عمومی

بهترین جراح معده اصفهان

با اطلاعاتی که شما در مورد وزن و قد دادین شاخص توده بدنی یا همان BMI شما بالای 40 هست و میتونین عمل معده انجام بدین، البته نیاز به مشاوره و معاینه حضوری هست. با این شاخص توده بدنی اکثر بیمه ها درصد زیادی از هزینه عمل را تقبل میکنند. ریزه خواری در حقیقت همان ناخنک زدن یا پراکنده خوری بین وعده های غذایی اصلی است. ‎ریزه خواری بزرگترین معضلات کاهش وزن، چه از طریق رژیم و ورزش و چه با جراحی های چاقی است.

افرادی که پیش از شما عمل انجام داده اند و تجربه های زیادی اندوخته اند می توانند به شما در پیدا کردن بهترین جراح لاغری کمک کنند. آن ها را پیدا کنید و درباره جراحشان سوالاتی از آن ها بپرسید. عمل جراحی لاغری اینگونه نیست که شما عمل را انجام دهید و بعد بدون هیچ گونه مراقبت و حمایتی به کارهای قبلی خود ادامه دهید.

شما نیاز دارید تا چند روز قبل و چندین روز بعد از عمل تحت حمایت و پشتیبانی جراح خود باشید. مراقبت هایی که بعد از عمل وجود دارد را باید به طور منظم و کامل انجام دهید که در این مدت در صورتی که سوالی برای شما پیش اید یا دچار مسکلی شوید، نیاز است که جراح شما به شما یاری برساند. پی جو – لیست بهترین پزشکان عمل اسلیو معده در شیرازبه همراه آدرس مطب و تلفن تماس جهت نوبت دهی را در جدول زیر میبینید.

همواره این سوال برای اکثر بیماران مطرح است که چرا اصلا باید عمل جراحی لاغری انجام دهیم. بسته به تشخیص متخصص ممکن است هر یک از انواع جراحی چاقی برای شما مناسب باشد. در این روش چون هورمون های گرسنگی و چاقی از بین نرفته اند لذا بیمار مدام با گرسنگی درگیر است در نتیجه با ریزه خواری و خوردن تنقلات و شیرینی تاثیری در کاهش وزن ندارد.

معمولا در 4 ساعت اول بعد از انجام عمل اسلیو معده از بیمار می خواهند برای اینکه خون در پاها لخته نشود سعی کند چند قدم راه برود. درد ناشی از این عمل در افراد مختلف با هم فرق دارد این درد برای بعضی بسیار دردناک و برای برخی دیگر قابل تحمل است . پزشک جراح بعد از انجام عمل بای پس در حالت کلی به مدت 48 ساعت حق خوردن غذا را به شما نمی دهند زیرا بایستی معده و سیستم گوارشی بهبود پیدا کند.

بهترین جراح اسلیو معده در ساری

بهتر است بدانید که بعد از انجام این جراحی پر هزینه روش زندگیتان کاملا تغییر می کند. بهترین جراح اسلیو معده کسی است که از تجربه، تخصص، تحصیلات و مهارت بالایی برخوردار باشد. جراحی اسلیو معده حدود یک ساعت طول می کشد، جراح بعد از مرحله بیهوشی، چند برش در شکم فرد ایجاد می کند.

عکس زیر نمونه ای از جراحی اسلیو معده توسط دکتر داود نریمان زاده می باشد . و همچنین بیمارانی که تناسب اندام آنها به دلیل چاقی بیش از حد به هم خورده و یا به دلیل ناراحتی های قلبی و عروقی قادر به ورزش و رژیم غذایی نیستند، از جراحی اسلیو بهره فراوان خواهند برد. یکی از سوالات مهمی که اکثر مراجعه کنندگان از پزشک خود میکنند اطلاع از هزینه ی جراحی اسلیو معده می باشد .

در صورت هرگونه سوال یا مشاوره در مورد جراحی اسلیو معده می توانید با دکتر نورشفیعی در ارتباط باشید. همانند هر عمل جراحی کاهش وزن، خطرات بالقوه وجود دارد و مهم است که قبل از جراحی از آنها مطلع شوید. اکثر بیماران پس از عمل هیچ عارضه ای ندارند، اما عوارض می تواند رخ دهد و به وضعیت سلامتی شما بستگی دارد.

به علت کم تهاجمی بودن عمل لاپاراسکوپی اسلیو معده در مقایسه با عمل جراحی باز که با ایجاد یک برش بزرگ است، بهبودی سریعتری خواهید داشت. در صورتی که عارضه ای ایجاد نشود، 2 تا 3 روز بعد از عمل از بیمارستان مرخص می شوید.

گول تبلیغات جراحان لاغری را نخورید!

بهترین درمان چاقی دائمی با مشاوره قبل و بعد از جراحی قابل حصول است. جراحان زیادی هستند که خود را بهترین جراح لاغری معرفی می کنند. لطفا گول تبلیغات و شعار های این جراحان را نخورید و عمل خود را به دست یک جراح که متخصص است بسپارید.

جراح های عمومی و جراح های دیگری هم می توانند این عمل را انجام دهند، اما این جراحان فقط به صورت تجربی این جراحی ها را یاد گرفته اند و تخصص لازم را ندارند. جراحان چاقی علاوه بر گذراندن دوره های زیاد مرتبط، طی سال ها تخصص های جراحی چاقی و باریاتریک را گذرانده اند و روش ها و تکنینک ها و فن های لاپاراسکوپی را به خوبی فرا گرفته اند.

زمانی که شما از نزدیک با جراح صحبت می کنید اطلاعات دقیقی از او به دست می آورد. همچنین می توانید با مراجعان و بیماران دیگر آن جراح که در مطب حضور دارند درباره توانایی ها و ویژگی های مثبت و منفی او صحبت کنید تا اطلاعات بیشتری دستگیرتان شود. برای انجام جراحی اسلیو معده ، فرد در ابتدا تحت بیهوشی قرار می گیرد ؛

سپس چندین برش ظریف ( با ابعاد چند سانتی متر ) بر روی بخش هایی از شکم بیمار لحاظ می گردد. سه روش رایج برای عمل چاقی شامل عمل بای پس معده کلاسیک ، عمل مینی بای پس معده و عمل اسلیو معده هستند. هر یک از این روش‌ها نقاط قوت و ضعف خود را دارد و انتخاب جراح برای اجرای یکی از این عمل‌ها، باید بر اساس این نکات و شرایط اختصاصی هر بیمار انجام بگیرد.

اگر شاخص توده بدنی BMI 40 یا بیشتر باشد یا این که شما حداقل ۴۵ کیلوگرم اضافه وزن داشته باشید این روش توصیه شود. همچنین ممکن است اگر شاخص BMI 35 یا بیشتر داشته باشید و همچنین یک وضعیت پزشکی جدی باشد که ممکن است با کاهش وزن سلامتی شما بهبود یابد این روش جراحی به شما توصیه می شود.

جراحی اسلیو معده مشهد نیز ممکن است برای درمان افرادی که بسیار چاق هستند یا BMI 60 یا بالاتر دارند پیشنهاد شود. پزشک جراح برای این که بتواند از اضافه وزن شدید فرد چاق کم کند، می­تواند دو کار را به شکل عمل جراحی لاغری انجام دهد.

بعد از عمل اسلیو معده چی بخوریم

دقت کنید که در طول این مرحله باید تعداد وعده های غذایی به 3 الی 4 وعده کاهش پیدا کند و به میان وعده و خوردن میوه در بین وعده ها حتی فکر هم نکنید. شما باید هر غذایی را که می خواهید بخورید، کاملاً له و خمیری کنید و مطمئن شوید که تکه های بزرگی در آن وجود ندارد.

شما می توانید از غذاهایی مانند ماهی آب پز، ماکارونی، میوه ها و غذاهای مشابه آن استفاده کنید. به شرطی که خرد شده باشند، مانند ماست به نظر برسند و به معده جدید آسیب نرساند. برای جلوگیری از هیدراته شدن بدن خود پس از جراحی آستین، باید حداقل 2.5 لیتر مایعات در روز دریافت کنید.

پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه در آنتاکیا ، در سال 1997 در دانشکده پزشکی دانشگاه آنکارا پذیرفته شد و تحصیلات پزشکی خود را آغاز کرد. در سال 2003 ، سال فارغ التحصیلی از دانشکده پزشکی ، وی امتحان تخصص پزشکی را گذراند و به عنوان دستیار جراحی عمومی در بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی Haydarpaşa Numune شروع به کار کرد.

در مرحله اول که معمولا 14 تا 20 روز زمان میبرد بیمار تنها باید از مایعات استفاده کند. تفاوت مهم بای پس با اسلیو تغییر مسیر هضم غذا در این روش جراحی است. در بای پس، مسیر هضم نیز به طور کل تغییر می کند و فاصله معده تا روده کاهش پیدا می کند به همین دلیل جراحی سخت تری است.

انتخاب بیمارستان برای جراحی اسلیو

کیفیت خدمات مراقبتی در بیمارستانی که جراح انتخابی شما در آن عمل جراحی را انجام می دهد بررسی کنید. کیفیت بیمارستان برای شما مهم است زیرا بیمارانی که در بیمارستان های دارای تجهیزات لازم جراحی کاهش وزن را انجام می دهند، عوارض کمتری دارند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا محل بیمارستان برای شما مهم است یا خیر. یک مکان مناسب، کنترل ویزیت های مکرر و پیگیری بعد از جراحی اسلیو معده را برای شما آسان می کند.

با این حال، در یک دوره تحصیلات تکمیلی، اگر یک متخصص در زیرشاخه رشته ای از تخصص خود پذیرفته شود، باید قبل از فارغ التحصیلی به عنوان فوق تخصص در رشته تحقیقاتی خود، 2 تا 3 سال دیگر تحصیل کند. علم پزشکی علمی است که هر روز تغییر می کند و یک پزشک خوب علاوه بر گرفتن مدرک تخصصی در رشته خود، باید دائماً اطلاعات خود را به روز کند.

با استفاده از این روش می توانید حتی شرایط حاصل از جراحی و فرم بدن خود بعد از عمل را تصور کنید. در دوره ی ما تمام جراحی های پزشکی به صورت فوق تخصصی درآمده اند. به احساسات سایر اعضای خانواده یا دوستانی فکر کنید که در هنگام کاهش وزن، هنوز اضافه وزن دارند. بنابراین، این عمل برای افرادی که دارای اضافه وزن هستند، یعنی BMI بالای 35 دارند، انجام می شود.

دکمه بازگشت به بالا