حوادث

تصادف زنجیره‌ای در محور سرخس-مشهد با ۱۲ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

احسان اسماعیل‌پور در گفت و گویی با بیان اینکه دید در برخی از نقاط محور سرخس به مشهد به حدود ۲ متر رسیده بود، افزود: توفان و گرد و غبار امروز ۲۰ مهرماه موجب تصادف زنجیره‌ای در جاده سرخس به مشهد شد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: برابر گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور سرخس به مشهد، بلافاصله نیروها به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به اینکه این حادثه بین ۲ تریلی و ۶ خودرو سواری به وقوع پیوسته بود، دلیل تصادف را طوفان شن و کاهش دید رانندگان اعلام نمود و گفت: تصادف در کیلومتر ۶۰ محور سرخس به مشهد به وقوع پیوسته بود.

اسماعیل‌پور با اعلام اینکه دو تیم از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید عیار گنبدلی سرخس به محل حادثه اعزام شدند، عنوان کرد: این تصادف ۱۲ مصدوم داشت که پس از تثبیت صحنه و ارزیابی اولیه صحنه حادثه ۶ مصدوم به‌صورت سرپایی مداوا و ۲ نفر از مصدومان توسط هلال‌احمر و ۴ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه وقوع پدیده توفان و گرد و غبار برای امدادرسانی‌های احتمالی نیروها به حالت آماده‌باش کامل درآمدند، افزود: تمامی نیروهای هلال‌احمر تا فردا صبح در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی خواهند بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس با اشاره به اینکه نیروها در بین منطقه ویژه اقتصادی و شورلق برای امدادرسانی‌های احتمالی مستقر هستند، از رانندگان خواست با توجه به کاهش دیده حتی‌الامکان از سفر خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر این شهرستان همچنین امروز نیز به ۲ خودروی در راه مانده در قالب ۶ نفر امدادرسانی کردند.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. جاده ترانزیتی سرخس- مشهد به طول ۱۹۵ کیلومتر مرکز این شهرستان ۱۰۰ هزار نفری را به مشهد متصل می‌کند.

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا