فرهنگ و هنر

چرا شما نیاز به وبسایت دارید؟ داشتن سایت چه فایده ای دارد؟

علت اینکه هر کسب و کار نیاز به وبسایت دارد

با گسترش تکنولوژی و اینترنت در جوامع امروزی بسیاری از کارها برای راحتی مردم و کاربران، اینترنتی شده به طوری که در آینده نه چندان دور تمامی فعالیت های روزمره به سمت اینترنتی شدن پیش می روند و شبکه جهانی اینترنت نیز مانند آب و برق جز زیر ساخت های اصلی یک شهر به حساب می آید.  بنابراین پیشنهاد می شود برای عقب نماندن از قافله ی در حال حرکت فناوری شما نیز خود را با آن همسو کنید و به کسب و کار اینترنتی بپردازید. اگر کسب و کار های دیجیتالی دارید، لازمه ی موفقیت در این زمینه کاری به روز بودن و پیشی گرفتن از رقبا می باشد تا بتوانید در حیطه ‌ی کاری خود موفق باشید و به درآمد برسید. بازاریابی اینترنتی یا (Digital Marketing) تاثیر بی نظیری در رشد کسب و کار ما دارد، البته در صورتی که یک وب سایت حرف ای برای کسب و کار خود داشته باشیم و با استراتژی دقیق و حساب شده و هدفمند پیش برویم.

 چرا بر روی طراحی و داشتن سایت اصرار داریم؟

شاید ترفندهای مختلفی برای فعالیت در فضای اینترنتی وجود داشته باشد اما مهمترین آن ها طراحی سایت است. ممکن است شما دریکی از شبکه های اجتماعی بزرگ یک پیج داشته باشید و درآن فعالیت کنید و از طریق پیج کاری خود درآمد خوبی داشته باشید، اما ممکن است شبکه های اجتماعی به مرور زمان دچار اختلال و یا فیلترشوند و شما مشتریان خود را از دست دهید، اما با وجود داشتن سایت می‌توانید مشتریان خود را دائم و همیشگی کنید.

چرا به سایت نیاز دارم؟

ورود به کسب و کار آنلاین با طراحی سایت

 

آژانس دیجیتال برندینگ بهیار فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، معتقد است یکی از کارهایی که در وهله اول باید به آن بپردازید، طراحی سایت اصفهان است. پیاده سازی و طراحی سایت  اولین گام ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای اینترنتی به حساب می آید. از دیگر خدماتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار به صورت حرفه ای به صاحبان مشاغل و فعالیت های اینترنتی در  سراسر کشور ارائه می دهد، طراحی انواع وب سایت ها با توجه به خواسته‌ی کارفرما و نوع کار می باشد. همانطور که گفته شد برای شروع کار در بستر دیجیتال مارکتینگ و برند سازی داشتن یک سایت اینترنتی موفق و فعال می باشد.

اگر یک وب سایت خوب و استاندارد برای کارتان طراحی کرده باشید مرحله ی اول را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید. حالا زمان آن فرا رسیده که بر روی برند خود کار کنید تا شناخته شوید و مخاطبان را به سمت سایت خود هدایت کنید و به مرور زمان شاهد افزایش درآمد در کسب و کارتان باشید.

سایت شما در هر زمینه ای که فعالیت می کند نیاز دارد تا همواره بروز باشد، پشتیبانی شود و محتوایی داشته باشد که مخاطب را جذب و در نهایت به مشتری دائمی تبدیل کند. یک وب سایت اینترنتی بعد از طراحی زمانی به رشد واقعی خود می رسد که برای همگان در دسترس باشد. استراتژی تیم بهیار بعد از راه اندازی سایت، کار بر روی سئو  می باشد. سایتی که بر اساس اصول بهینه سازی شده باشد، در موتور جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت که می تواند بزرگترین دستاورد شما از کار در صنعت دیجیتال مارکتینگ باشد. گوگل بزرگترین سهامدار در میان دیگر موتورهای جستجوگر می باشد، که رقابت بر سر تصاحب رتبه یک در گوگل بسیار بالا است. اگر شما هم با کارشناسان سئو آژانس بهیار  بر روی سایت خود کار کنید می توانید به لینک وب سایت خود را در صفحه‌ی نتایج جستجوی گوگل یا همان صفحه ی سرپ (SERP)  ببینید.

چگونه سایت طراحی کنیم ؟

برای طراحی و پیاده سازی سایت دو روش پیش روی ماست. گزینه ی اول استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب که از طریق این زبان های برنامه نویسی مانند Asp.net ، Php ، Ruby، می توان یک وب سایت را راه اندازی کرد.

 

گزینه ی دوم استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (cms) که با استفاده از این سیستم ها مانند وردپرس،جوملا، دروپال، مجنتو می توانید یک سایت بسیار خوب و استاندارد طراحی کنید. اما روش اول و دوم چه تفاوت هایی دارد? استفاده از زبان های برنامه نویسی مستلزم تخصص و آشنایی کامل با یک زبان کد نویسی می باشد، به عنوان یک طراح سایت شما باید به زبانی که از آن استفاده می کنید تسلط داشته باشید تا بتوانید سایتی حرفه ای بسازید.

اما طراحی سایت با وردپرس یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا نیازمند آشنایی کامل با محیط این برنامه و قالب های متفاوتی است که باید برای سایت استفاده کنیم. در هر دو مدل طراحی سایت نیازمند هاست (محل قرار گیری سایت) و دامنه (نام سایت+آدرس اینترنتی ) که باید برای تهیه این دو مورد بابت آن ها هزینه پرداخت کنید.  از سایت های میزبانی وب (هاستینگ) می توانید هاست و دامنه مورد نظرخود را تهیه کنید.

 

 

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا