فرهنگ و هنرمطالب کسب و کار

چاپ روی مش را در هنر نوین با کیفیت تجربه کنید

برچسب مش روی شیشه

برچسب مش روی شیشه ابزاری مناسب جهت تبلیغات و انتقال پیام های مختلف تبلیغاتی است. با استفاده از برچسب مش روی شیشه به جای چاپ استیکر می توان به حفظ نور و روشنایی محیط کمک کرد و به خوبی کارکرد تبلیغاتی را فراهم آورد. چاپ روی مش با سوراخ هایی که دارد انتقال نور را فراهم کرده و گزینه مناسبی برای استفاده در مکان هایی است که نیاز به حفظ نور دارند. هم چاپ استیکر و هم چاپ مش به سبب یکسان بودن متریال مورد استفاده برای چاپ که وینیل است با هم شباهت دارند.

برچسب مش روی شیشه مغازه ها

شما بارها شاهد برچسب های تبلیغاتی خصوصا بر روی شیشه مغازه ها بوده اید. این برچسب ها به سبب ان که در معرض دید مخاطبان هدف برای هر برند محسوب می شوند، نحوه انتقال پیام تبلیغاتی در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از برچشب مش روی شیشه مغازه ها خصوصا برای تولیدکنندگان مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است. به خوبی تولید کنندگان مواد غذایی می توانند با برچسب ش روی شیشه به برند شدن و مطرح شدن خود کمک فراوانی نمایند.

انتخاب طرح برای این گونه تبلیغات از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل توصیه می کنیم برای چاپ مش از واحدهای معتبر استفاده کنید. این واحدهای تبلیغاتی با فراهم نمودن کیفیت بالا و استفاده از مشاوران و طراحان مناسب به شما در ایجاد طرح زیباتر و موثرتر به شما کمک فراوانی می کنند. طرح برای چاپ مش بایستی حاوی لوگو و پیام تبلیغاتی مناسب باشد تا مشتریان را به خود جلب کرده و در برند شدن واحد تولیدی به شما کمک فراوانی نماید.

انتخاب واحدی معتبر در زمینه چاپ و تبلیغات بخصوص برای چاپ مش گام اول برای موفقیت در تبلیغات محسوب می شود. واحد تبلیغاتی معتبر بایستی با داشتن پرسنل مجرب به شما در این امر کمک نمایند. واحد چاپی بایستی کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را برای چاپ بخصوص در زمینه چاپ مش فراهم آورد. استفاده از دستگاه های چاپ نوین نظیر چاپ اکوسالونت می تواند در ایجاد کیفیت بالاتر به شما کمک فراوانی نمایند. در این دستگاه ها از جوهرهای خاص استفاده شده که رزولیشن چاپی بالاتر را فراهم می اورد و در جلب توجه بیشتر مشتریان می تواند موثرتر شود.

چاپ مش و چاپ استیکر را برای رشد سریع کسب و کارتان انتخاب کنید

اگر از صاحبان کالا و خدمات هستید و به دنبال رشد کسب و کارتان هستید می توانید با چاپ مش و چاپ استیکر به رونق کسب و کارتان کمک کنید. چاپ استیکر و چاپ مش راه حل مناسب برای تبلیغات به شکل جمعی است، زیرا مکان های پر رفت و آمد برای نصب این روش تبلیغاتی انتخاب می شوند. شما بر روی شیشه مغازه ها، مراکز خرید، کف پاساژها، پشت شیشه اتوبوس ها و … و بر روی ماشین ها به تعداد زیاد چاپ استیکر و چاپ مش را دیده اید.

اگر به دنبال برند شدن هستید و می خواهید به یک برند مطرح در کسب و کار خودتان تبدیل شوید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات چاپ استیکر و چاپ مش است. خدمات چاپ استیکر و مش هم ارزان بوده و هم اثرگذاری بیشتری در مخاطبان نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارند.

چاپ استیکر و چاپ مش با طرح مناسب

انتخاب طرح مناسب برای مش و استیکر بسیار مهم است. طرح انتخابی برای چاپ استیکر و چاپ مش بایستی به نحوی باشد که در همان نگاه اول مخاطب جلب توجه کرده و منجر به جذب آن ها شود. تجربه و داشتن علم اصول طراحی برای انتخاب طرح مناسب نیاز است تا این هدف محقق شود. تنها مراکز معتبر قادر به ایجاد بهترین طرح برای شما هستند.

نوع چاپ و کیفیت چاپ بدست آمده و انتخاب طرح مناسب برای چاپ استیکر و چاپ مش همگی از مواردی است که برای رسیدن به اهداف خود از چاپ استیکر و چاپ مش بایستی با دقت انتخاب شوند. جهت این امر بایستی در اولین قدم یک واحد چاپی معتبر را انتخاب کنید. معرفی کالا و خدمات و لوگو و خدمات شما بایستی به خوبی انجام شود.

تفاوت مش و استیکر

جنس متریال مورد استفاده برای چاپ استیکر و چاپ مش، pvc است که باعث کیفیت بالای اثر چاپی شده و زیبایی فراوانی را برای اثر چاپی فراهم می کند. جنس خاص استیکر و مش خاصیت ضد آب بودن را برای اثر چاپی فراهم کرده که این امر قابلیت نصب اثر چاپی را در هر مکانی بدون هیچ گونه محدودیتی فراهم کرده است. از این رو چاپ استیکر و چاپ مش هم برای فضای داخلی و هم فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

در چاپ مش سوراخ هایی بر روی متریال چاپی تعبیه شده است تا مانع عبور نور نشده و  روشنایی محیط حفظ شود، اما در چاپ استیکر این منافذ وجود ندارد. استیکر در دو نوع شیری و شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ استیکر شیری دارای زمینه سفید است ولی در نوع استیکر شیشه ای از دو طرف اثر چاپی دید دارد. چاپ استیکر و چاپ مش را می توان به صورت های براق و مات ایجاد کرد.

چاپ استیکر روی وسایل نقلیه

یکی از موارد مهم برای چاپ استیکر، چاپ استیکر روی وسایل نقلیه است. بدنه ماشین ها، اتوبوس ها و … مکانی مناسب برای تبلیغات و معرفی کالا و خدمات شما می باشد. وسایل نقلیه در معرض دید بسیاری از افراد قرار گرفته و از این جهت می تواند در رشد و رونق تبلیغات شما بسیار مناسب و کاربردی باشند. اگر شما به دنبال تبلیغات قابل جابجا در همه ی مکان ها هستید ما به شما چاپ استیکر روی وسایل نقلیه را پیشنهاد می کنیم.

برای رسیدن به طرح زیبا و با کیفیت بایستی اصول طراحی و چاپی را رعایت کنید. استفاده از تجهیزات روز چاپی گامی مهم برای رسیدن به اهداف چاپی است. تجهیزات چاپ اکوسالونت می تواند کیفیت بالای چاپی را فراهم کند. رزولیشن چاپی بایستی در چاپ استیکر و چاپ مش بالا باشد زیرا هم برای دید از نزدیک و هم دید از دور مش و استیکر استفاده می شود که بایستی کیفیت بالایی داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که بایستی به آن توجه فراوان کرد مقاومت چاپی است.

از آنجایی که چاپ استیکر و چاپ مش در فضای خارجی قرار گرفته و بایستی در برابر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد، بایستی کیفیت و مقاومت مناسبی داشته باشد. عملیات تکمیلی نظیر لمینت کردن می تواند باعث افزایش کیفیت و ماندگاری چاپی شوند. لمینت لایه ی نازکی است که بر روی اثر چاپی کشیده شده تا کیفیت بالا رود. لمینت کردن باعث افزایش زیبایی اثر هم می شود زیرا می تواند باعث افزایش تضاد رنگی و براقیت اثر شود.

شما می توانید با چاپ استیکر و چاپ مش و نصب آن در مراکز هدف و دلخواه خودتان به رونق و توسعه سریع کسب و کارتان تسریع بخشید. از لحاظ قیمت این روش تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه بوده و از بهترین روش های انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان هدف است. نصب آسان، قابلیت شستشو، دوام و پایداری مناسب همه از مزیت های این روش تبلیغاتی است که این روش را نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر برتری می دهد.

چاپ استیکر و چاپ مش را با ماتجربه کنید

برای موفیقت در کسب و کارهای امروزی و برند شدن شما حتما نیاز به چاپ استیکر و مش متناسب با کالا و خدمات خود هستید. توجه داشته باشید جلب توجه استیکر و مش می تواند اثر فراوانی در مشتری هدف گذاشته و باعث رونق کسب و کارتان شود. بنابراین بایستی چاپی زیبا و جذاب را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. پس اولین قدم در این راه انتخاب مرکزی معتبر برای چاپ استیکر و چاپ مش است.

مجموعه ما یکی از معتبرترین واحدهای چاپی است که خدمات چاپی از جمله چاپ روی شیشه، چاپ استیکر، چاپ مش، چاپ پلات لمینت، چاپ استندهای نمایشگاهی نظیر چاپ پاپ آپ و چاپ رول آپ و کلیه خدمات چاپی را ارائه می دهد. جلب رضایت مشتری هدف این واحد چاپی بوده و چاپی با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این مرکز چاپی از فناوری چاپ اکوسالونت برای چاپ استیکر و مش استفاده می شود که کیفیت منحصر به فرد در کنار زیبایی را برای اثر چاپی فراهم می کند. همچنین عملیات تکمیلی نظیر لمینت کردن برای افزایش زیبایی و کیفیت چاپی نیز در مرکز صورت می گیرد. امکان چاپ در ابعاد مختلف از مزیت ها و توانمندی های این مرکز چاپی محسوب می شود.

برچسب مش

مش متریالی پر از سوراخ های ریز است که معمولا روی شیشه مغازه ها نصب می شود. دارای دو نوع معمولی و پشت چسب دار است. البته در صورتی که از فاصله مناسب دیده شود، سوراخ ها قابل مشاهده نیستند و تصویر یکدستی دیده می شود. از طریق مش، انتقال پیام به سرعت شکل می گیرد و بهترین راه برای تبلیغات است.

تولید کنندگان مواد غذایی می توانند با برچسب مش روی شیشه مغازه ها برند خود را معرفی کنند. برای جذب مخاطب، طرح باید شامل لوگو و پیام تبلیغاتی مناسب باشد. برچسب مش در عرض های ۱.۱/۳۷.۱/۵۲ متر چاپ می شود.  شما می توانید هر طرحی را که به آن علاقه دارید و با کسب و کار شما مرتبط می باشد را بر روی این نوع از برچسب ها، چاپ نمایید.

متریال برچسب مش:

  • یک لایه پی وی سی سفید رنگ در وسط
  • یک لایه چسب در زیر
  • یک لایه کوتینگ جذب کننده
  • مرکب اکوسالونت
  • یک لایه کاغذ روغنی

این برچسب ها با جوهر اکو سالونت که ضد  آب و در مقابل خورشید مقاوم است تولید می شوند. مش باعث می شود مقدار زیادی از نور خورشید گرفته شده و فضای داخلی خنک شود. ویژگی جالب مش این است که شفافیت یک طرفه دارد؛ یعنی از بیرون نمی توان داخل را دید اما از داخل، بیرون قابل مشاهده است.

انواع چاپ برچسب مش

همان ‌گونه که در بالا ذکر شد، چاپ مش در دو مدل پشت چسب ‌دار و بدون چسب انجام می‌ شود. حال باید به این نکته اشاره ‌کنیم که مش پشت چسب ‌دار و مش بدون چسب با دو کیفیت متفاوت نیز قابل ‌چاپ می‌ باشند. دو دستگاه چاپ کاملاً متفاوت وجود دارد. یک دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و دستگاه دیگر دارای کیفیت معمولی است. دستگاهی که کیفیت بالایی دارد به دستگاه اکو سالونت معروف است و برای کار هایی که از فاصله نزدیک دیده می ‌شوند مناسب است. تنها ایراد این دستگاه این است که چاپ مش با این دستگاه هزینه بالا تری دارد و هم چنین ماندگاری رنگ پایین ‌تری دارد؛ مثلا در حدود ۲ سال ولی دستگاهی که کیفیت پایین‌ تری دارد ماندگاری جوهر آن حدود ۳ سال می ‌باشد.

موارد استفاده برچسب مش

  • شیشه های مراکز تجاری و اداری
  • مکان هایی که از دو سمت دید دارد
  • شیشه های ساختمان ها
  • فضای داخل و فضای بیرون

مش و پارتیشن

یکی از کاربرد های مهم مش، استفاده از آن به عنوان پارتیشن است. در بسیاری از شرکت ها و سازمان ها یک فضا را با کمک پارتیشن های شیشه ای تقسیم کرده اند. ممکن است تسلط داشتن روی فضا های دیگر باعث به از دست رفتن تمرکز شود. در نتیجه فضای مابین اتاق ها باید دارای پوششی باشد. استفاده از پرده علاوه بر هزینه های سنگین، ظاهر زیبایی هم ندارد. استفاده از مش می تواند گزینه مناسبی برای پوشاندن فضا و اقزودن بر زیبایی محیط شود.

ویژگی ‌های برچسب مش:

  • قابلیت چاپ با کلیه دستگاه‌ های چاپ بنر و فلکس
  • ضد کشش و پارگی
  • لایه PVC در دو طرف
  • قابلیت چسبیدن بر روی کلیه سطوح شیشه‌ ای
  • بدون ایجاد لکه چسب بر روی شیشه
  • جدا شدن راحت از روی سطح

عرض‌ های متریال برچسب مش به چه صورت است؟

  • رول عرض ۹۰ سانتی متر
  • رول عرض ۱۰۶ سانتی متر
  • رول عرض ۱۲۷ سانتی متر
  • رول عرض ۱۵۲ سانتی متر

نصب چاپ مش

به دلیل وجود سوراخ‌ های فراوان بر سطح مش، هنگام نصب آن حباب ایجاد نمی‌ شود و نسبت به نصب استیکر راحت‌ تر است. برای نصب، شیشه را با آب و ریکا بشویید تا عاری از چربی و گرد و غبار باشد سپس شیشه را با شیشه ‌پاک ‌کن معمولی خیس کنید. کاغذ زیر مش را ده سانت کنید و روی شیشه بچسبانید. پس از چک کردن کار از نمایی دور تر و کج نبودن کار، به‌ آرامی همه کاغذ را بکنید و با یک کارت ‌بانکی یا کاردک به ‌آرامی مش بچسبانید.

مش بدون چسب

مش بدون چسب ضخامت بسیار بیش تری نسبت به مش پشت چسب ‌دار دارد. ضخامت مش بدون چسب حدود ۱۳ انس می ‌باشد. چیزی شبیه به ضخامت بنر ۱۳ انسی. این متریال بر عکس نوع پشت چسب‌ دار آن مقاومت زیادی در مقابل پاره شدن دارد. اگر بخواهیم مش بدون چسب را تشریح کنیم باید بگوییم که خیلی شبیه کوبلن می ‌باشد. به عبارتی اصلاً شاید خود کوبلن باشد! این مش معمولاً برای مصارفی هم چون چاپ بر روی استند های تبلیغاتی کاربرد دارد. زمانی كه شما نمی‌ خواهید بر روی بنر و سولیت یا کتد و لمینیت چاپ کنید و یا می ‌خواهید محصولی را با تبلیغات خاص چاپ نمایید، مش بدون چسب انتخاب فوق ‌العاده ‌ای می ‌باشد.

دکمه بازگشت به بالا