بین الملل

اهمیت بالای توسعه آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی در مراکز آموزش عالی

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت؛

علیرضا لادن مقدم با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی بر لزوم استفاده از توانمندی ها و توانمندی های مراکز آموزش عالی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از شهرری، مراسم تجلیل و قدردانی از محمد نریمانی راد رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد امام خمینی (ره) یادگار با حضور علیرضا لادن مقدم، جدید برگزار شد. – رئیس این دانشگاه، اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان و اساتید در تالار خوارزمی واحد یادگار. امام اجرا کردند.

در این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی شهرری با اشاره به اهمیت توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی بر لزوم استفاده از توانمندی ها و توانمندی های این دانشگاه تاکید کرد.

لادن مقدم افزود: مسئولیت امانت بسیار سنگین است و اگر به شخصی سپرده می شود باید آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و امیدوارم با دوستی ـ دوستی و شور و شوق ـ وظایف خود را به درستی انجام دهیم. تعاملات معنادار به گونه‌ای که بتوانیم خواسته‌های اساتید، کارکنان و دانشجویان را برآورده کنیم.» شناسایی و تلاش برای تحقق بخشیدن به آن

وی با بیان اینکه هر فردی در هر زمان و مکانی بهترین تصمیم را برای خود و مجموعه تحت نظر خود می گیرد، تصریح کرد: امیدوارم شاهد پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره) شهرری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی باشیم. . بودن

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران تصدی ریاست خود در این دانشگاه گفت: هر موفقیتی در دانشگاه مرهون تلاش آن اعضای آن است و امروز شاهد آن هستیم که نتیجه یک وحدت برابر و فرهنگی بین اعضاست.

اهمیت بالای توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی در مراکز آموزش عالی

نریمانی راد با اشاره به اینکه در 11 ماه فعالیت با شعار همدلی، همکاری و بهره گیری از خرد جمعی برای اعتلای این دانشگاه تلاش کردیم، ادامه داد: مدیر موفق فردی است که با مجموعه خود و آزاد اسلامی هماهنگ باشد. دانشگاه، واحد یادگار امام خمینی شهرری با تقویت تعاملات و ایجاد همدلی و همکاری همه جانبه بین کارکنان، اساتید و دانشجویان، علاوه بر جذب دانشجو در ترم تحصیلی جدید، نشاط و نشاط را به محیط کار خود می بخشیم.

اهمیت بالای توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی در مراکز آموزش عالی

در پایان این مراسم برای قدردانی از خدمات محمد نریمانی راد که هم اکنون سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب است با اهدای لوح سپاس از وی تجلیل شد.

اهمیت بالای توسعه آموزش های مهارتی و کارآفرینی در مراکز آموزش عالی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا