علمی و پزشکی

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین فردی که از ایمپلنت دندان استفاده کرد ، یک سوئدی به نام گوستالارسن بود که از زمان کاشت تا زمان پایان عمر به مدت 40 سال از آن استفاده کرد و نشان داد که تیتانیوم با بدن سازگار است و به بافت زنده استخوان متصل است. از آن زمان ، میلیون ها نفر در سراسر جهان از این مکان برای بهبود سلامتی و مقاومت در برابر بیماری های ناشی از بی دندانی بهره مند شده اند. ایران در دنیای پزشکی دندانپزشکی عقب نمانده است و اساتید و متخصصان دندانپزشکی یکی از بهترین دندانپزشکانی هستند که با آموزش و تخصصی که در این زمینه دیده اند ، اغراق نکرده اند. اگر می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت ایمپلنت در تهران می توانیم شما را با دکتر آشنا کنیم عباس گوشدهرو ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ، عضو هیات علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتولوژی ، با هیئت تخصصی و با استفاده از جدیدترین علم و فناوری برای ارائه بهترین خدمات ایمپلنت ایمپلنت در تهران. بخشیدن.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت دندان روشی است که در آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و مانند دندان اولیه عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که ممکن است برای همه متقاضیان واجد شرایط نباشد. متقاضیان کاشت ایمپلنت در تهران ابتدا باید با پزشک خود مشورت کرده و پس از تأیید وی اقدام کنند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ همانطور که می دانید ، بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی باعث آسیب جسمی و روانی به فرد می شوند. این مورد در مورد دندانهای خالی و پر نشدن آنها نیز صادق است. از جمله مشکلاتی که برای بیمار ایجاد می شود ترس یا خجالت موجود در جامعه است. نداشتن دندان یا وجود پروتزهای موجود اعتماد به نفس آنها را پایین می آورد زیرا نگران هستند که هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن یا خندیدن با این مشکل روبرو شوند ، بنابراین سعی می کنند از حضور در اجتماع اجتناب کنند که باعث اضطراب فرد می شود.

ویژگی های متخصص ایمپلنت تهران

اگر تصمیم شما برای کاشت در تهران و دیگر شهرها جدی است ، باید یک متخصص با مهارت و تجربه کافی انتخاب کنید. متخصص ایمپلنت تهران ، با دانش و تجربه خود ، ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت دهان و دندان بیمار را بررسی می کند تا مطمئن شود بیماری خاصی ندارد و استخوان های فک توانایی کنترل لازم ایمپلنت را دارند و آیا متقاضی کاندیدای مناسبی برای آن است. تفاوت درمان ، روش جراحی ، هزینه درمان و سایر توضیحات لازم را برای آماده سازی روانی بیمار می داند. عباس گشدهرو و تیم تخصصی او در این زمینه آزمایش می دانند و تجربه دارند که می تواند زندگی سالم تری را برای بیماران فراهم کرده و با لبخندی زیبا آنها را خوشحال کند. از آنجا که از دست دادن نامطلوب دندان ها شامل نازک شدن لب ها ، ضعیف شدن استخوان فک ، کم شدن آب بدن و پیری زودرس و حتی پروتزهای متحرک نمی تواند از تحلیل استخوان جلوگیری کند. در نتیجه ، گزینه کاشت ایمپلنت در تهران به بیماران توصیه می شود تا در روابط عاطفی و اجتماعی خود دچار مشکل نشوند.

علاوه بر این ، بهترین پزشک ایمپلنت ایمپلنت در تهران فردی با تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت است و علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد برای ایمپلنت برای بیماران خود ، همچنین با استفاده از تکنولوژی روز و رعایت موارد اصول بهداشتی کلینیک یا مطب جهت ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود. پزشک کاشته شده تخصص خود را با تحصیل سالها در دانشگاه کسب کرد و آموزشهای لازم را گذراند و همچنین عمل جراحی موفقیت آمیزی را انجام داد. علاوه بر این ، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران نسبت به سایر روش های درمانی نسبتاً بیشتر است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی را پیدا کنند که خدمات کاشت را ارائه دهد. اما مهمتر از این هزینه ها کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران است ، اما به این دلیل که برای خانواده ها اهمیت دارد. در دکتر کلینیک عباس گشادرو ، شرایطی را فراهم کرد تا متقاضیان جراحی ایمپلنت بتوانند به صورت اقساطی و با قیمت مناسب از درمان تخصصی برخوردار شوند.

همانطور که می دانید ، عواقب از دست دادن و عدم تعویض دندان تأثیر منفی بر کیفیت زندگی افراد دارد ، یکی دیگر از تأثیرات منفی آن ، تخریب ساختار دندان است. به دلیل فضای خالی ایجاد شده با کشیدن یا انداختن یک یا چند دندان ، دندانهای جانبی به یکدیگر فشار می آورند و باعث کج شدن آن می شوند و بر روی رشته های عصبی داخل فک فشار وارد می کنند و باعث سردرد شدید می شوند. این سردردها او را از انجام فعالیت های روزانه زیاد باز می دارد یا کیفیت کار خود را کاهش می دهد و این یکی از مشکلات جسمی برای انسان است. اما تأثیر روانی آن بر او این است که وقتی با دیگران ارتباط برقرار می کند ، به ویژه در اماکن عمومی ، این بیماری از زیبایی چهره او می کاهد و فرد برای اجتناب از چنین موقعیتی می خواهد منزوی شود. اما به جای بدست آوردن چنین تجربه ای ، بهتر است قبل از اینکه به دلیل تأثیر منفی این تجربه ، بد شهرک شود ، برای شهرک در تهران داوطلب شوید.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و امکانات می خواهید کلینیک ایمپلنت تهران دکتر عباس گشادرو می توانید از وب سایت https://tehranimplantteam.com برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز در مورد آنها و مشاهده نمونه های درمانی استفاده کنید یا برای مشاوره یا دستورالعمل با ما تماس بگیرید. در این کلینیک ، برای کسانی که در تهران برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت تمرکز دارند ، زمان مشاوره در نظر گرفته می شود تا متخصص ایمپلنت از سابقه و وضعیت بیمار مطلع شود و با بررسی و انجام آزمایشات ، تشخیص صحیحی از نظر درمان انجام دهد. نکته کلیدی دیگر فضای کلینیک است که محیطی آرام ، شیک ، پرسنل درمانی دوستانه با رعایت کامل اصول عقیم سازی تجهیزات دندانپزشکی را برای بیماران فراهم می کند. کاهش زمان انتظار بیمار یکی دیگر از عوامل مهم در این مرکز کاشت در تهران است.

* گزارش آگهی

دکمه بازگشت به بالا