اقتصادی

روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد باقیمت ۱۵ هزار تومان در قم توزیع می‌شود

نازک نارنجی / قم معاون استاندار قم گفت: روزانه 30 تن مرغ منجمد به قیمت 15 هزار تومان برای کنترل بازار از قم تامین می شود.

مهرداد غضنفری امروز در حاشیه جلسه تنظیم بازار به خبرنگاران گفت: “جلساتی در مورد کمبود طیور و تعیین قیمت مصوب برگزار می شود. در حال حاضر هزینه تولید مرغ در استان قم مشخص است. بسیار ، مطابق با جایی که مرغ لازم و محل پذیرایی را تعیین کرده ایم. ” ما همچنین درخواست مرغ را با توجه به مبلغی که توسط سازندگان شهرستان تحویل داده می شود.

معاون اقتصادی استاندار قم اظهار داشت: بر این اساس تجهیزات تخصصی این ورودی را از تولید کننده تعیین کرده و طبق گزارش امروز حدود 30 تن محصولات مرغ مورد نیاز شهروندان به طور متوسط ​​، منجر به 60 تن در این خلاoid. ” ما برای مرغداری که قبلاً خریداری کرده ایم به عنوان ضمانت حمایت از تولید کننده پرداخت می کنیم و اکنون با قیمت 15000 تومان عرضه می شود.

وی افزود: مرغ منجمد از نظر تغذیه ای و سلامتی تفاوتی با مرغ گرم ندارد و قیمت آن نیز منطقی تر است در این راستا تهیه و تنظیم قیمت این سیاست و امروز روش تنظیم بازار ، و ما بیش از نیاز مردم به عرضه هستیم. ” ما مرغ یخ زده داریم و جای نگرانی نیست.

غضنفری گفت: ما این روند را ادامه خواهیم داد ، طبق گزارش سازمان كشاورزی ، تولید استان بهتر می شود و در این شرایط با پرداخت مابه التفاوت تولید مرغ گرم و مرغ مورد نیاز از ذخیره سازی منجمد مرغ ، که تولید کشور است ، استان فاقد ما است ، ما پرداخت می کنیم ، اگرچه طبق گزارش سازمان جهاد کشاورزی در مورد برداشت ماه اکتبر ، ما انتظار داریم از هفته آینده تولید مرغ را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در مورد نفت نیز این یک مسئله ملی است و نفت خامی که در بنادر باقی مانده مشکلاتی را ایجاد می کند اما ما با استانهایی هستیم که در قم سهام دارند و طبق آخرین گزارش ، نه ‘ مشکلی در تأمین روغن وجود دارد. ” جلسات برگزار می شود و تصمیم بر این است که حتی المقدور موجودی کالا خوب باشد ، تا آنجا که ممکن است صرفه جویی کرده و ارزش ذخایر را حفظ کند.

معاون اقتصادی استاندار قم اظهار داشت: 607 تن سهمیه جدید نفت توسط قم تعیین شده است تا وارد شود همچنین در مورد شکر ، 1600 تن سهمیه قم وارد قم و 1200 مورد شده است. تن توزیع شد.

وی گفت: 1150 تن برنج به انبار مکانیکی مدرن شرکت بازرگانی عرضه شد و وضعیت استانی در تهیه مواد مطلوب بود. ما باید به این موجودی و ذخایر اضافه کنیم تا مردم نگران نباشند و از افزایش قیمت جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا