیروئید با مشکل رو برو می شود ۲ نوع واکنش از خود نشان می دهدکه این ۲ نوع واکنش باعث زیاد و کم شدن ترشحات غده تیروئید می شود و در طولانی مدت باعث مشکلات زیادی در سلامتی انسان می شود و این بیماری به صورت کم کاری تیروئید و پر کاری تیروئید خود را نشان می دهد.

کم کاری تیروئید

زمانی که غده تیروئید دچار کم کاری می شود بدن حالت بی حالی پیدا می کند و انرژی بدن کم می شود. نشانه های کم کاری تیروئید در انسان ها مختلف است. .

قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز: کم کاری تیروئید در بعضی اوقات نشانه های بالینی و بارزی ندارد و در بعضی مواقع با نشانه هایی مثل: کم کاری و ضعیف شدن قلب، نازک شدن مو ها، ریزش مو های بدن و ابرو ها، باد کردن چشم ها و اطراف آن، خشک و شکننده شدن پوست بدن، کاهش ضربان قلب و نبض، اختلال در کارکرد قلب، ضعیف شدن سیستم تنفسی، افسردگی، ضعیف شدن بدن، اختلال در سیستم دستگاه گوارش و به وجود آمدن یبوست در فرد، اختلال در روند تار های صوتی و خش دار شدن و کلفت شدن صدا و در بعضی موارد فراموشی و چاقی مفرط خود را نشان می دهد.

کم کاری غده تیروئید در خانم ها باعث می شود که دوره ی قائدگی آن ها دچار مشکل شود و در بعضی مواقع سبب می شود که دوره قائدگی به صورت مداوم و پشت سرهم پیش آید و گاهی اوقات مدت زمان آن کم و در بعضی مواقع خلاف آن به وجود می آید.

در خانم های مسن کم کاری تیروئید بسیار زیاد دیده می شود و این امر باعث میشود که حالت طبیعی بدن به هم ریخته و به تدریج و در طولانی مدت باعث افزایش وزن، بیماری های قلبی و عروقی، افسردگی و … می شود.

اگر چه امروزه همه ی افراد در معرض این بیماری قرار دارند اما خطر ابتلا به بیماری تیروئید بیشتر افراد زیر را تهدید می کند:

  • زنانی که بالای ۶۰ سال سن دارند.
  • افرادی که به بیماری خود ایمنی مبتلا هستند.
  • بستگان نزدیک مانند مادر بزرگ یا پدر بزرگ یا پدر یا مادر که به بیماری خود ایمنی مبتلا هستند.
  • سابقه داشتن در جراحی تیروئید
  • زنان باردار
  • سابقه داشتن در اشعه بالای گردن و قفسه سینه
  • سابقه داشتن در درمان پر کاری تیروئید

پر کاری تیروئید

پرکاری تیروئید بیماری است که تیروئید به طور غیر طبیعی هورمون ها را ترشح می کند.

نشانه ها و علائم این بیماری عبارتند از: کاهش سریع وزن، عدم تحمل گرما، تپش شدید قلب، عرق کردن زیاد، بی قراری و لرزش می باشند. بیماری هایی که باعث می شوند تیروئید پرکار رخ دهد بیماری بازدو و بیماری گریوز می باشند.

تشخیص بیماری با اندازه گیری میزان سطح خونی هورمون های تیروئید انجام می شود و در موارد ویژه از راه تست ید رادیو اکتیو صورت می گیرد. تشخیص دادن بیماری پرکاری تیروئید بر حسب نشانه های بالینی و آزمایش خون صورت می گیرد. پرکاری تیروئید در مردان باعث ناتوانی جنسی و در زنان باعث اختلالات قائدگی می شود. اگر پرکاری تیروئید شدید شود می تواند باعث اختلالات عضلانی، نارسایی قلبی، کاهش وزن شدید و تنگی نفس شود.

در افراد مسن ممکن است این علائم خیلی دیده نشود و ممکن است فقط بی حالی، ضعیفی، کاهش وزن و بیقراری دیده شود. افراد مبتلا به پرکاری تیروئید گاهی ظاهرشان تغییر می کند و ممکن است چشم هایشان حالت بیرون زدگی و خیره پیدا کنند. این علائم را پزشکان با معاینه دقیق تر می توانند بررسی کنند.

در این بیماری چشم حالت محدود و دردناک پیدا می کند و ممکن است گاهی چشم ها ملتهب و قرمز شوند. اندازه غده تیروئید معمولا بزرگ است و گاهی با لمس کردن، برجستگی ها یا گره هایی مشاهده می شود.

یکی از بهترین و موثرترین دارویی را که میتوان برای درمان بیماری تیروئید استفاده کرد قارچ گانودرما می باشد. قارچ گانودرما تاثیر بسیار زیادی در درمان بیماری تیروئید دارد. تیروئید بیماری است که در بین عموم مردم بسیار شایع شده است.

غده تیروئید در بدن انسان آنزیم هایی را تولید می کند که در روند سوخت و ساز و انرژی بدن نقش بسیار مهمی دارد و زمانی که تیروئید با مشکل رو به رو می شود در اوایل بیماری انسان دچار افسردگی و خستگی مفرط می شود.

قارچ گانودرما باعث می شود که سیستم ایمنی بدن ضعیف نشود و بتواند بیماری تیروئید را درمان کند. قارچ گانودرما را باید به صورت منظم و به اندازه در طول روز و در مدت زمان معین مصرف کرد که این امر باعث بهبود بیماری تیروئید می شود.

با استفاده منظم از قارچ گانودرما میتوان به راحتی با بیماری کم کاری تیروئید مقابله کرد و این قارچ دارویی با بالا بردن انرژی و سوخت و ساز بدن باعث درمان غده تیروئید می شود و به تدریج باعث می شود که بدن به حالت طبیعی خود باز گردد.

زمانی که فرد بیمار قارچ گانودرما را مصرف می کند باعث می شود هورمون های مخصوص غده تیروئید تنظیم شود و این امر باعث تنظیم سوخت و ساز و متابولیسم داخلی بدن می شود و در روند درمان بیماری نقش بسیار مهمی دارد.

مصرف قارچ گانودرما برای بدن بسیار مهم می باشد و بدن انسان نیاز به این قارچ خوراکی دارد و برای این که از پایین آمدن انرژی بدن جلوگیری کنیم و هورمون ها و سوخت و ساز بدن را تنظیم کنیم باید به صورت پی در پی اما به اندازه از قارچ گانودرما مصرف کنیم.

قارچ گانودرما سطح سلامتی، شادابی و انرژی بدن را بالا می برد و ما باید این قارچ را در زنجیره ی غذایی خود به صورت یک داروی گیاهی و خوراکی مهم قرار دهیم. مصرف به اندازه و به موقع قارچ گانودرما در بدن باعث می شود که غده تیروئید به درستی و دقیق کار خود را انجام دهد و کم کاری و پرکاری تیروئید را به حالت طبیعی خود بر گرداند.

میزان مصرف قارچ گانودرما

مقدار مصرف قارچ گانودرما در گروه های سنی و در بیماری های گوناگون متفاوت است و برای مصرف کردن این گیاه دارویی باید با مشاور مشورت کرد. مقدار مصرف قارچ گانودرما از ۱۰۰ گرم تا چند میلی گرم دارای متغیر است.

اگر فرد بیمار قارچ گانودرما را به طور منظم در طی ۱۰ روز تا ۱۵ روز مصرف کند تاثیرات معجزه آسایی را از این این قارچ مشاهده می کند و فرد می تواند بهبودی خود را به دست آورد.

قارچ گانودرما به صورت پودر، عصاره و قرص عرضه می شود تا عموم مردم بتوانند از این گیاه دارویی استفاده کنند.

احتیاط در مصرف کردن قارچ  گانودرما

قارچ گانودرما گیاهی دارویی است خواص و مزایای فراوانی است و همه ی مردم دنیا می توانند از این گیاه معجزه آسا استفاده کنند. اگر چه این گیاه دارای مزایای فراوانی است ولی باید در مصرف آن احتیاط کرد.

به عنوان مثال خوردن قارچ گانودرما همزمان با بعضی دارو های فشار خون و دارو های هورمونی به هیچ وجه توصیه نمی شود و برای مصرف کردن آن باید با پزشک مشورت کرد.

اگر فردی قارچ گانودرما را به مدت طولانی و زیاد مصرف کند باعث کاهش قند و فشار خون در او می شود، بنابراین در مصرف این قارچ باید احتیاط کرد و از مصرف زیاد این گیاه اجتناب کرد

 

 

دکمه بازگشت به بالا