اقتصادی

آغاز به کار نمایشگاه ایران‌ساخت با حضور رئیس‌جمهوری ونزوئلا

نمایشگاه ایران سخت در کاراکاس پایتخت این کشور با حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا و اعضای کابینه دولت وی افتتاح شد.

به گزارش نازک نارنجی، نمایشگاه ساخت ایران با حضور نیکلاس مادورو رئیس جمهور و وزرای برق، کشاورزی، تجارت، بهداشت، علوم و فناوری ونزوئلا، سلطانی سفیر جمهوری اسلامی ایران، مهدی قلعه ناوی رئیس مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری، حسین اسفندیاری، معاون توسعه، مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و پرویز کرمی، رئیس مرکز فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به منظور ایجاد فرصت های مناسب برای شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی و گروه های فناوری ونزوئلا جهت توسعه مبادلات علمی و فناوری باز شد.

بزرگترین و استراتژیک ترین شرکت های ایران در حوزه های خودروسازی، کشاورزی، پزشکی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صنایع خلاق در این تور حضور دارند و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

این نمایشگاه که به محصولات دانش بنیان و خلاق در ایران اختصاص دارد با حضور 82 شرکت ایرانی و 50 گروه فناوری ونزوئلایی کار خود را آغاز کرد. در این نمایشگاه 500 محصول از 150 شرکت دانش بنیان و فناور به نمایش گذاشته شده است. محصولات باکیفیت ایران که بازار آن باید در ونزوئلا توسعه یابد و مسیر صادرات آنها را تسهیل کند.

برپایی جلسات حضوری بین شرکت های ایرانی و ونزوئلا از امکاناتی است که در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. بسیاری از شرکت های فناوری ونزوئلا نیز در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارائه کردند.

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ نمایشگاه اختصاصی محصولات دانش بنیان ساخت ایران از روز جمعه به وقت تهران آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا