اقتصادی

بازدید قالیباف از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز از سالن های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بازدید کرد.

به گزارش نازک نارنجی، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه) برای شرکت در مراسم افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی وارد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شد. و با دستاوردها، محصولات و پروژه های در دست اجرا شرکت های حاضر در نمایشگاه آشنا شوید.

محمدباقر قالیباف با حضور در غرفه شرکت ملی نفت ایران در قالب وبینار، ارتباط زنده ای با افسران و کارکنان این شرکت در نقاط مختلف کشور برقرار کرد و در ادامه دستاوردها و عملکرد شرکت های تابعه را استماع کرد. .

در این بازدید جواد اوجی وزیر نفت، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، علی عسگری مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس، مجتبی توانگر عضو کمیسیون انرژی، محسن خجسته آنلاین رئیس شرکت ملی نفت ایران حضور داشتند. با همراهی رئیس مجلس شورای اسلامی.

ایران با داشتن سهم بزرگی از ذخایر نفت جهان و تقریباً یک چهارم ذخایر گاز یکی از کشورهای پیشرو در زمینه فناوری و سیاست گذاری در صنعت نفت است.

این نمایشگاه با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی» از 23 تا 26 اردیبهشت 1401 میزبان شرکت های نفتی کوچک و بزرگ، سرمایه گذاران بزرگ نفتی، مدیران و مسئولان این حوزه، فعالان و نخبگان داخلی و خارجی بود. در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا