اجتماعیمطالب کسب و کار

پرفروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی

محتوای این مطلب پنهان
3 کدام محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین فروش را در سال ۲۰۲۱ داشته اند؟

پرفروش ترین محصولات آرایشی بهداشتی ایرانی در سال 2022

کامان

اولین برندی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم برند معتبر ایرانی کامان است. این برند تحت لیسانس سوییس است و هدف آن تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و سازگار با پوست انسان است. محصولات این برند برای محیط زیست هم کاملا بی‌خطر هستند. محصولات این برند برای تمامی پوست‌ها قابل استفاده است و در بهترین لابراتوارهای اروپا آزمایش و خلق شده است. هم اکنون محصولات کامان نه‌تنها در ایران بلکه در بیش از ۷۰ کشور دنیا دارای بهترین مارک تینت لب است و متقاضیان آن روز به روز در حال افزایش است. محصولات برند کامان مورد تایید تمامی پزشکان پوست هستند.

مای (MY)

محصول بعدی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم محصولی ایرانی است که ممکن است همه‌ی شما اسم آن را شنید باشید. برند مای امروزه یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای خاورمیانه است.محصولات مای زیر نظر شرکت آلمانی Kahl&CO تولید می‌شوند. این برند دارای محصولات مراقبت از پوست، مو و زیبایی همه‌ی انتظارات شما را برآورده می‌کند. برند مای به راحتی با برندهای خارجی برابری می‌کند و آزمایشگاه‌های این برند از مجهزترین آزمایشگاه‌های خاورمیانه هستند.

سی گل

نصرالله اخوی تنها متخصص بین‌المللی در زمینه آرایشی و دارویی در ایران و موسس شرکت لابراتوار اخوی و برند معتبر سی گل است. او با شرکت‌های بزرگ آرایشی مانند لورال، لانکو و ویشی همکاری داشته است. برند معتبر سی گل در سال ۱۳۸۰ موفق به دریافت گواهینامه‌ی استاندارد ایزو ۹۰۰۲ از QMI کانادا شد و محصولات آن امروزه توسط بسیاری از پزشکان پوست و مو تجویز می‌شوند. برند سی گل سلامت افراد را هدف اصلی خود قرار داده و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد.

سینره

برند سینره در سال ۱۳۷۶ تولید شد. این برند با هدف تولید محصولات بسیار با کیفیت مراقبت پوست و مو با پایه‌ی گیاهی شروع به تولید محصولات خود کرد و در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد. محصولات سینره با برخورداری از دانش روز و با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیت اروپایی و با بهره‌گیری از گیاهان مفید علاوه‌بر حفظ بهداشت، زیبایی طبیعی را هم به پوست و موی شما هدیه می‌دهد. محصولات برند سینره مورد تایید بسیاری از پزشکان هستند.

کالیستا

این برند تمام ایرانی در سال ۱۳۹۳ توسط شرکت آریان کیمیا تک برای اولین بار تولید شد. این شرکت در ابتدا از سال ۱۳۸۱ مشغول به واردات مواد آرایشی و بهداشتی بوده است. مواد اولیه‌ی تولیدات برند کالیستا از شرکت‌های اروپایی از جمله کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه تامین می‌گردد‌. رنگ‌های آرایشی این محصولات هم از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می‌شوند.

اهمیت استفاده از برند لوازم آرایش مرغوب

امروزه داشتن چهره‌ای زیبا برای دختر‌خانم‌ها و خانم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است اما ممکن است شما هم مانند دیگر خانم‌ها از آسیب‌های لوازم آرایش به پوست خود آگاه بوده و ترجیح دهید زیاد از لوازم آرایش استفاده نکنید. باید به شما بگوییم که امروزه با وجود برند‌های متنوع با کیفیت بسیار بالا در بازار دیگر نیازی نیست که نگران آسیب‌های پوستی ناشی از آرایش باشید؛ زیرا شرکت‌های تولید‌کننده‌ی لوازم آرایشی به دنبال پایین آوردن آسیب‌های آرایشی به پوست شما هستند و تعداد زیادی از آن‌ها در انجام این کار موفق بوده‌اند.

نگاهی به چهره‌ی مدل‌های معروف بیاندازید تا از تاثیر استفاده از لوازم آرایش مرغوب آگاه شوید. مدل‌ها روزانه به میزان زیادی آرایش و گریم روی پوست خود انجام می‌دهند اما همچنان پوست‌های خوبی دارند. البته ناگفته نماند بخشی از آن هم به خاطر مراقبت‌های پوستی و ماسک‌های مرغوبی است که استفاده می‌کنند. در این قسمت با مطالعه‌ی دقیق پرفروش‌ترین مارک لوازم آرایشی در ایران و همچنین شناخت پوست خود می‌توایند بهترین انتخاب را داشته باشید و از این به بعد با خیال راحت آرایش کنید؛ بدون این که پوست شما آسیبی ببیند.

کدام محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین فروش را در سال ۲۰۲۱ داشته اند؟

همان طور که می‌دانید خانم‌ها همیشه گرایش زیادی  برای استفاده از کرم پودر گلدن بل دارند. به خصوص در انظار عمومی و در مهمانی‌ها به ظاهر خود بسیار اهمیت می‌دهند. آن‌ها برای به دست آوردن چهره زیبا و جذاب به لوازم آرایشی با کیفیت و متنوع نیاز دارند و همیشه در صدد آن هستند که کیفیت را با بهایی مناسب به دست آورند و با پرفروشهای آرایشی و برندهای معتبر آشنا شوند.

هر روزه به تعداد شرکت‌های آرایشی و بهداشتی در سرتاسر دنیا افزوده می‌شود. در کشورهای مختلف برندها و شرکت‌های معروف در حوزه لوازم آرایشی با توسعه فعالیت خود و تولید محصولات جدید می‌پردازند و در زیباتر شدن بانوان نقش به سزایی را ایفا می‌کنند. در ادامه به معرفی پرفروش ترین لوازم های آرایشی و بهداشتی و دلایل موفقیت فروش این محصولات در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت.

محلول Bioderma’s Sensibio H20 Micelle

واقعا محصول پاک‌کننده آرایش کمپانی Bioderma کارایی فوق العاده ای دارد. وقتی از این محصول استفاده می کنید تازه میفهمید مراقبت از پوست چه معنایی دارد. این پاک‌کننده آرایشی فوق‌العاده باعث به وجود آمدن جنبشی در صنعت لوازم آرایش شده است. بعد از عرضه این محصول در بازار همه در تلاش بودند تا از این محصول تقلید کنند. این محصول فرمولاسیون بسیار ملایمی دارد و به همین دلیل افراد زیادی به آن علاقه دارند.

 این محلول بدون اینکه چربی‌های ضروری موجود در پوست را از بین ببرد، به راحتی آرایش و کثیفی پوست و همچنین چربی اضافه آن را پاک می‌کند. تنها کافی است مقداری پنبه را به این پاک‌کننده آرایشی آغشته کنید و آن را به آرامی روی پوست صورت خود بمالید تا معجزه را ببینید. این محصول که جزو پرفروشهای آرایشی است را هم اکنون می توانید از لینک زیر خریداری کنید.

 ژل Vaseline Petroleum، چیزی که باید حتما در خانه داشته باشید!

این محصول از سال ۱۸۵۹ تاکنون همواره محبوب بوده است! شما چه از این محصول به عنوان بالم لب استفاده کنید و یا برای رفع ترک پاشنه پا، باید بدانید که یک پوشش محافظ بر روی پوست ایجاد می‌کند و در نتیجه سبب می‌شود تا رطوبت در زیر این پوشش باقی بماند و فرآیند طبیعی نقاهت پوست با سرعت بیشتری صورت بگیرد. همچنین این محصول برای انواع پوست مناسب است چون این ژل سه بار خالص سازی شده است تا بتواند ناخالصی‌ها را به راحتی بزداید. با دلایل ذکر شده به راحتی می‌توانید بررسی کنید که چرا افراد زیادی به استفاده از این محصول تمایل دارند.

 اسپری مو L’Oréal Elnett Satin Extra Strong Hold، محصولی برای داشتن موهای زیبا در روز

این اسپری مو افسانه‌ای و بسیار رویایی که جز پرفروش‌ های آرایشی است را فراموش نکنید! اگر از هر کدام از آرایشگران سلبریتی‌ها سوال کنید که هر روز از چه محصولی استفاده می‌کنند، با احتمال زیاد آن‌ها اسپری مو Elnett را به شما معرفی خواهند کرد. این اسپری سبک و رقیق سبب ایجاد حالت سبکی در مو می‌شود و در تمام طول روز دوام دارد. همچنین زمانی که این اسپری بر روی مو استفاده می‌شود به قدری ملایم است که با یک شانه‌ی دم‌ باریک از روی مو محو می‌شود و اثری از خود باقی نمی‌گذارد و می‌توان بسیار ساده با آن به مو حالت داد.

پرفروش های آرایشی و کرم همه‌کاره‌ی نیوآ (Nivea Crème)

این کرم همه‌کاره همیشه جزو یکی از لوازم آرایشی ضروری موجود در کیف‌ دستی خانم‌ها بوده و حالا هم به پرفروش‌ های آرایشی تبدیل شده است! شما می‌توانید از این کرم در هر قسمت از پوست خشک بدن، دست‌ها و صورت خود استفاده کنید. این کرم بسیار مرطوب‌کننده است و فاقد هرگونه ناخالصی است. از آنجایی که این کرم بسیار ملایم است، برای همه افراد و حتی کودکان مناسب است!

برس موی اصل ضدگره Tangle Teezer برای داشتن موهای صاف و براق

Tangle Teezer تقریبا در ۱۰ سال گذشته با فروش ۴۰ میلیون برس در جهان، بازار را از آن خود کرده است! هر برس دارای دندانه‌های کوتاه و بلند است تا به راحتی در میان تارهای مو حرکت کند و در حین حرکت گره مو را باز کند و سبب صافی آن شود. دندانه‌های بلند برس بدون کشیدگی یا آسیب به مو گره‌ی آن را باز می‌کنند و دندانه‌های کوتاه نیز کوتیکول مو را نرم کرده و در نتیجه ظاهری براق به مو می‌بخشند. این برسی است که ما برای استفاده روزانه آن را پیشنهاد می‌کنیم. با این برس می‌توان موها را به سرعت و بدون درد برس کشید و نتیجه‌ی بسیار راضی‌کننده‌ای از آن گرفت

پرفروش های آرایشی و بالم تقویت‌کننده‌ی لب Nuxe Reve de Miel

آیا به دنبال خرید یک محصول آرایشی عالی از یک برند دارویی فرانسوی هستید؟ مسلما این محصول برنده خواهد بود! این محصول که از اجزایی طبیعی همچون عسل، عصاره انگور و شی باتر تهیه شده است یک انتخاب عالی برای هر یک از کیف‌های ورزشی شما است که در باشگاه به همراه دارید!

کانسیلرهای بادوام Collection

یک محصول آرایشی که اکنون در لیست پرفروش‌ های آرایشی قرار دارد، همیشه در میان انبوه مردم محبوب است اما لوازم آرایشی که به وعده‌های تبلیغاتی خود عمل کند یک محصول شگفت‌انگیز خواهد شد! این کانسیلر بدون اینکه همچون محصول معروف Touch Eclat گران‌قیمت باشد، نقاط‌تیره و لکه‌های پوستی را از بین می‌رود و یک انتخاب خوب برای افرادی است که به دنبال محصولات اقتصادی هستند. اگر هنوز این محصول را امتحان نکرده‌اید باید بدانید که می‌توانید با قیمتی مناسب آن را تهیه کنید.

Weleda Skin Food

این محصول برای ۹۰ سال جزو محبوب مراقبت از پوست بوده است. این محصول مورد استفاده‌ی سلبریتی‌هایی همچون ویکتوریا بکهام و جولیا روبرتس که در هالیوود مشغول به فعالیت است قرار گرفته است. این کرم دارای رزماری است که باعث سم زدایی می‌شود و رازیانه که یک آنتی‌اکسیدان قوی است در این محصول وجود دارد. این اجزا سبب آبرسانی قوی در این محصول شده‌اند.

اگر در مورد این انتخاب هرگونه تردیدی دارید Weleda بیان می‌کند که شامپوی گل همیشه‌ بهار این کمپانی هر دو دقیقه یکبار به فروش می‌رسد. پس شما نیز با انتخاب محصولات این کمپانی که در زمره پرفروش‌ های آرایشی هستند پشیمان نخواهید شد.

پرفروش های آرایشی و روغن Trilogy Rosehip

در سال ۲۰۱۷، میوه گل رز به لطف توانایی مرطوب‌کننده و التیام بافت‌های آسیب‌دیده پوستی به یک جز ضروری در محصولات مراقبت از پوست تبدیل شد. بنابراین تعجبی نیست که این روغن میوه رز کمپانی Trilogy در هر دقیقه سه بطری از این محصول که حاوی اسیدهای چرب ضروری لیکوپن‌های گیاهی و شیمیایی صاف‌کننده پوست است به فروش می‌رسد. تنها چیزی که به آن نیاز دارید چند قطره از این محصول به هنگام صبح است تا پوستتان مرطوب شود و در تمام طول روز بدرخشد.

Philip Kingsley’s Elasticizer

این محصول که سبب افزایش خاصیت ارتجاعی می‌شود در سال ۱۹۷۴ به صورت اختصاصی برای آدری هپبرن که ستاره هالیوود است تولید شد و به اندازه خود این بازیگر مشهور شد! این محصول سبب قدرتمند شدن مو و احیای آن می‌شود و با استفاده از این محصول می‌توانید مو‌های خود را انعطاف‌پذیرتر نمایید. بنابراین جای تعجب نیست که این محصول درمانی به مدت ۳۵ سال در مرکز توجه علاقمندان به زیبایی قرار دارد.

 No Bleeding Lips جزو پرفروش‌ های آرایشی

این خط لب تولید شده تا پایانی باشد بر تلاش روزانه ی شما برای یافتن خط لبی مناسب با روژی که استفاده می کنید. فروش دو خط لب در هر دقیقه نیز این کیفیت را تایید می کند. این خط لب ضد آب بوده و ماندگاری خوبی دارد (بالای ۵ ساعت). همچنین غیر قابل لکه دار شدن و انتقال بوده و باعث می شود بتوانید برق لب و رژ لب خود را  خود را با اطمینان استفاده کنید.

Bio-Oil

گرچه باور این موضوع سخت است اما این محصول برای ۱۰ سال پرفروش‌ترین محصول آمازون بوده است. فرمولاسیون این روغن خشک ترکیبی از روغن‌های ضروری، ویتامین آ و ای و روغن purcellin است تا اطمینان حاصل شود که خواص درمانی آن به اعماق پوست شما راه یافته است. شما چه این محصول را برای جای زخم استفاده کنید و چه ترک‌ پوست و یا به جهت تغذیه‌ی پوست، باید بدانید که جز لوازم آرایشی ضروری در نظر گرته می‌شود.

 لوسیون بدن ۹ پوندی Ameliorate کمپانی Cult Beauty

این محصول در رده‌بندی محصولات Cult Beauty به عنوان یک محصول جادویی در زمینه صاف‌ کردن پوست و از بین بردن جوش‌های ریز موجود بر روی پوست‌هایی که حالت مرغی دارند در نظر گرفته شده است. این محصول به جهت از بین بردن خشکی پوست و ایجاد نرمی همچون نرمی پوست کودک مورد تعریف و تمجید قرار گرفته است.

رژ ۷ پوندی  بنفش برژوآ LookFantastic

این محصول پرفروش‌ترین محصول LookFantastic بوده است و دارای بهترین رنگ و دوام است. این محصول یک پوشش بنفش‌رنگ و زیبا را بر روی لب‌ها ایجاد می‌کند و دارای تن‌های مختلف دیگری است که می‌توان از میان آن‌ها بهترین رنگ را انتخاب کرد. لازم است بدانید که این رژ دوام بالایی دارد و محو نمی‌شود.

اسپری ۸ پوندی صورت Mario Badescu با گیاه آلوئه‌ورا و گلاب Beauty Bay

این محصول متعلق به یک برند تقریبا خصوصی است و حقیقت این است که در Beauty Bay 600 نظر و ۵ ستاره دریافت کرده است و این موضوع گواه آن است که توانایی دارد تا پوست را شاداب، مرطوب و درخشان نگه دارد.

فونداسیون ۹٫۹۹ پوندی L’Oreal True Match کمپانی Boots

یکی از محبوب‌ترین فونداسیون‌های Boots این محصول است که به لطف طیف‌ وسیع رنگی خود، پوشش مناسب خود برای آرایش و ظاهر طبیعی بیش از ۶۲۰ نظر ۵ ستاره‌ای را را از آن خود کرده است و الان در صدر لیست پرفروش‌ های آرایشی قرار دارد.

نرم‌کننده‌ی موی ۵٫۷۵ پوندی Keracare Natural Textures کمپانی LookFantastic

این پرفروش‌ترین محصول LookFantastic است و بدون ایجاد سنگینی در مو سبب می‌شود تا مو به خوبی تغذیه شود. این نرم کننده سبب زیباتر شدن موهای فر، از بین رفتن وزی مو و افزایش نرمی آن می‌شود. به دلیل همین ویژگی‌های جذاب اکنون در لیست پرفروش‌ های آرایشی قرار دارد.

کانسیلر ضدپیری ۸٫۹۹ پوندی Maybelline Instant

این محصول که جزو پرفروش‌ترین محصول‌های LookFantastic بوده است بسیار بادوام است و بدون اینکه احساس سنگینی کنید و یا ظاهری با آرایش غلیظ به وجود بیاید یک پوشش مناسب را ایجاد می‌کند.

مداد ابروی ۹ پوندی NYX Professional Makeup Micro کمپانی FeelUnique

یکی از محبوب‌ترین محصولات FeelUnique این محصول بوده است. NYX یک برند دیگر است که در میان پرفروش‌ترین و بهترین برندها قرار گرفته است. این بسیار بادقت عمل می‌کند و برای تمام ابروها قابل استفاده است و در تن‌های رنگی متنوعی ارائه می‌شود.

پاسخ به چند پرسش رایج درخصوص لوازم آرایشی اصل

خطرات استفاده از لوازم آرایش نامرغوب چه هستند؟

در لوازم آرایش نامرغوب ماده‌ای به نام آفلاتوکسین B وجود دارد که باعث بروز انواع سرطان می‌شود. قبل از خرید به ترکیبات استفاده شده در محصول نگاه کنید.

چگونه میتواینم از اصل بودن لوازم آرایش مطمئن شویم؟

لوازم آرایش خود را از وب‌سایت‌ها و یا فروشگاه‌های معتبر که برای محصولات خود ضمانت اصل بودن کالا ارایه می‌دهند یا محصولات خود را به صورت شرکتی تهیه می‌کنند; خریداری کنید. اگر آنلاین خرید نمی‌کنید می‌توانید از داروخانه‌ها خرید کنید.

به نقل از: فروشگاه اینترنتی چاپار انلاین

دکمه بازگشت به بالا