اقتصادی

مدیرکل فنی و حرفه ای نیامده استعفا داد/ نام مدیرکل جدید افشا می شود؟

نازک نارنجی/ گلستان رئیس جدید اداره کل فنی و حرفه ای در کمتر از یک هفته از انتصاب خود برای حفظ وحدت استان و به دلیل مخالفت استاندار با انتصاب وی از سمت خود استعفا کرد.

اداره کل فنی و حرفه ای استان گلستان در طول سالیان متمادی دستخوش تحولات و تحولاتی شده است و از کار و تلاش و پیشرفت استان بیزار بوده و به نوعی این اداره کل در حالت آسمانی است. جلوتر. او خودش فاصله های زیادی دارد و نمی تواند انتظارات را آنطور که باید و احتمالا باید برآورده کند.

در ماه های اخیر و پس از تشکیل دولت جدید، زمزمه های زیادی مبنی بر تغییر رئیس این اداره کل به گوش می رسد و تقریبا هر چند روز یک بار بحث تغییر مدیرکل این نهاد در استان گلستان و رسانه ها مطرح می شود. گرفته شده.

پس از کش و قوس‌های فراوان و نام‌های مختلف به دستور دکتر. غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای، حمیدرضا خورشیدی سرپرست اداره کل آموزش فنی استان شد. .

اما این انتخاب با انتقاد شدید استاندار گلستان و نماینده عالی دولت در استان مواجه شد و گلایه هایی مبنی بر عدم هماهنگی و جلب نظر وی برای این انتصاب مطرح شد که از ابتدا به نظر می رسید جمعی از مدیران ارشد معرفی شده با سر، برای مدیریت فنی و حرفه ای نیستند.

اینجا بود که حمیدرضا خورشیدی در اقدامی قابل تقدیر با هدف حفظ وحدت انقلاب در استان گلستان، طی نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای انتصاب وی را به عنوان سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای تقدیر کرد. و تقاضای انصراف. برای استفاده از ظرفیت ذینفعان استاندار گلستان شد. اقدامی شایسته که نشان می دهد او بیش از تشنگی قدرت به فکر خدمت به مردم و آرامش در استان است. اما به نظر می رسد چنین عدم هماهنگی و علنی شدن آن به ویژه پس از انتصاب و معارفه می تواند به چهره دولت و انقلاب در استان گلستان آسیب جدی وارد کند.

به همین منظور استاندار گلستان فردا با هماهنگی سازمان فنی و حرفه ای کشور، سرپرست جدید این اداره کل را که نام وی از اتاق کمیته انتصابات استانداری به بیرون درز نکرده است، معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا