اقتصادی

هزینه پیامک در بانک‌های دولتی همان ۱۵ هزار تومان

دبیر شورای هماهنگی امور خارجه و بانک های نیمه دولتی درباره برنامه بانک های دولتی برای افزایش هزینه خدمات پیام کوتاه خود اعلام کرد: تاکنون هیچ داستانی در مورد افزایش هزینه خدمات پیام کوتاه دولتی وجود ندارد بانک ها و این بانک ها هنوز حداکثر 15000 تومان برای این سرویس در نظر گرفته اند. این مبلغ از مشتریان دریافت می شود ، اما بیشتر بانک های دولتی کمتر از 15000 تومان از حساب مشتریان در این زمینه کسر می کنند.

به گزارش نازک نارنجی ، در روزهای اخیر گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه برخی از بانک ها از جمله بانک شهر هزینه خدمات پیامکی خود را 30 هزار تومان افزایش داده اند و دلیل آن افزایش هزینه های مخابرات است.

دبیر انجمن بانک ها و م Instسسات اعتباری خصوصی پس از طرح این موضوع به نازک نارنجی گفت که هنوز تصمیمی برای افزایش هزینه خدمات پیام کوتاه برای بانک ها اتخاذ نشده است ، اما به دلیل افزایش هزینه های ارتباط از راه دور ، احتمال افزایش نرخ در آینده ی نزدیک.

به گفته جمشیدی ، بانک شهر با یک تصمیم داخلی این هزینه را به 30 هزار تومان افزایش داد.

بعلاوه ، موضوع افزایش هزینه خدمات پیامکی در بانکهای دولتی توسط علیرضا قیطاسی-دبیر شورای هماهنگی بانکهای دولتی و نیمه دولتی پیگیری شد.

وی در گفت وگو با نازک نارنجی اظهار داشت: هزینه خدمات پیامکی بانک های دولتی نیز حداکثر 15000 تومان است که با اطلاع رسانی به مشتری در دو مرحله از حساب آن کسر می شود.

قیطاسی افزود: با توجه به تعرفه و توافق سال گذشته مبنی بر افزایش نرخ سرویس پیام کوتاه از 10 به 15 هزار تومان ، بانک های دولتی همچنان از این نرخ تبعیت می کنند و این تعرفه همچنان پابرجاست.

دبیر هماهنگی شورای دولتی و بانک های نیمه دولتی در ادامه تأکید کرد: در مورد افزایش هزینه خدمات پیام کوتاه در بانک های دولتی صحبتی نشده است.

وی در پایان سخنان خود گفت كه بیشتر بانك های دولتی كمتر از 15000 تومان از مشتریان برای خدمات پیامك از مشتریان دریافت كرده اند و بخشی از آنها برخی از بانك ها هستند كه معادل 11 یا 12 و 15000 دیگر بازپرداخت كرده اند. تومان از مشتریان. حساب ها. این بسته به میزان و نوع معامله متفاوت است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا