علمی و پزشکی

تاثیر ۹۱.۲ درصدی واکسن پاستوکووک روی بدترین سوش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا بیگلری وی در حاشیه دیدار ویسنته ورث ، رئیس انستیتوی فینلا کوبا و وزیر و معاونان وزیر بهداشت ، که صبح امروز در مقر وزیر برگزار شد ، اظهار داشت: این واکسن نیز برای استفاده در افراد زیر 18 سال سن

وی افزود: یک دوز تقویت کننده واکسن Subrana می تواند سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب را کاملاً بیدار کند و سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد. طرحی در حال بررسی استفاده از واکسن Subrana به عنوان یادآوری واکسن های دیگر است که تقاضای جهانی برای این نوع واکسن ها را افزایش می دهد.

بیگلری گفت: “ایران و کوبا قصد دارند واکسنی با کیفیت بالا طراحی کنند.” این واکسن تنها واکسنی در جهان است که می تواند همزمان با جهش های متعدد مبارزه کند و این امکان را دارد که جهش های مختلفی را در قسمت های مختلف قرار دهد ، بنابراین وقتی با جهش های مختلفی روبرو می شویم اهمیت این واکسن مشخص می شود. این واکسن توانایی اصلاح مهندسی برای مقابله همزمان با جهش های متعدد ویروس را دارد.

رئیس انستیتو پاستور در ایران یادآور شد: اصرار بر این است که مطالعه مرحله سوم با استانداردهای مدرن و کاملاً در ایران و کوبا انجام شود. مرحله بالینی سوم با 44000 نفر در کوبا و 24000 نفر در ایران انجام شد و پایان مرحله سوم در کوبا تقریباً آماده بود و تیم کوبا در ایران نتایج و روند آزمایشات بالینی را به طور کامل بررسی کرد. این واکسن بسیار خوب است

وی ادامه می دهد: پس از خلاصه ای از مطالعات در مرحله سوم بالینی ، می توان مصوبات سازمان بهداشت جهانی را بدست آورد. هدف هر دو کشور تولید واکسن با کیفیت تر و خوشبختانه تاکنون در حال پیشرفت است. نتایج اولیه آزمایش بالینی فاز III در ایران تا پایان ماه آگوست در دسترس خواهد بود و مورد بررسی قرار می گیرد و این نتایج به ما کمک می کند تا اسناد کافی را برای اخذ تأیید از سازمان بهداشت جهانی ارائه دهیم.

“یکی از نکات کلیدی واکسن که توسط انستیتوی کوبا کوبا و انستیتو پاستور ایران تهیه شده این است که یک آزمایش بالینی برای افراد زیر 18 سال آغاز شده است و به راحتی برای کودکان و جوانان در دسترس است ، کمک بزرگی به مدارس می شود. ” و سیستم آموزشی کشورها. مطالعات در کوبا و ایران نشان داده است که این واکسن برخلاف برخی واکسنها که مقاومت کافی در افراد بالای 65 سال را ایجاد نمی کند ، مقاومت بسیار چشمگیری دارد.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: در هفته های اخیر نزدیک به 130 هزار دوز واکسن پاستوکوکوس به وزارت بهداشت تحویل شده و در بسیاری از استان ها توزیع شده است. با توجه به اینکه خط تولید تولید واکسن هم در ایران و هم در کوبا در حال آماده سازی است ، نصب تجهیزات در خط صنعتی موسسه پاستور در ایران در ماه سپتامبر به پایان می رسد. ظرفیت اسمی واکسن خط 1 واکسن پاستوکوکوس که حدود 3 میلیون دوز در ماه است ، در اوایل پاییز به واقعیت تبدیل می شود و ما می توانیم این واکسن را در دسترس مردم ایران قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا فقط یک قرارداد مشترک برای تولید واکسن Covid 19 نیست بلکه یک توافق علمی نزدیک ، مستمر و مثمر ثمر است و دانشمندان هر دو کشور جلسات هفتگی منظمی برای تولید و استفاده از واکسن داشته باشید. “برای بهینه سازی.

رئیس انستیتو پاستور ایران ادامه داد: ما باید برای جهش های ویروسی کرونا در آینده آماده باشیم و مسلم است که این آماده سازی به دانشمندان ایران و کوبا برای ادامه همکاری گسترده خود در بهینه سازی این واکسن احتیاج دارد.

وی افزود: “با توجه به همکاری گسترده بین انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا در زمینه تولید مشترک چندین واکسن ، اکنون دکتر ویسنته ، یکی از برجسته ترین دانشمندان واکسن در جهان و مدیر انستیتوی فین لای کوبا ، با دکتر سعید نمکی – وزیر بهداشت ، ملاقات کرد – در این جلسه ، از هر دو طرف تأکید شد که می توانیم برای ایجاد همکاری بیشتر در مورد واکسن Covid 19 همکاری کنیم.

بیگلری سازگار با وبدا ، در پایان گفت: “آزمایش بالینی مرحله سوم واکسن در انستیتوی فینلای کوبا و انستیتو پاستور ایران در هر دو کشور در حال اتمام است و نتایج بسیار خوبی بدست آمده است و نشان داده شده است که این واکسن عملکرد بالایی در برابر انواع مختلف دارد. “خوب است.

دکمه بازگشت به بالا