بین الملل

ما در جنگ اقتصادی، هم باید برای رفع تحریم تلاش کنیم و هم برای خنثی‌سازی تحریم

قالی ساز پیشنهادی;

رئیس شورای اسلامی گفت: در جنگ اقتصادی باید برای رفع حصر و خنثی سازی تحریم تلاش کنیم. زیرا هر دوی این شیوه ها برای جنگ اقتصادی موثر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در اجلاس سالانه مدیران، معاونان و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) درباره تشکیل این قرارگاه و نقش آن در مجموعه سپاه: قرارگاه خاتم الانبیاء در واقع بعد از دوران دفاع مقدس متولد شد و تفاوت آن در تشکیل سپاه این است که این قرارگاه با تجربه به ویژه در زمینه مهندسی رزمی در آن زمان در دوران دفاع مقدس تشکیل شد. دوران دفاع مقدس در بخشهای مختلف

قالیباف تصریح کرد: بدون شک از دهه 70 وارد جنگ اقتصادی شده ایم و قرارگاه در این بخش نقش دارد. در جنگ اقتصادی هم باید برای رفع تحریم تلاش کنیم و هم تحریم را خنثی کنیم. زیرا هر دوی این شیوه ها برای جنگ اقتصادی موثر است.

رئیس شورای اسلامی در ادامه تاکید می کند: طبیعتا انتظار همگان از قرارگاه خاتم الانبیاء در حوزه خنثی سازی تحریم هاست که با این شرایط موثر و کار را بهبود می بخشد.

قالیباف در ادامه تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دستیابی به این ظرفیت، روز به روز در فعالیت‌ها و ادارات مختلف عمق می‌یابد و همواره در مقابله با انقلاب در عرصه‌های مختلف استوار، قوی و مؤثر عمل کرده است. و موثر بوده است. و موفق باشید.

وی افزود: سپاه درک درست، دقیق و عمیقی از نیازهای انقلاب و ایران و اقصی نقاط کشور دارد و همواره در این عرصه ها حضور دارد، حضوری به موقع، موفق، ایثارگر و موثر. به این دلیل که از آنجایی که نهادی مؤثر است، طبیعتاً دوستان و دشمنانی دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا