اقتصادی

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد منصوب شد 

وزیر اقتصاد حمیدرضا مومنی ازنداریانی را به عنوان دبیر دادگاه عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور منصوب کرد.

به گزارش نازک نارنجی ، در حکم انتصاب حمیدرضا مومنی ازنداریانی آمده است:

با توجه به مهارتها ، دانش و مهارتهای ارزشمند شما و در اجرای مفاد تبصره (23) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ، وی به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی.

با توجه به نقش مهم مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی برای رشد و توسعه اقتصادی در کشور ، اجرای برنامه های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال ، انتظار می رود به خداوند متعال و با همکاری آزاد بستگی داشته باشد. مدیران و کارشناسان منطقه در این زمینه جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محول شده توسط خداوند متعال.

حمیدرضا مومنی ازنداریانی پیش از این سمت های مختلف مدیریتی را به همراه معاون برنامه ریزی و امور مالی استانداری خراسان ، مشاور استانداران همدان و خراسان رضوی ، مدیر کل امور اقتصادی استان های وزارت کشور ، مدیرعامل شرکت کویر تایر را بر عهده داشت. و رئیس و مدیر عامل سازمان منطقه ای آزاد قشم را مدیریت می کند.

براساس این گزارش ، امروز براساس اطلاعات دریافتی نازک نارنجی ، مرتضی بانک با ارسال نامه ای به رئیس جمهور از سمت خود به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و معاون رئیس جمهور استعفا داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا