علمی و پزشکی

واردات محموله ۳ میلیونی سرم تزریقی به کشور توسط گروه دارویی برکت

به گزارش شفاف ، گروه دارویی برکت در این باره بیانیه ای صادر کرد: “در پی اعلام نیاز وزارت بهداشت و بروز شرایط بحرانی و کمبود سرم در مراکز درمانی و مشکلات و مشکلات مردم ، گروه دارویی برکت خرید و وارد می کند. 3 میلیون تزریق سرم در کشور برای رفع نیازهای خانگی.

دیروز 480 هزار سرم وارد کشور شد و ظهر امروز به وزارت بهداشت تحویل داده می شود و بیش از 2.5 میلیون سرم دیگر در روزهای آینده توسط وزارت گمرک تمیز و تحویل داده می شود تا مورد استفاده عموم و کارکنان قرار گیرد. سلامتی. به

سیاست گروه پزشکی این است که نیازهای فوری و فوری مردم در زمینه پزشکی را به هر نحو ممکن برآورده کند. از زمان شروع ویروس کرونا در سال 1998 ، این مجموعه ، با سرمایه گذاری و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و نخبگان جوان برای تولید داخلی و کسب دانش و فناوری در تولید داخلی کلیه لوازم و تجهیزات پزشکی و بهداشتی مردم نیاز دارند و افتخار و افتخار کسب کرده اند. برای کشور ، مانند راه اندازی بیشترین تعداد کارخانه های ساخت ماسک ، دستیابی به اولین واکسن کرونا در ایران و ساخت این توده ، ساخت و تولید فوری کیت های تشخیص کرونا و غیره ، به عنوان یکی از اولین موسساتی که این داروها را به میزان قابل توجهی وارد کرده است. محصولات و لوازم بهداشتی و “نیازهای فوری و حیاتی مردم را برآورده می کند و بر حفظ این دو مسیر مشترک تأکید می کند که برای تأمین نیازهای خانوار و حفظ سلامت مردم عزیز کشورمان اولویت دارد.”

دکمه بازگشت به بالا