اقتصادی

حضور فعال شرکت ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی کرمان

پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در کرمان از 17 مهرماه با حضور شرکت ها و صنایع معدنی در محل نمایشگاه بین المللی کرمان برگزار شد.
در جریان برگزاری نمایشگاه ، علی زینی وند استاندار کرمان در غرفه شرکت ماهان سیرجان ، بهره بردار معدن 5 گل گهر حضور یافت و مهدی بهرامی ، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع و معادن ماهان سیرجان ، توضیحاتی در مورد اقدامات انجام شده و انجام شده در این شرکت ارائه کرد.
شرکت توسعه صنایع و معادن سیرجان ماهان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ ماهان و شاخه اجرایی بخش معدن است که در حال حاضر استخراج و فروش سنگ آهن از گل گهر شماره 2 را بر عهده دارد. 5 توده معدنی در سیرجان.

حضور فعال شرکت ماهان سیرجان در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنایع معدنی و معدنی کرمان

این نمایشگاه که در مساحتی بیش از 7000 متر مربع با 85 غرفه از شرکت های مختلف معدنی ، صنعتی و تجهیزات در سراسر کشور برگزار شده است ، تا 11 اکتبر برپاست.
شرکت توسعه صنایع و معادن ماهان سیرجان از فعالان صنعت و معدن و علاقمندان دعوت می کند تا از غرفه این شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی معدن ، صنایع معدنی ، ماشین آلات و تجهیزات شخصی واقع در تالار خواجوی کرمانی ، غرفه شماره 2 دیدن کنند. 2

دکمه بازگشت به بالا