اقتصادی

پیش‌بینی برف و کولاک در محورهای کوهستانی غرب و شمال/انسداد یک محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بسته شدن یک محور مواصلاتی و پیش بینی بارش برف و بارش برف در برخی مناطق کوهستانی کشور خبر داد.

سرهنگ در مصاحبه با نازک نارنجی احمد شیرانی: “بر اساس آخرین گزارش ها ، محور اسالم – خلخال در استان های اردبیل و گیلان به دلیل بارش شدید برف و بارش برف به طور موقت بسته شده است.

وی گفت: “امشب و فردا (پنجشنبه شب و جمعه) برآورد می شود که برف و برف شدید و دمای پایین تر ناشی از محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور باشد.” “ما توصیه می کنیم از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری کنید ؛ قبل از ترک این شرایط ، بار و مسافر باید از شرایط جوی و جاده ای مطلع شده و تجهیزات زمستانی کاملاً مجهز داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پر شدن مخزن سوخت و سالم نگه داشتن سیستم گرمایش خودرو و داشتن لباس گرم و مقداری غذا نیز در این شرایط توصیه می شود.

شیرانی گفت: طبق برآوردهای قبلی تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی و عوامل راهنمایی و رانندگی در جاده ها هستند اما در برخی مناطق به دلیل بارش شدید باران و اطمینان از ایمنی جاده ها این احتمال وجود دارد مسدود شدن موقت جاده ها. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا