بین الملل

پادشاه عمان شوراهای دفاع و امنیت ملی را سازمان‌دهی کرد

پادشاه عمان امروز (دوشنبه) سه دستور سلطنتی را برای سازماندهی مجدد شورای دفاع و شورای امنیت ملی و انجام یک سری ارتقا و انتصابات نظامی صادر کرد.

مطابق با نازک نارنجی ، مطابق با وب سایت روسی اکنون ، مطابق با فرمان سلطنتی مربوط به سازماندهی مجدد شورای دفاع ، به شورا اختیار رسیدگی به کلیه موارد مربوط به حفظ و دفاع از تمامیت ارضی داده شده است. در کشور و در صورت لزوم ، بسیج را تبلیغ کنید. جلسه می گذارد.

مورد تأیید هیاتم بن طارق ، پادشاه عمان ، معاون نخست وزیر در امور دفاعی ، وزیر در دفتر سلطنتی ، رئیس ستاد ، رئیس اطلاعات و خدمات هماهنگی ، بازرس کل پلیس و گمرک و رئیس ستاد نیروهای مسلح است.

با این حال ، فرمان سلطنتی دوم به سازماندهی مجدد شورای امنیت ملی نیز مربوط می شود و این شورا اختیار دارد که به کلیه موارد مربوط به امنیت ملی رسیدگی کند. در مواردی که پادشاه و رئیس جمهور آن را مهم می دانند ، شورای امنیت ملی ریاست آن را برعهده خواهد داشت و در سایر موارد شورای وزیر به عهده وزیر دفتر سلطنتی ، رئیس دفتر فرمانده کل قوا خواهد بود.

مطابق با این دستور ، شورای امنیت ملی همچنین در انجام وظایف خود با دبیرخانه همراه با دفتر سلطنتی و تعدادی از کمیته ها با شورا همکاری می کند. دفتر رئیس جمهور.

مطابق با دستور پادشاه عمان ، بدنه شورای امنیت ملی متشکل از وزیر دفتر سلطنتی ، رئیس دفتر فرمانده کل قوا ، رئیس دفتر اطلاعات و هماهنگی دفتر سلطنتی ، رئیس داخلی است سرویس امنیتی ، بازرس کل پلیس و گمرک و رئیس ستاد. شورا همچنین می تواند از اعضای غیر شورا درخواست کند.

پادشاه عمان همچنین در مورد یک سری ارتقا and و آموزش نظامی دستور صادر کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا