بین الملل

ضرورت تشکیل شورای عالی هماهنگی مقاومت برای مقابله با استکبار جهانی/ ماجرای پیام جوانان مقاومت به نسل جدید غرب چه بود؟

عبدالجبار الغرب در گزارشی با مجوز از گروه بین الملل خبرگزاری آنا نوشت: “توطئه های آمریکایی-صهیونیستی علیه محور مقاومت اسلامی افزایش یافته و به اوج خود رسیده است.” آمریکایی ها با ایجاد اختلاف و تنش مشکل ایجاد کردند و آتش فتنه در منطقه شعله ور شد. واشنگتن فرصت خود را در منطقه برای حفظ بی ثباتی و تضعیف امنیت و ثبات محور در کشورهای مخالف می بیند. ایالات متحده و متحدانش در منطقه هوشیار بوده و با اقدامات خود متحمل ضرر می شوند. ثبات واقعی ملتها در مقاومت ملتهای مختلف نقشه های ایالات متحده و اسرائیل را تضعیف کرد. در حقیقت ، یمن ، سوریه ، عراق ، لبنان و فلسطین ، تحت لوای جمهوری اسلامی ایران ، رویای عبری – عربی – غربی را در هم شکسته اند.

ارتش آمریكا

نیروهای آمریکایی در عراق

بر اساس این گزارش ، نتایج مثبت ادامه دارد و فرصت ها برای حرکت به سمت دستیابی به امیدها ، آرزوها و آرزوهای کشورهای دارای مقاومت مقاومت در حال افزایش است. قرار بود برجام که در سال 2015 به امضا رسیده بود ، تحریم های جمهوری اسلامی ایران را لغو کند ، اما با وجود پایبندی ایران به تعهدات خود ، ایالات متحده سیاست زورگویی خواستن ترین خواسته ها را حفظ می کند.

یک تحلیلگر یمنی در گزارش خود گفت: “اگر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور برکنار شده آمریکا موضوع خروج آمریکا از مذاکرات هسته ای را بیان کند ، اهداف کاملاً واضح است ، زیرا این چشم انداز مطابقت دارد. به منافع و آرزوهای صهیونیست ها و طرفداران آنها در منطقه. “برای پاسخگویی به چالش های مکرر ایالات متحده ، باید واقعیت های جدیدی را در منطقه دنبال کرد ، مانند تشکیل یک شورای عالی هماهنگی بر اساس مقاومت ، جایی که بسیاری از مفروضات باید مورد بررسی و قضاوت قرار گیرند.

مبارزه با نیروهای اشغالگر و سرکوب نقشه های دشمنان مخالف را می توان بخشی از سیاست های اصلی دیوان عالی کشور برای هماهنگی مخالفت دانست.

الغرب گزارش داد که اقدامات نظامی اخیر در ایالات متحده ، نقض آشکار حاکمیت کشورها و آنچه در سوریه و به ویژه بوکمال اتفاق می افتد ، در خط مقدم حمله به پایگاه های نظامی سوریه در خشکی و نزدیک عراق است. مرز و شاهد وحدت نیروهای مخالف و وحدت آنها در برابر سیاستهای ایالات متحده و اسرائیل در منطقه بود. در بسیاری از کشورهای محور ، از جمله ایران ، سوریه ، عراق ، یمن ، لبنان و فلسطین ، شواهد زیادی وجود دارد که اقوام مختلف اتحاد خود را با رهبران سیاسی و انقلابی نشان داده اند و می خواهند در برابر نیروهای استکبار متحد شوند. و استعمار را نشان دهید.

وی می نویسد: جهان اسلام برای مقابله و پیروزی در برابر استکبار دنیایی ، ظلم و استثمار استعمارگران باید متحد شوند و جمهوری اسلامی می تواند به عنوان مسئله اصلی عمل کند. نقطه مشترک ملتهای مقاومت دین است و باعث افزایش وحدت بین جامعه بشری و جهان اسلام می شود و این وحدت تقابل با غرور و ستم را بزرگ جلوه می دهد.

در پایان گزارش ، تحلیلگر یمنی اظهار داشت: “پیام های مقاومت جوانان به بسیاری از کشورهای جوان در سراسر جهان ارسال شده است که پیام های پرشور رهبر انقلاب اسلامی در جوانان در غرب دارد. آنها در حال ارسال پیام غرب این پیام است که ملتهای آزاد می خواهند از حقوق خود در برابر متحدان قدرتهای بزرگ دفاع کنند و پیام دیگر علیه استکبار و مقابله با غرب است. سیستم سلطه برای جلوگیری از تحمیل اشغال و غارت ثروت آنها. ملتهای مقاومت رایگان نمی خواهند بخشی از معمای صهیونیسم ایالات متحده و جهان برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی سازمان های حقوق بشری ، از جمله سازمان ملل باشند. آنها به شدت از اقدامات ، اقدامات ، جنایات و تجاوزات نیروهای شرور و استکباری انتقاد کرده اند ایالات متحده ، اسرائیل و متحدان آنها.

انتهای پیام / 4033 / ص

دکمه بازگشت به بالا