عمومیمطالب کسب و کار

تخصصی ترین مرکز تعمیرات شیائومی در اصفهان

محتوای این مطلب پنهان

معرفی بهترین مرکز تعمیر تخصصی موبایل شیائومی در اصفهان

تعمیر موبایل شیائومی در در مرکز تعمیرات موبایل اصفهان همیشه با یک سوال شروع می شود ، سوالی که پاسخ آن را فقط تعمیرکاران حرفه ای موبایل می دانند. چرا صفحه نمایش موبایل  کار نمی کند؟ دلیل بریک شدن گوشی بعد از آپدیت کردن آن چیست؟چرا گوشی  دائم خاموش و روشن می شود؟چرا گوشی  بالا نمی آید؟علت قطع شدن صدای گوشی  چیست؟ دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی  چیست؟

پرسش هایی که می بینید از رایج ترین سوالات کاربران هستند. تخصص در تعمیر و حل این مشکلات، مانند تعمیر هر وسیله و دستگاه دیگری حرف اول را می زند؛ چراکه تشخیص اشتباه ِدلیل خرابی گوشی، به تعمیرات غیراصولی گوشی می انجامد و درنهایت به جای اینکه موجب رفع مشکل موبایل شود، موجب خراب تر شدن آن می شود. تعمیرات اصولی موبایل در نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی موبو 98 انجام می شود.

سرعت عمل ، گارانتی گوشی بعد از تعمیر و قیمت مناسب از دلایل استقبال مشتریان از مرکز تعمیر موبایل موبو 98 می باشد. متخصصان ما قادرند انواع مشکلات گوشی شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت حل کنند. وجود کارگاه های مجزا برای انواع مشکلات ایجاد شده در گوشی باعث افزایش کیفیت تعمیرات شده است. این کارگاه ها مجهز به پیشرفته ترین ابزار های تعمیر می باشند. ابزارهای استاندارد در این کارگاه ها سطح تعمیرات را به بالاترین سطح استاندارد های جهانی در تعمیرات رسانده است.

استفاده از قطعات تقلبی در زمان تعمیرِ دستگاه‌ها امری است که گاهاً در بسیاری از مراکز غیرمجاز تعمیر موبایل اتفاق می‌افتد؛ این امر نه تنها سبب بروز اشکالات جدی در موبایل خواهد شد، بلکه موجب استهلاک تجهیزات دیگر و خرابی کامل دستگاه می‌گردد. بنابراین در زمان انتخاب یک مرکز برای انجام تعمیر موبایل شیائومی در اصفهان بهتر است هوشمندانه عمل کرده و تنها به مراکز مجاز و معتبر تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

خدمات تخصصی ما در موبو98

گوشی موبایل  به دو بخش کلی سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند CPU، هارد، برد اصلی ، صفحه نمایش و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی گوشی هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیرات موبایل  نیاز خواهیم داشت. متخصصان موبو 98، تمامی اقدامات لازم برای تعمیر و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری، مورد نیاز گوشی شیائومی شما را ارائه می دهند که در ادامه قسمتی از خدماتی که به صورت فوری در نمایندگی شیائومی در اصفهان صورت می گیرد را مشاهده می کنید :

  • مشاوره تعمیرات موبایل
  • تعمیر هارد موبایل
  • تعمیر و تعویض باتری موبایل
  • تعمیر گوشی خاموش شده
  • تعمیر جک هندزفری
  • تعمیر سوکت شارژر موبایل
  • تعویض ال سی و تاچ موبایل
  • تعویض درب پشت موبایل
  • تعویض شیشه لنز دوربین موبایل
  • تعمیر دکمه‌های موبایل
  • حل مشکل صدای موبایل
  • حل مشکل عدم ویبره
  • حل مشکل عدم شارژ
  • حل مشکل سیاه شدن صفحه نمایش
  • حل مشکل عدم آنتن دهی وای فای و سیم کارت
  • تعمیر تخصصی برد گوشی‌

تعویض ال سی دی گوشی شکسته یکی از حساس‌ترین کارهاست. پس حتما برای تعویض ال سی دی گوشی شکسته از مرکز یا کارشناسان معتبری کمک بگیرید. عیب یابی موارد نرم افزاری موبایل مانند ریست کردن وفلش گوشی، تعویض هارد و … توسط متخصص نرم افزار موبایل موبو 98 انجام شود.

آیا گوشی های شیائومی هم نیاز به تعمیر دارند؟

با توجه به قابلیت ها وکار آمد بودن و محبوبیتی که گوشی های شیائومی  در بازار امروز بدست آورده اند.باید به این نکته هم توجه داشته باشید که آنها نیز مثل هر وسیله الکترونیکی خالی از عیب و ایراد نیستند.و در بعضی موارد گاها به تعمیر گوشی های شیائومی نیاز است. موبو 98 در ادامه مقاله به برخی از مشکلات گوشی های شیائومی و نحوه تعمیر و برطرف کردن ایرادات گوشی های شیائومی پرداخته است. با ما همراه باشید. در ادامه به شما یک مرکز معتبر تعمیر گوشی شیائومی در اصفهان را معرفی می کنیم.

عمر گوشی های شیائومی چقدر است؟

بسیاری از مصرف کنندگان محصولات دیجیتالی علاقه دارند که به محض خرید محصولات مختلف،تجربیات کوتاه خود را در اختیار دیگران هم قرار دهند. در صورتی که میزان مقاومت و کیفیت محصولات،مخصوصا محصولات دیجیتالی و برقی به مرور و در طول استفاده مداوم مشخص میشود.

با توجه به اینکه درصد بسیار بالایی از طرفداران گوشی های شیائومی از داشتن و کیفیت آن رضایت داشته اند.اما ما با بررسی دقیق تر نظرات تخصصی متخصصان گوشی های شیائومی  به این نتیجه رسیدیم که درصد قابل توجهی از کاربران ،پس از گذشت چند ماه کار مداوم با گوشی های شیائومی ، متوجه از کار افتادن بسیاری از قسمت های این گوشی  همچون :

دوربین ، دکمه ولوم و حسگر اثر انگشت شده اند. که این موارد بیشترین گزارش خرابی که نیاز به تعمیر در گوشی های شیائومی دارد را داشته است.

چگونه عمر گوشی های شیائومی را افزایش دهیم؟

  • حتما از گارد های محافظ برای دکمه های ولوم صدا و پاور استفاره کنید .
  • بکارگیری درست دوربین در گوشی های شیائومی . منظور از بکار گیری درست این است که ، در برنامه دوربین بیش از حد معمول بیکار نباشیم .ووقت نیادی را در این برنامه تلف نکنیم.
  • هرگز با دست خیس ، روغنی ، گلی حسگر اثر انگشت در گوشی خود را لمس نکید بخصوص در زمانی که حسگر گوشی فیزیکی باشد .
  • هرگز زمانی که گوشی شما به شارژ برقی متصل است با آن کار نکنید.

تعمیر و رفع مشکل آپدیت نشدن گوشی های شیائومی

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا گوشی را یکبار ری استارت کنید. سپس اگر مشکل رفع نشد باید از اتصال اینترنت اطمینان حاصل کنید . و فضای ذخیره سازی یا همان مقدار باقیمانده از حافظه گوشی را چک کنید که پر نباشد. توجه داشته باشید که حداقل 6 گیگ از فضای گوشی شیائومی خالی باشد. اگر تمام این موارد را انجام دادید ولی باز هم مشکل برطرف نشد . باید از طریق حالت Safe Mode به حافظه پنهان گوشی بروید و وفضای آن را پاک کنید.

چگونه فضای حافظه نهان گوشی های شیائومی را پاک کنیم؟

  • مرحله اول ، گوشی شیائومی خود را خاموش کنید.
  • دکمه روشن / خاموش + میزان صدا را فشار داده و نگه دارید تا صفحه خوش آمدید با لوگو Mi ظاهر شود. دکمه روشن / خاموش را رها کرده و دکمه افزایش صدا را نگه دارید.
  • به‌محض اینکه به Recovery mode وارد شدید، از دکمه‌های Volume استفاده کنید تا به گزینه Wipe Cache Partition بروید. برای تأیید انتخاب، دکمه روشن / خاموش را فشار دهید
  • دستگاه را به تنظیمات کارخانه برگردانید.

هزینه تعمیر موبایل شیائومی در اصفهان

هزینه تعمیرات موبایل شیائومی یا هر برند دیگری، بستگی به این دارد که گوشی چقدر آسیب دیده باشد. مثلا اگر قطعاتی سوخته باشند یا به دلیل شکستن نیاز به تعویض داشته باشند، باید قیمت قطعه جدید را هم مد نظر قرار داد. قطعاتی مثل ال سی دی، آن هم اورجینال، گران هستند و هزینه تعمیرات را افزایش می دهند. ایرادات نرم افزاری معمولا کم هزینه تر هستند و لازم نیست مبلغ زیادی برای رفع آنها پرداخت کنید.

کارشناس ما در نمایندگی تعمیر  گوشی شیائومی در اصفهان، اول گوشی شما را عیب یابی می کند تا نوع و شدت خرابی مشخص شود. سپس با توجه به این که پروسه تعمیر چقدر زمان می برد و نیاز به چه ابزار یا قطعاتی دارد، هزینه را به صورت تقریبی به شما اعلام می کند. با این حال ممکن است در حین تعمیر، نیاز به اقدامی پیش بینی نشده باشد و به تبع آن، هزینه تعمیر موبایل شیائومی در اصفهان هم بیشتر شود.

مدت زمان تعمیرات موبایل شیائومی در اصفهان

بسیاری از کاربران وقتی به نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی در اصفهان مراجعه می کنند، می خواهند بدانند که تعمیر گوشی شان چه مدت طول می کشد. این مسئله بستگی به اقداماتی دارد که برای ترمیم موبایل  انجام می شوند. اگر نیاز به تعویض قطعاتی مثل lcd، باتری و … باشد، فرایند مدت زمان تعمیرات موبایل شیائومی در اصفهان بین یک تا دو روز به طول خواهد انجامید. البته در صورتی که گوشی در انتظار قطعه باشد، یعنی قطعه مورد نظر موجود نبوده و همکاران آن را سفارش دهند، بازه زمانی تحویل گوشی بیشتر خواهد بود. اگر گوشی شما با مشکلاتی مثل خاموش شدن و … درگیر است، بین 4 تا 5 روز زمان میبرد تا همکاران ما آن را ترمیم نموده و به شما تحویل دهند.

مزایای تعمیر موبایل شیائومی در این مرکز

گارانتی گوشی بعد از تعمیر

چنانچه بعد از اتمام تعمیر و تحویل دستگاه به شما عزیزان به مدت یک ماه هرگونه اشکالی از قطعه تعمیر شده پیش آید با مراجعه مجدد به ما دستگاه به صورت رایگان تعمیر می شود.

سرعت و دقت در تعمیر

تعمیرکاران مجرب ما بلافاصله بعد از دریافت دستگاه از شما شروع به عیب یابی و تعمیر آن با بیشترین سرعت و بالا ترین دقت می کنند و دستگاه شما در اسرع وقت تعمیر و تحویل داده می شود.

کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه ای

مرکز موبو 98 از کادری مجرب و تیمی ماهر تشکیل شده است. تعمیر کاران ما همگی دارای مهارت تخصصی در این زمینه هستند.

نمونه ای از مدل‌های مختلف قابل تعمیر گوشی های موبایل شیائومی در موبو 98 :

در موبو 98 تمام سری ها و مدل های پایین رده ، میان رده و بالا رده گوشی های شیائومی قابل تعمیر می باشد در زیر تعدادی از سری های آن ها آورده شده است

  • گوشی های شیائومی سری Mi
  • گوشی های شیائومی سری Redmi
  • گوشی های شیائومی سری Poco
  • گوشی های شیائومی سری BlackShark

سخت افزار موبایل شیائومی در اصفهان:

 تعویض انواع تاچ و ال سی دی-تعویض انواع آی سی ها و تعمیر برد-تعمیر اسپیکر و میکروفون-حل مشکل عدم آنتن دهی-حل مشکل خالی شدن شارژ-تعویض انواع باطری-تعمیر گوش های آبخورده وکلیه خدمات سخت افزاری گوشی های شیائومی

تعویض تاچ وا لسی دی اورجینال وشرکتی گوشی های شیائومی در شهر اصفهان:

یکی از پر مصرف ترین قطعات در گوشی های نسل جدید تاچ وال س یدی آن است که به دلیل حساسیت آن آسیب پذیرترین قسمت گوشی می باشد. در مرکز موبو98 در کمتر از دوساعت ال سی دی شما با قطعه صد درصد اورجینال وشرکتی تعویض میگردد  و بدون هیچ افت کیفیت در وضوح تصویر و با ضمانت اصالت تحویل شما میگردد. به دلیل اینکه تاچ و ال سی دی یک قطعه اصلی در گوشی محسوب می شود در صورتی با قطعات کپی تعویض شود،تنها چندماه عملکرد مناسب دارد پیشنهاد میکنیم حتما به مراکز منتخب تعمیرات شیائومی اصفهان مراجعه کنید. اگر ال سی دی گوشی شما به خوبی کار می کند و فقط شیشه آن شکسته باید بدانید که با هزینه بسیار مناسب و بدون افت کیفیت قابل ترمیم است.

تعویض باطری شیائومی با گارانتی معتبر در اصفهان

تمامی باطری های مجموعه با سلامت 100 درصد و با 6 ماه گارانتی تعویض می گردد،گارانتی مربوطه حتی شامل بادکردگی باطری هم می شود.مدت زمان تعویض باطری اگر با تماس و هماهنگی قبلی مراجعه کنید، حدود نیم ساعت در حضور مشتری انجام می گیرد.

مشکلات سخت افزاری مربوط به بخش صدا و مکالمه

اکثر مشکلات مربوط به صدا به علت رطوبت ،آبخوردگی یا دستکاری کاربران برای تمیز کردن قسمت های خروجی و ورودی صدا می باشد.باید توجه داشته باشید که برای سرویس کردن به هیچ عنوان از دستگاه باد کمک نگیرید. هزینه سرویس کردن قسمت های مختلف گوشی شیائومی بسیار مناسب است پس مقرون به صرفه تر است قبل از دستکاری وخرابی کامل قطعه مربوطه به یک تعمیرگاه معتبر برند شیائومی مراجعه کنید.

مشکلات آبخوردگی و خیس شدن گوشی های شیائومی

در صورتی که گوشی شما در آب افتاده است به سرعت آن را خاموش کرده و به هیچ عنوان گوشی را به شارژر متصل نکنید و سعی در روشن کردن آن نکنید.

هر چه قدر گوشی بعد از آبخوردگی روشن باشد و به شارژ متصل شود خسارت بیشتری به گوشی شما وارد می شود. در واقع چیزی که گوشی شما را خراب می کند آب و رطوبت نیست بلکه جریان الکتریکی است که بعد از آبخوردگی به خاطر روشن بودن گوشی وارد آن می شود. علت آن واکنش بارهای الکتریکی با آب است که منجر به سولفاته شدن قسمت های مختلف برد گوشی می شود.

متاسفانه اکثر افراد گمان می کنند که با قرار دادن گوشی در گونی برنج،رطوبت به طور کامل گرفته می شود در صورتی که اگر آب به داخل گوشی نفوذ کرده باشد تنها راه باز کردن کامل گوشی و شستشوی آن با محلول آلتراسونیک است.

تعمیرات تخصصی برد گوشی شیائومی

اصلی ترین قسمت گوشی برد آن است که تمامی قطعات و آی سی ها بر روی آن نصب می شوند.چنانچه به هر دلیل برد گوشی شیائومی شما نیاز به تعمیر دارد در کمترین زمان ممکن قابل تعمیر می باشد. اگر به دلیل دستکاری شدید یا نوسانات الکتریکی مسیرهای برد آسیب شدید دیده باشند،برد گوشی باید به طور کامل تعویض شود که هزینه زیادی برای شما رقم می خورد.پس پیشنهاد میکنیم برای تعمیرات گوشی شیائومی خود فقط به مراکز مجاز و معتبر در این زمینه مراجعه کنید. برد گوشی های شیائومی بسیار کمیاب هستند و درصورتی که برد شما به طور کامل بسوزد پیدا کردن برد اصلی در بازار بسیار مشکل است.

دکمه بازگشت به بالا