استان هامطالب کسب و کار

شروع سفری خاطره‌انگیز به اصفهان با سایت ایران آهانا

قبل از پا گذاشتن به اصفهان، داشتن یک اقامتگاه خوب که تمام نیازهای شما را پوشش دهد ضروری است. بخش مهمی از داشتن یک سفر لذت بخش محل اقامت شماست. اگر بنا به دلایلی محل اقامت با نیازهای شما مطابقت نداشته باشد، نه تنها زمان را تلف خواهید کرد، بلکه ممکن است هزینه بیشتری نیز بپردازید.

بر این اساس باید بگوییم که اصفهان شهر مهمی برای گردشگران داخلی و خارجی است و دارای سیستم مجهزی است که می تواند مسافران را در سراسر شهر در خود جای دهد. برای اجاره سوئیت در اصفهان می توانید به راحتی از سایت ایران آهانا اقامتگاه خود مقایسه انتخاب و رزرو کنید.
از اقامتگاه های معروف اصفهان می توان به هتل عباسی، هتل پرشین کوتسار، هتل سنتی ابن سینا، هتل سرای اردیبهشت، اقامتگاه کاسار منشی، اقامتگاه سنتی آریو، اقامتگاه سنتی کریاس و غیره اشاره کرد. همچنین در هنگام انتخاب اقامتگاه باید چندین فاکتور را در نظر گرفت.

سفر خاطره‌انگیز به اصفهان با اجاره سوئیت در اصفهان

 

قبل از پا گذاشتن به اصفهان، مهم است که اقامتگاه مناسبی را پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده کند. بخش مهمی از داشتن یک سفر لذت بخش محل اقامت است. اگر به هر دلیلی محل اقامت پاسخگوی نیازهای شما نباشد، نه تنها وقت خود را تلف کرده اید، بلکه ممکن است هزینه بیشتری نیز بپردازید.

با توجه به این موضوع باید بگوییم که اصفهان از دیرباز یکی از شهرهای مهم گردشگری داخلی و خارجی بوده و دارای سیستم اسکان مسافران مجهز در سطح شهر است. برای اجاره سوئیت و خانه مبله در اصفهان می توانید به راحتی از سایت ایران آهانا، جاجیگا، شب، جاباما، هومسا، سوئیت آپارتمان مبله، مسافرخانه، بوم گردی، خانه سنتی و … رزرو کنید.

از اقامتگاه های معروف اصفهان می توان به هتل عباسی، هتل پارسیان کوتسار، هتل سنتی ابن سینا، هتل سرای اردیبهشت، اقامتگاه قصر منشی، اقامتگاه سنتی آریو، اقامتگاه سنتی کریاس و … اشاره کرد.

کیفیت غذا در اصفهان
بعد از اینکه ویلای خود را به درستی اجاره کردید، به شما بستگی دارد که از مکان های این شهر زیبا دیدن کنید، پس آیا جالب ترین مکان های اصفهان را می شناسید؟ ابتدا با میدان نقش جهان و بناهای معروف آن شروع می کنیم

حرم امام: میدان نقش جهان با معجزات متعدد معماری به عنوان جاذبه اصلی اصفهان شناخته می شود. در حاشیه جنوبی میدان که بیش از 500 متر طول دارد، مسجد شاه قرار دارد. مجسمه های آبی رنگارنگ، خط، قرآن درخشان، رواق زیبا، تخته سنگ های محکم و ظریف، موسیقی، گل ها، هندسه، وحدت خیره کننده این شاهکار معماری، زیباترین مسجد را نشان می دهد.

ضلع شرقی میدان نقش جهان قرار دارد. شیخ لطف الله: ده سال پیش از مسجد جامع امام که به خاطر کاشی کاری های طلا و تزئینات پیچیده اش معروف است، قدمت دارد و دارای گنبد مرکزی باشکوهی است که از درون و بیرون مردم را شگفت زده می کند. این مسجد در ابتدا توسط اعضای خانواده سلطنتی برای استفاده شخصی مورد استفاده قرار می گرفت، اما توسط شیخ بهایی در زمان شاه عباس ساخته شد.

کاخ عالی قاپو: روبروی مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو شاه نشین شاه عباس بود که در آن میزبان میهمانان خود بود. در اواخر قرن شانزدهم نقاشی های دیواری، پلکانی، این بنا با نمای منحصر به فردی از میدان و مسجد تکمیل شد. اتاق موسیقی در طبقه ششم به دلیل شکل دیوارهای شگفت انگیز و سقف بریده شده یکی از نقاط برجسته است.

 آثار تاریخی شهر اصفهان بشناسید

چهل ستون: چهل ستون یکی دیگر از کاخ های دوران صفوی است که اکنون به عنوان موزه برای بازدید عموم باز است. انعکاس 20 ستون چوبی باریک جلوی کاخ و حوض بزرگ در میدان نام کاخ را بر خود دارد. فضای داخلی پر از نقاشی های زیبایی است که صحنه هایی از زندگی سلطنتی را به تصویر می کشد.

بازار بزرگ: ورودی اصلی بازار بزرگ اصفهان در انتهای شمالی میدان نقش جهان قرار دارد. بازار مجموعه ای از کوچه ها، کاروانسراها و مدارس است و دارای سوراخ های نورانی در پشت بام است. بیشتر بازار در زمان شاه عباس در قرن هجدهم توسعه یافته است، اگرچه برخی از بخش‌های آن بسیار قدیمی‌تر هستند. در بازار می توانید انواع اقلام، از صنایع دستی گرفته تا مواد غذایی را پیدا کنید.

پل سی سه پل: این پل به دلیل داشتن 33 دهانه که حدود 300 متر طول دارد، نامگذاری شده است و طولانی ترین پل اصفهان است. پل یکی از جاذبه های شهر اصفهان و نمونه خوبی از پل های ساخته شده در دوره صفویه است.

مسجد وانک: در آغاز قرن بیست و یکم صدها هزار ارمنی مسیحی از غرب ایران توسط شاه عباس در شهر اصفهان اسکان داده و مسجد وانک به عنوان عبادتگاه آنها ساخته شد. تصاویر داخل کلیسا بسیار زیبا، استادانه و رنگارنگ است. همچنین یک موزه فوق العاده وجود دارد که نشان دهنده تمایل شاه عباس برای ساختن یک شهر جدید ارامنه و بنای یادبود نسل کشی ارامنه است.

آتشکده زرتشتیان: قدمت این آتشکده زرتشتیان در چند کیلومتری غرب اصفهان به دوره ساسانیان می رسد. آتش این حرم سال هاست که توسط معابد روشن می شود و محیطی ایده آل را در داخل و خارج از این حرم ایجاد کرده است.

البته بیش از چند مورد از جاذبه های ذکر شده در شهر اصفهان وجود دارد، اما در نظر داشته باشید که یک سفر فراموش نشدنی به اصفهان تنها به بازدید از بناها و مکان های مهم محدود نمی شود، بلکه به اطمینان از اقامت مناسب نیز می پردازد. در طول سفر . موضوع بسیار مهم.

سایت ایران آهانا همراه همیشگی شما در سفرهای ارزان و گران است که می توانید قبل و یا در حین سفر، ویلا و سوئیت اجاره کنید.

دکمه بازگشت به بالا