علمی و پزشکی

مدیریت کرونا؛ اولویت اول کشور / اتمام واکسیناسیون گروه هدف تا ۲۲ بهمن

به گفته شفاف ، وبدا موافق است ، متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

سلام و درود بر روح پیروز حضرت امام خمینی (ره) و روح القدس بر شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای مدافع سلامت و آرزوی سلامتی و سعادت مقام معظم رهبری ، آیت الله خامنه ای. “

ابتدا لازم می دانم از حسن نیت رئیس جمهور محترم و همچنین نمایندگان محترم کشور محترم ایران صمیمانه تشکر و قدردانی کنم. وضعیت کنونی جهان و بنابراین کشور اسلامی ما در مواجهه با بیماری ویروس کرونا قلب ، مسئولیت خطیر کارکنان بهداشت را به ویژه مجازات های شدید استکبار جهانی و تأثیر آن بر جنبه های مختلف سیستم بهداشتی کشور که کار را دشوار می کند ، دوچندان کرده است. برای مدیریت بیماری به N. با این حال ، تجربه در گذشته ، به ویژه در دوران دفاع الهی ، این واقعیت را نشان داده است که هر زمان که عزیزان ما حکومت می کنند ، ما با کمک خدا بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده ایم.

اکنون ، با شروع دولت سیزدهم و عزم جدی رئیس جمهور برای حل مشکلات و تأکید بر مدیریت بیماری های ویروس کرونا قلب به عنوان اولویت اول کشور با توجه به نعمت های خداوند متعال و سایه همدلی ، می توان انتظار داشت. و حمایت از کشور معروف اسلامی ایران. به عنوان حامیان سلامت ، ما می توانیم اقدامات موثری را برای تحقق آن انجام دهیم.

امروزه با یاری خداوند متعال و حمایت همه ذینفعان حوزه سلامت ، از جمله عزیزان ما ، و همچنین ارائه دهندگان خدمات در سطوح مختلف ، کارشناسان ، مدیران ، نمایندگان ، کارگران سیاستگذاری و سایر ادارات دولتی که به سلامت جامعه ، از این پس اولین گام ها برای اجرای برنامه پیشنهادی با تمرکز بر مدیریت مسئول در سطوح مختلف به طور رسمی آغاز می شود.

ساخت ریل در بخشهای مختلف از جمله بهداشت ، که در قالب سیاستهای کلی سلامت در سال 1393 به عنوان مهمترین سند راهبردی در این بخش توسط دیوان عالی کشور (مدظله العالی) ، نقش هنرمندان بهداشت اعلام شد. سیستم آن به خوبی درک شده است

تأکید می کنم که طی 4 سال آینده ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، به عنوان متولی نظام سلامت ، در کوتاه مدت ، ضمن تقویت مدیریت بیماری های کرونری قلب توسط ؛ تکمیل واکسیناسیون جامعه هدف در 13 فوریه سال جاری ، طبق درخواست رئیس جمهور ، به روز رسانی پروتکل های پیشگیرانه و جلب حمایت جامعه برای اجرای موثر آنها ، موضوعاتی در زمینه بهداشت ، درمان ، آموزش و تحقیقات پزشکی به نحوی که شناسایی و برای دستیابی به اهداف برنامه ترویج دهید.

“مطمئناً این اهداف توسط یک جامعه محترم از متخصصان بهداشت ، کارشناسان ، مدیران و مقامات مذهبی ، حرفه ای ، مسئول ، وظیفه شناس و با انگیزه همراه است.”

دکمه بازگشت به بالا