علمی و پزشکی

پاسخ وزارت بهداشت به ادعای گم شدن ۲۰۰هزار دُز واکسن وارداتی کرونا

سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات برخی افراد ، از جمله برخی از اعضای پارلمان ، مبنی بر از بین رفتن 200000 یا صدها هزار دوز واکسن وارداتی کرونا پاسخ داد.

کیانوش جهانپور در گفت وگو با نازک نارنجی وی با رد ادعای از بین رفتن چند صد هزار دوز واکسن وارداتی کرونا ، گفت: “این به سادگی درست نیست و متأسفانه به نظر می رسد این رفتار و زبان و رفتار نامناسب بی ادعا است که ادعا می شود برای برخی از افراد طبیعی است.”

وی افزود: “موضوع از دست دادن 200000 یا 100،000 دوز واکسن موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد و عجیب است که کسی به عنوان نماینده کشور قبل از پیگیری توسط وی چنین دیدگاه و جنایتی جدی را اتخاذ کرده است. اداره و مقامات قضایی. “فقط یک صحبت و بحث در مورد آن.

جهانپور تکرار کرد: این یک دروغ کامل است و همه مکانیسم های واردات و توزیع واکسن وجود دارد ، از جمله نظارت هوشمند بر سیستم های “T-Tech” و سیستم بهداشت چهار گانه ، نه تنها از نشت واکسن در بازار جلوگیری می کند. “این تاریک است ، اما در عین حال تخلفات احتمالی را به حداقل می رساند.

وی گفت: “از مردم انتظار می رود كه در مورد آن اظهارنظر مسئولیت پذیر داشته باشند و قبل از قبول هرگونه ادعا ، اسناد آن را بخواهند و حتی با كارشناسان مشورت كنند و سپس اظهارنظر كنند. تصویر سیستم و بهداشت عمومی و سرانجام بدنام کردن مسسات یا رسانه های مرتبط با این افراد.

مدیرکل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: ما به شدت از مردم می خواهیم که مسئولیت بیشتری در مورد اظهار نظر در مورد یک موضوع استراتژیک مانند واکسن ها داشته باشند که امروزه یک موضوع ملی است و کمترین رسانه های اخلاقی و حرفه ای را در نظر بگیرند. در مورد آن. “دادن

جهانپور همچنین به نازک نارنجی گفت: تا پایان ماه مه حدود 3 میلیون واکسن دیگر وارد کشور می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا