علمی و پزشکی

حلقه‌های هوشمند سامسونگ روانه بازار می‌شوند؟

اکنون به نظر می رسد کره ای ها می خواهند وارد بخش جدیدی از بازار گجت های پوشیدنی شده و حلقه ای هوشمند بسازند.

طبق گزارشی از کره جنوبی، سامسونگ شروع به ساخت حلقه هوشمند کرده است و کاربران می توانند با پوشیدن آن بر فعالیت ها و سلامت خود نظارت کنند. ظاهرا سامسونگ هم اکنون با چند شرکت برای خرید ماژول ها و قطعات مورد نیاز این محصول همکاری می کند.

حلقه هوشمند سامسونگ در راه است

سال گذشته، سامسونگ پتنت ایالات متحده را برای حلقه هوشمند خود ثبت کرد که شامل قلب نوری و سنسور ECG است. این حلقه هوشمند توسط گوشی های هوشمند، تبلت ها و حتی تلویزیون های هوشمند قابل کنترل است.

انگشتر هوشمند سامسونگ

شرکت های تحقیقاتی بازار امیدوارند که حلقه های هوشمند در سال های آینده در بین کاربران محبوب شوند و مردم با استفاده از آن ها اطلاعات دقیق تری از وضعیت سلامت خود به دست آورند. از آنجایی که این گجت ها برخلاف دستبندها و ساعت های هوشمند صفحه نمایش ندارند، ظرفیت شارژ بالاتری دارند.

اگرچه حلقه‌های هوشمند هرگز جایگزین ساعت‌های هوشمند نمی‌شوند، اما می‌توان آنها را جایگزین مناسبی برای دستبندهای هوشمند با صفحه‌نمایش کوچک دانست.

در حال حاضر حلقه های هوشمند زیادی در بازار به فروش می رسد که از معروف ترین آنها می توان به حلقه اورا 3 و حلقه دایره ای اشاره کرد. ممکن است پس از سامسونگ، اپل نیز پس از وقفه ای چند ساله وارد این بازار شود.

227227

دکمه بازگشت به بالا