اقتصادی

مقایسه وضعیت بورس و بازارهای موازی در آینده

رئیس هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به گزارش های مثبت 9 ماهه شرکت ها گفت: این گزارش ها حاکی از روند رشد و تکرار درآمد است و باید در دراز مدت توجه داشت ، بازار سرمایه بهتر از بازارهای موازی. ”

امیرتقی خان تجریشی در گفت وگو با نازک نارنجی ، درباره وضعیت فعلی بازار سرمایه توضیح داد: تعیین خرید و فروش سهام در بازار سرمایه نیاز به اطلاعاتی در مورد تحلیل و آگاهی از شرایط بازار و عوامل موثر بر هر بخش و صنعت دارد. به طور طبیعی ، سرمایه گذارانی که اکنون می خواهند در بازار سرمایه سرمایه گذاری کنند و چشم انداز میان مدت و بلند مدت دارند ، ممکن است رشد قیمت جهانی کالاها را نشانه ای برای افزایش درآمد شرکت های فعال در صنعت پایه فلزات بدانند. مواد معدنی و همچنین صنایع مرتبط با کالاها تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: همچنین باید در نظر داشت که به دلیل تعادل قیمت ارز ، مسائل آینده و بودجه ، نمی توان انتظار تغییرات شدید در همان بازار نقره و طلا در بازار سرمایه را داشت. به همین دلیل ، از این منظر ، جذاب ترین بازار برای سرمایه گذاری بازار سرمایه ، اصلاح نسبت سهام بسیاری از سهام و اجماع گزارش 9 ماهه منتشر شده توسط شرکت ها است که بیشتر خوب هستند و آنها دارای یک چرخش ، ما می توانیم به آینده این بازار از دید عمومی و متوسط ​​امیدوار باشیم.

این تحلیلگر بازار سرمایه ادامه داد: از طرف دیگر باید توجه داشت که رکود اخیر شاخص بورس سهام باعث شد برخی سهام در یک سال قبل در همان وضعیت قرار بگیرند اما گزارش ها نشان می دهد شرکت ها در وضعیت بهتری نسبت به سال پیش. بنابراین ، اگر این نکته در نظر گرفته شود و همچنین اجرای سیاست های نظارتی حمایتی ، مانند کاهش آسیب منفی و افزایش آسیب مثبت ، افزایش اعتبار ، تغییر پایه و انتشار اوراق قرضه و همچنین تجارت کف به نفع خریداران و افراد است. سنگین تر از دلالان و فروشندگان به نظر می رسد. با این حال ، ما معتقدیم که تحریم ها باید کوتاه مدت باشد تا نقدینگی بازار را به خطر نیندازد.

تجریشی همچنین به فعالان سرمایه توصیه کرد با توجه به دلایل اصلی سرمایه گذاری آنها در ماه های آینده ، تصمیمات مبتنی بر آنچه مردم در شبکه های اجتماعی گفته اند ، چشم باز و دور از ذهن باشند. سیگنالهایی را برای خرید و فروش تهیه کنید ، از آنها صرف نظر کنید و فقط با کارشناسان ، تحلیلگران و مشاوران خبره و موسسات دارای مجوز در زمینه مشاوره در قالب موسسات مالی ، برای آینده سرمایه گذاری خود مشورت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا