عمومی

قیمت تلویزیون ال جی 65up7750 ️با مشخصات کامل دارای کیفیت تصویر 4k

تلویزیون ال جی 65UP7750 کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی و یا فرکانس تصویر 50 هرتز نمایش می دهد. در آن از هر فریم تصویر دوبار نمایش داده می شود که به عبارتی True Motion 100 را دارد. تصویر این تلویزیون روشنایی بالایی را دارد چراکه نورپردازی آن مستقیم است و آرایش Direct نور به نسبت بیشتری را برای پیکسل ها فراهم می کند. می توان در این تلویزیون از فیلم های Full HD و یا HD نهایت استفاده را داشت چراکه ارتقای کیفیت تصویر جذابیت فوق العاده را ایجاد می کند.

تلویزیون ال ای دی 4k ال جی مدل Up7750 سایز 65 اینچ

این تلویزیون می تواند جایگزین تلویزیون ال جی UN7340 تولید 2020 باشد. تلویزیون ال جی 65 اینچ مدل up7750 همان تلویزیون ال جی 55up7750 میباشد فقط در سایز 65 ایتچ . تلویزیونی مشکی رنگ، بدون فریم با کیفیت تصویر تماشایی ۴K می باشد که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این تلویزیون های بدون فریم دارای نوعی ظرافت در ظاهر خود هستند که از دید کاربران بسیار پسندیده است.

صرف نظر از این مورد، تلویزیون اشاره شده از قدرت پردازش بالای پردازش a5 AI Processor 4K بهره مند است. همچنین، به علت وجود همین پردازنده است که توانایی AI Sound برای تلویزیون ال جی up7750 سایز 65 اینچ 65up7750 مدل 2021 فراهم شده است. بلوتوث و وای فای هم از جمله قابلیتهای ارتباطی بی سیم این محصول هستند. امکان اتصال به اینترنت از طریق درگاه LAN و یا ارتباط بی سیم وای فای WiFi هم فراهم شده است.

این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و برای استفاده های معمولی و روزمره مانند تماشای فیلم و کاربری های خانگی مناسب است. تلویزیون LED ال جی UP7750 دارای صفحه نمایش 65 اینچ از نوع ال ای دی است و از کیفیت تصویر 4K UHD پشتیبانی می کند.

رفرش ریت صفحه نمایش تلویزیون 65 UP7750 ال جی 50 هرتز می باشد که برای استفاده های معمولی مناسب است و پاسخگوی نیازتان خواهد بود. تلویزیون 4K ال جی 65UP7750 دارای تکنولوژی Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند.

تلویزیون ال جی Up7750 چه تفاوتی با Un7340 دارد؟

تلویزیون سامسونگ AU9000 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 و سری 9 سامسونگ می باشد. تلویزیون AU9000 در واقع بهترین تلویزیون کریستال سامسونگ در سال 2021 محسوب می شود. تلويزيون ال جي 65UP7750 شما 2 پورت HDMI و 1 پورت USB داريد كه مي توانيد از كابل USB براي مشاهده محتويات حافظه يا درايو خارجي خود استفاده كنيد.

این قابلیت جالب از ایجاد افکت‌ها و جلوه‌های مصنوعی بر روی فیلم جلوگیری می‌کند تا کیفیت واقعی تصاویر حفظ شود. با FILMMAKER MODE می‌توانید فیلم‌های موردعلاقه خود را در کیفیت واقعی ببینید. روشنایی صفحه نمایش از مهم‌ترین بخش‌های تصویر است؛ چراکه با روشنایی کم در صفحه نمایش تصاویر را بی‌کیفیت و تار نمایش می‌دهد.

در تلویزیون 65UP7750 از فناوری LG Local Contrast برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش استفاده شده تا نور مطلوب برای نمایش تصاویر را ایجاد کند. تلویزیون‌های ال‌جی همواره از بهترین مواد اولیه در ساخت بدنه استفاده می‌کنند. اگر این میزان برای استفاده شما کافی نیست به راحتی می توان با متصل کردن دیگر دستگاه های صوتی مانند بلندگو ها یا ساندبار ها صدای بهتری به دست آورد.

همچنین با فیلتر کردن صحنه ها و حذف نویز های اضافی تصاویر، نمایشی بی نقص را ارائه داده، که این تراشه بر رنگ و نور تصاویر نیز تاثیر گذار بوده و صحنه ها زنده تر به نظر می رسند. به دلیل نوسانات ارز قیمت ها ممکن است تغییر کرده باشند، برای اطلاع از قیمت به روز محصولات با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا واتساپ پیام بفرستید.

درنتیجه، کاربران می توانند فیلم ها را با کیفیتی برابر با زمان ضبط شان ببینند و از این که همانند یک شخص حرفه ای فیلم ها را مشاهده می کنند، لذت ببرند. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. شما می توانید از کناره ها به این تلویزیون تماشا کنید بدون اینکه کیفیت تصویر و یا روشنایی کاهش پیدا کند.

خلاصه ای از تلویزیون ال جی 65up7750

همچنین می توانید از فروشگاه ال جی به دانلود و نصب برنامه های مختلف اقدام کنید. این تلویزیون هوشمند از برنامه LG ThinQ و اینترنت اشیا IOT پشتیبانی می کند. به کمک این برنامه می توان لوازم هوشمند منزل از جمله تلویزیون را مدیریت و کنترل نمود. این برنامه در دو نسخه برای موبایلهای اندرویدی و ios توسعه یافته است.

کمپانی ال جی توانسته بخش عظیمی از فروش تلویزیون های بازار جهان و ایران را به خود اختصاص بدهد. یکی از دلایل فروش را می توان تکنولوژی های بروز تلویزیون ال جی دانست. تلویزیون های ال جی با تکنولوژِی صفحه ال ای دی وoled تولید و روانه بازار می شوند.

درسال 2020 کمپانی ال جی تلویزیون 8k ال جی را با بهترین کیفیت و با قیمتهای باور نکردنی ارائه کرده است. علاوه بر آن سالهاست کهتلویزیون 4k را در سایز 43 تا 108 اینچ در اختیار دوست دارن ال جی گذاشته است. برای همه ما این اتفاق رخ می دهد که ساعت ها به دنبال یک برنامه تلویزیون جذاب و یا فیلم های سینمایی جدید می گردیم و بعد از ساعت ها اتلاف وقت ، به گزینه مورد نظرمان نرسیده ایم.

کاربران می توانند به کمک فناوریScreen Share، تلفن هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنند. همچنین تکنولوژی هایApple Homekit و Airplay2 امکان اتصال دستگاه های شرکت اپل به تلویزیون را فراهم کرده است. تلویزیون فورکی ال جی 65UP7750 نسبت به بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار یک تلویزیون ارزان قیمت به حساب می آید.

این تلویزیون برای کاربری های روزمره مناسب است و کیفیت قابل قبولی را ارائه می دهد. اما اگر کیفیت تصویر برای شما خیلی مهم است و بصورت حرفه ای از تلویزیون استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم که سراغ تلویزیون های حرفه ای تر بروید تا این انتظار شما را برآورده سازند.

تلویزیون Led هوشمند ال جی 65 اینچ مدل UP7750

یک ویرایش صحیح و کنترل املای صحیح کلمات اعتبار بیشتری به نقد و بررسی نوشته شده توسط شما می دهد. همچنین برای بالا رفتن خوانایی، فاصله بین پاراگراف ها و بالت گذاری را رعایت کنید. طراحی بسیار زیبای تلویزیون LG UP7750 سایز 65 اینچ به خانه شما جلوه خاصی می بخشد.

تلویزیون سونی X90J سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 سونی محسوب می شود. این تلویزیون با مدل X9000J و X900J نیز در بازار شناخته می شود اما مدل صحیح آن X90J است. تلويزيون هايي كه از روترهاي جداگانه استفاده مي كنند از كيفيت صدا و فيلم بسيار بهتري نسبت به تلويزيون هايي كه روتر جداگانه ندارند ، برخوردارند.

تلویزیون ال جی 65up7750 سری 2021

این تلویزیون در واقع مدل جدید تر و هم رده با تلویزیون ال جی UN7440 است که در سال گذشته معرفی شده بود. البته با توجه به امکانات و ویژگی های تلویزیون UP7750 ارزش خرید بیشتری دارد. تلویزیون ال جی UP7750 دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون فورکی ال جی ۶۵UP7750 دارای پردازشگر تصویر α۵ AI Processor 4K است.

همچنین به کمک تکنولوژی ۴K Upscaling یا ۴K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی ۴K Active HDR است و از فرمت های HLG و HDR10 Pro پشتیبانی می کند. ال جی برای بهبود کیفیت محتوای HDR از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون استفاده نموده است.

دکمه بازگشت به بالا