اقتصادی

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

طی حکمی از سوی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی، حسین گروسی به عنوان مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری نازک نارنجی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی «سعید محمد» با بیان این قضاوت؛

جناب آقای حسین گروسی

به استناد ماده (6) قانون نحوه اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی و تفویض اختیار به ریاست محترم جمهور و به موجب تصویب نامه شماره 2. 119539/ت60424ک مورخ 07/09/1401 کمیسیون اصل 138 قانون اساسی با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در به موجب این اطلاعیه “رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد صنعتی ماکو” می توان به شما آموزش داد.

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص نامگذاری سال جاری “تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی”; انتظار می‌رود حضرتعالی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های راهبردی آن منطقه برای اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و انتقال فناوری‌های پیشرفته، در رفع موانع تولید و حمایت از صنایع برای گسترش و تسریع تولید تلاش کنید. . ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی، با توکل به خداوند متعال و تعامل و همکاری با سایر اعضای هیئت مدیره، زمینه را برای تحقق اهداف مورد نظر فراهم آورد. منطقه

موفقیت روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله در راستای تحقق مفاد «توافقنامه مدیران» دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

من باید بگویم؛ حسین گروسی فرزند و برادر شهید از نیروهای انقلابی و مجرب و از مدیران ارشد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.

اجرای طرح تحول منطقه آزاد ماکو که دارای دو محور اصلی «جذب ایرانیان خارج از کشور» و «تولید منطقه به قطب چهارم مرکز داده کشور» است که از سوی سعید محمد مشاور به وی محول شده است. خطاب به رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور. .

پیش از وی «محمدرضا عبدالرحیمی» به مدت سه سال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بود.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای موافق و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا