اقتصادی

نباید با بهبود وضعیت رعایت پروتکل ها کمرنگ شود/باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور مدیریت جدی صورت گیرد و پروتکل ها با جدیت دنبال شود.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت وگو با نازک نارنجی، با اشاره به لزوم تشدید نظارت بر مرزهای کشور برای جلوگیری از ورود گسترده افراد مبتلا به عفونت امیکرون به کشور، گفت: اولویت اول حفظ سلامت جامعه است. اگر مسئولان بهداشت ملی و کارشناسان در این زمینه به این نتیجه برسند که شیوع سویه جدید می تواند سلامت عمومی را به خطر بیاندازد، باید تمام اقدامات لازم برای جلوگیری از انتشار گسترده سویه جدید در داخل کشور انجام شود.

وی افزود: باید نظارت جدی بر مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور اعمال شود تا از ورود امیکرون به کشور جلوگیری شود. سلامت جامعه بسیار مهم است و نباید شاهد باشیم که رعایت پروتکل ها در حالت عادی کاهش یابد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خروج از کشور پس از بهبود رعایت پروتکل ها غیرقابل قبول است. پروتکل های بهداشتی باید با جدیت در همه سطوح جامعه دنبال شود. نظارت بر مرزهای کشور و کنترل سلامت مسافرانی که از سفرهای خارجی باز می گردند، یکی از عوامل کلیدی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: دستورات و پروتکل های کارشناسان بهداشتی کشور باید در اولویت قرار گیرد. بهتر است تا حد امکان از ظرفیت و خدمات مخابراتی فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا