اقتصادی

خسارت کشاورزان کردستانی از کرونا احصا می‌شود

نازک نارنجی / کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: طبق دستورالعمل اخیر معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی تخریب واحدهای کشاورزی آسیب دیده از گسترش تاج برای جبران محاسبه می شود.

محمد فرید اسپاری تصریح می کند: در پی ابلاغیه اخیر معاون اقتصادی رئیس جمهور مبنی بر تعیین دسته مشاغل متاثر از بیماری کرونا ، دستورالعمل های لازم توسط وزرای مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی.

وی افزود: براساس این دستورالعمل ، کارگروه بررسی و مقابله با عواقب اقتصادی فرسایش ویروس تاج در هفت مزرعه کشاورزی به حوزه آسیب دیدگی شدید بیماری اضافه شده است. تاج “

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: این دسته ها شامل مزارع گوشتی و گوشتی ، مراکز تولید گلخانه ای از سبزیجات و محصولات تابستانی و مراکز تهیه و تولید برای گلها و باغهای زینتی و ماهی های زینتی و منبع تشخیص و ارزیابی خسارت به واحدهای فعال. ” به همین منظور ، سازمان جهاد کشاورزی استان.

نازک نارنجی ، با استناد به روابط عمومی با سازمان جهاد کشاورزی شهرستان ، افزود: برنامه ریزی شده حمایت دولت برای جبران خسارات ناشی از واحدهای تولیدی و خدماتی که تحت تأثیر پیشگیری از کرونا قرار دارند. ویروس فقط در معرض بخش های غیر دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار دارد. ” .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا